Kapitola 3

70 8 0
                                    

Kristyn pov.
Jakmile jsme vešli zpátky do haly se ke mě přihnala Emma "Kris kde jsi byla? Říkala jsi, že se tady sejdeme po koncertě a ty nikde." řekne "Promiň. Potřebovala jsem jenom na vzduch. Přeci jenom víš, že mám astma." odpovím "Promiň. Já na to úplně zapomněla." řekne mi a obejme mě. Když to uvidí Brooklyn tak se k nám přidá, protože to co si pamatuji od Emmy je to, že se rád obímá. Poté se k nám připojí i ostatní kluci a vznikne z toho jedno velké hromadné objetí. "Tak co budem dělat?" zeptá se Mikey a přitom mě obejme rukou okolo ramen. Je celkem vtipné, že jsem asi tak o 10 centimetrů nižší než on. "Nevím jak vy, ale já a Emma jedeme už domu." řeknu a setřesu Mikeyho ruku z mých ramen. "Ale noták Kiki přeci nebudeš rušit dnešní nádherný den." to si začne Domča vzdychat. "Hele sorry lidi ale za prvé Emma a já jdeme zítra do školy a za druhé já jdu ještě zítra do práce. Takže pardon ale my fakt už musíme jít. Rády jsme vás poznali. Ahoj." řeknu, rozloučili se s nimi a jdeme směrem k autu. "Kris počkej chvíli!" zakřiči na mě ještě někdo. Tak se otočím a vidím jak za mnou běží Jack. "Emmo jdi do auta já tam za tebou za chvíli přijdu." řeknu a dám jí klíčky od auta. "Jasný. A vůbec nepospíchej." Odpoví mi. Nad tím co řekla jsem jenom protočila oči. "Co potřebuješ Jacku?" zeptala jsem se když ke mně přiběhl. "No víš chtěl jsem se zeptat. Nó jestli.." začal se zakoktávat. "Jacku neboj se a prostě to ze sebe vymáčkni." řeknu mu a pohladím ho po rameni. "No víš chtěl jsem se tě zeptat jestli by jsi mi nedala svoje číslo. Kdyby by jsme třeba potřebovali někoho kdo by nás provázel po Praze." vymáčkne ze sebe konečně. "Jasný. Podej mi telefon." odpovím mu. Když mi podá telefon napíšu mu své telefonní číslo. "Tak tady ho máš. A snad se ještě někdy uvidíme." rozloučím se s ním a jdu k autu. Dojdu k autu, nastartuji a jedem směrem domov.

Jack pov.
Nevím proč jsem se tak bál ale jsem rád, že jsem to udělal. Jakmile už nevidím její auto, otočím se a jdu zpátky za klukama. "Tak co jak jsi si vedl Casanovo?" zeptá je Brooklyn. "Mise splněna mám její číslo." odpovím mu a on začne dělat jeho vítězný taneček. "Co se děje že Brooklyn tančí?" optá se Rye a ostatní kluci se na něho otočí. "Jack má Kristýny číslo." odpoví za mě Jack "Ha, já věděl, že se ti Kristýna líbí." řekne Andy "No jo no." odpovím a vytáhnu si telefon z kapsy a kouknu na Twitter. "Nepůjdeme zpátky do hotelu?" zeptá se Mikey. My na to pouze pokýváma hlavou. Cestou do auta potkáme ještě pár fanynek, se kterými se vyfotí a jdeme do auta. Jakmile dorazíme na hotel všichni sebou praštíme do postele. Já byl na pokoji s Ryem a Elvisem a ti usli během pěti minut. Já se tak půl hodiny převaloval v postely. A potom  mě nepadlo, že bych mohl napsat Týně.
You: Ahoj spíš?
Pošlu jí. Vím není to nic moc ale nic jiného mě nenapadlo.
Kristýna: Ahoj. Ne nemůžu usnout. Rodiče se zase hádají. 😓
Pípne mi telefon po asi třech minutách.
You: Ou. Ale neboj ty to zvládneš. Jak je na tom Emma??
Kristýna: Asi spí.
Kristýna: Doufám teda...
You: Kvůli čemu se hádají?
Kristýna: Popravdě ani nevím. Poslední dobou se hádají kvůli blbostem. Jenom doufám, že táta mámu nebije.
Potom co mi tohle napsala jsem se celkem vyděsil.
You: Neboj všechno bude v pořádku a kdyby se cokoliv dělo tak zavolej ano?
Kristýna: Děkuji Jacku.
Kristýna: Hele Jacku já jdu už spát. Dobrou
You: Dobrou😘

Bože proč jsem tam dal toho smajlíka. Doufám, že si to nevezme nějak špatně. No nic už je celkem pozdě musím jít spát.

Don't break my heart.Kde žijí příběhy. Začni objevovat