Final;;
Her insanın hayatında korktuğu bir şeyler vardır. Yalnız ölmek, sevilmemek, başaramamak..
Bu yüzden insanlar gerçek kendini, benliğini saklar ve insanların kendisini sevebileceği bir kalıba sokar. Aşık olduğu adama veya kadına bile bu maskeyi uygular, beni sevecek, diye düşündükleri için yavaş yavaş kendilerini kaybederler.
Ama insanların çoğu bilmez ki, aşk dediğimiz şey soyut bir kavramdır ve bu dış güzellik ile elde edilemez.
İşte Taehyung'un da istemeden yaptığı buydu. Jeon Jungkook'un güzelliğine o kadar kaptırmıştı ki benliğini, kendi benliğinin güzelliğini unutmuştu. O kadar güzel bakmıştı ki küçük olana, öyle güzel sevmişti ki...
Parladığının farkında değildi.
Ve Jungkook tarafından fark edilip, izlenildiğinin...
Sadece kendinin aşık olduğunu düşündüğü gibi, sadece kendinin acı çektiğini düşünmüştü ayrıca.
Şimdi ise karşısında gözlerine ve kalbine dokunan bakışlara bakıyordu da,
Tek acı çeken kendisi değildi. Karşısındaki çocuğun gözlerindeki parıltılar bir zaman kardı, çocuğun sıcaklığına yağmış ve onu üşütmüştü. Jeon, Taehyung olmadan çok üşümüştü.
Şimdi onu bulduğu için göz bebeklerindeki karlar parıltıya dönüşmüş, son yarım saatin sonunda sessizce Taehyung'u izlerken intihar etmeye başlamışlardı.
"Hey neden ağlıyorsun?"
Sevdiği adamın endişeli ses tonunu duydu Jungkook, elini kaldırıp dokunacakken birden indirmesini izledi ve dudaklarında buruk bir gülümseme belirdi.
"Bırak intihar etsinler hyung, uzun zamandır tutuyordum onları, güzel bir manzara önünde uğurlamak için. Ve şu an en uygun zaman.."
Taehyung bu sözlerden sonra kendini daha fazla tutamamış ve kendini çocuğun kollarına atmıştı.
Başı omzunda yerini alırken, büyük olanın da gözleri dolmuş ve onları azat etmişti.
Ne tesadüftür ki, Taehyung'un gözyaşlarını bırakabilecek en iyi yer de burasıydı.
-
"Demek o fake hesapların ben olduğunu biliyordun, seni kalpsiz pislik."Taehyung'un sitemi onu güldürürken konuşmasına devam etti.
"Evet. Ve Yugyeom sadece bana yardım ediyordu, kıskandırmak konusunda..."
Bacaklarının arasında olan büyüğüne daha sıkı sarıldı.
"Ve işe yaramış görünüyor." dedi yüzünü sinsi bir gülüş kaplamışken.
"Hiç de bile! Bir kere onunla yakışmıyorsun sen, neden kıskanayı-"
Taehyung'un tekrar edecek olan çocuksu sitemini dudağına bir öpücük kondurarak kesen Jeon, o gün çocuğu aşkından öldürmek istermişcesine dudaklarını tekrar araladı.
"Evet biliyorum, çünkü yanıma en çok yakışan sensin. Kalbime de..."
-
jeonie:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵀᴴᴱ₁ ᴹᴵᴿᴿᴼᴿ
Fanfiction[ym+vk] [tamamlandı] blessedpjm: ƨɘиı ƨɘvıγoяυм swagasshole: Neden sürekli harflerin tersini kullanarak yazıyorsun? blessedpjm:Duygularımı göstermek için bir aynaya ihtiyacım var. Ve benim aynam sensin, hyung. ✧ೃ༄ ❧Yo...