SL 1:YENİ OKUL

67 6 5
                                    




HEPİNİZE MERHABA SON LİSENİN İLK BÖLÜMÜ İNŞALLAH SEVERSİNİZ
________________

Biz dördümüz ve yeni okulumuzun ilk sabahı ben erkenden kalkmış herkesi uyandırırken ecenin sabah huysuzluğu beni hiç şaşırtmadı Lamia kahvaltı hazırlarken yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım. Yatağımın yanındaki telefonuma baktığımda saatin 8.15 olduğunu fark ettim hızla odadan çıkar iken kapının önünde bir adet yeni uyanmış ve saçını toplamak için cebelleşen Kumsal tabi bir de sinirden söylenmeleri "kumsal hadi hızlı ol"dememle bakışlarını bana çevirdi "neden ki?" ne bekliyorum ki yine alarm kurmamış ve saate bakmamıştı"saat 8.15 de o yüzden kumsal bir günde erken kalk" ilk sinirlense de şaşkın bir şekilde bir bana bir telefona bakıp hızlıca saçını toplamaya başladı onu takmayıp aşağı indiğimde Lamia kahvaltıyı hazırlamış bizi bekliyordu ve Ece de ayna da kendine bakıyordu.Kumsal ise muhtemelen makyaj yapıyordu. Ben mi ben çoraplarımı giymekle meşgulüm herkes kahvaltıya geldiğinde kahvaltı etmeye başladık  bir de yeni okul heyecanı vardı ben ve Lamia o kadar da heyecanlı değildik bu üçüncü okulumuz olacak. Niye mi her okulda illa bir kızla sorun yaşıyoruz galiba sebebi bizim bebekliğimizden beri tanışmamız biz Sevda,Lamia,Ece ve Kumsal ne bir erkeğe ne bir kıza gerek var evet bugüne kadar birkaç çocukla çıkmış olabiliriz ama hiçbir zaman onlara bağlanamadık ve ben bağlanabileceğimizi düşünmüyorum.

********

Evden geç kalmanın telaşı ile tam çıkarken  aynı anda telefonlarımıza bildirim geldi.Bu mesaja galiba aşık oldum çünkü ilk dersin boş olduğunu ve yoklama alınmayacağını söylüyor saat şu an 8.38 ve okul tam 8 de başlıyor ve boş dersin bitmesine 2 dakika var hızla çantamızı alıp çıkıp arabaya bindik yaklaşık 7 dakika sonra okulun önündeydik arabadan inip okula döndüğümde bir kez daha okula bayıldım bu okul tam bize göreydi. Burada pek bir şey yapmadığın sürece disiplin yok sadece etkinliklere fazlasıyla katılman ve devamsızlığının az tutman gerek bu okul ne kadar özel olsa da her türlü bela var ve biz dördümüz de belanın kendisiyiz.Ha bir de serbest giyinmek yasak ve bu birazcık kısa olan etekler zorunlu etek giymekte sorun yok ama çok rahatsız


********

Müdürden sınıfımızı öğrenip sınıfın önüne geldiğimizde aklımda müdürün bize dediği şeyi düşünüyordum"şanslısınız" tabi düşünmeme izi vermeden zil çaldı herkes yavaş yavaş sınıflara girerken kapıdan her şey çok sessizdi ama içerisi gürültülüydü bir sevgili sarılıyor bir kız grubu sanırsam  dedikodu yapıyor falan filan ay  ben sevdim bu sınıfı tabi bizimkilerde sevdi en köşe en arka ikili sıralara en arkaya ben ve Ece bir önümüze ise Lamia ve Kumsal oturdu. Yeni geldiğimiz için bütün gözler üzerimizdeydi ama en çok en ön sırada oturan altılı kız grubu çünkü sınıftaki tek kızlar onlardı ve şimdi biz geldik burada  sınıflar en fazla 20 kişiden oluşuyor 10 Kız 10 erkek bizim sınıf ama şu an 6 erkek var dördü yok. Tabi ben bunu düşünürken hoca birden sınıfa girdi kimse ayağa kalkmıyordu ve bu yüzden biz de kalkmadık.Kapının tıklanması ile gözlerimiz kapıya kaydı.Hocanın gir demesini beklemeden geç kalan dörtlü erkek grubu içeri geçip yan sıradaki ikili sıralara oturdular o sırada da en önde oturan sarışın kızın gözleri yan sıradaki kahverengi gözlü kapüşonunun altındaki hafif dağınık kumral saçlı da kalmıştı.Aslında kız haklıydı bir insan galiba en fazla bu kadar yakışıklı olabilirdi.Yanındakilerde iyiydi ama bu bir farklıydı.

Hocanın"kızlar siz galiba yenisiniz"demesiyle uyandım ders boş demişlerdi ben de uyudum "evet hocam yeniler" en öndeki sarışın kız bizim yerimize konuşmuştu"şşşt bize sordu çakma sarışın "Kumsalın demesiyle bütün yüzler bize döndü tabi dörtlü erkek grubununda neyse ki kızlar önüne dönüp hocaya cevap verdim"evet" hoca ise tanışma faslına geçmeden "peki" dedi bu hocayı sevdim ama ikinci sıradaki çocuk ise "o zaman hocam biz nasıl tanışacağız " dediğinde erkekler bir ağızdan"aynen" demeye başladı. Tam Eceye bir şey diyecektim ki oradan biri"kızıl saçlı benim" demesiyle sesin sahibine bakıp göz devirdim.Bu sefer tam ece bana bir şey diyecek iken esmer bir kızın çığlığıyla yüzlerimizi baktığı tarafa çevirdik.Kapüşonlu çocuk yani Doğukan daha demin kızıl saçlı benim diyen çocuğa yumruk atıp gitti.Lamia buna şok olmuşken bir anda Kumsal bize dönüp "en öndeki çakma sarışın ve grubu bize bakıyor"demesiyle onlara döndüm ve cidden hepsi aynı anda bize bakıyor aslında bu beni pek şaşırtmadı"bir ara şu kızları halledelim"diyen Lamiayı kafamla onayladım.Esmer hafif yapılı ama bizden küçük olduğu belli olan ve üstünde nöbetçi yazan bir çocuk bize dönüp "yeni kız öğrenciler müdür sizi çağırıyor" dedi nedenini soramadan çıktığında ise ayağa kalkıp müdürün odasına gittik kapıyı tık tıklayıp "gir" sesiyle içeri girdik ve müdür başını kaldırmadan "bir sorun mu var?" diye sordu şaşırmıştık çünkü bizi müdürün çağırdığını söylemişti nöbetçi öğrenci ben ise şaşkın bir ses tonuyla "bizi çağırmışsınız " dedim.Müdür ise başını kaldırıp "adın ne kızım senin" dedi bu soru ne alaka "sevda" dedim. Müdür ise "bak sevda ben sizi çağırmadım biri size şaka yapmıştır her yeni gelene olur hadi gidin" dedi. Müdürün odasından çıktığımızda kantine gitmeye karar verdik.Kantinden kahvelerimizi alıp boş bir masaya oturduk.Kumsal ve Ece telefonlarını masanın altında unuttuğundan almaya gittiler galiba bu okulun en iyi yanı teneffüs 25 dakika biri hariç öğle teneffüsü 1 saat ve bize göre çok iyi ve bir anda kantinden iki sarışın çocuk girdi sanırım ikizler ve bizim yanımıza oturdular.Rahatsız edecek şekilde bize çok fazla bakıyorlardı bu nedenle Lamia ile birbirimize bakıp aynı anda ayağı kalkıp tam gidecekken kolumda soğuk bir el hissettim elimi sert tutmuştu ve ne kadar zorlasam da elimi çekemiyordum.Elimi tekrar çekmeye çalıştığımda daha sert tuttu ve kızardığına yemin edebilirim.Lamia da aynı durumdaydı ve "bırak elimi"diye bağırdığında kantin kapısından içeri bizim sınıfta olan dörtlü erkek grubu girdi.Bir sorun olduğunu anladıklarında yanımıza gelip ikizlere ters ters bakmaya başladılar Lamia'nın elini tutan  ikiz konuştu "selam Doğukan ve grubu bugün de bizimi dövmeye karar verdiniz?"Doğukan ise net ve kararlı ses tonuyla ilk bize bakıp sonra ikizlere "eğer kızları bırakmassanız evet" dedi şu an ben Doğuka'nın o bakışlarına maruz kalsaydım topuklarıma vura vura kaçardım ama onlar çok rahattı ve ikizler aynı anda kollarımızı bırakıp"kızlar bizimle bir yere gitmiyor ama sen bizi yalnız..." derken Doğukan ve Lamianın dediğine göre bora ikizlere yumruk atıp bizi kenara çektiler ve ikizlere "bir daha kızlara dokunun neler olacağını biliyorsunuz deyip Doğukan benim bora da Lamianın kızarmamış olan bileklerimizi tutup revire götürdüler.Revirden çıktığımızda Ece ve Kumsalın yine neye bulaştınız der gibi bakan gözleriyle karşılaştık. Doğukan ve bora hala buradalardı ve diğer   ikisi de şu an ellerinde kahve ile geliyorlardı.Kahveleri alırken elim titriyordu belli etmesem de korkmuştum ve Doğukan bunu farkettiğin de kahveyi elimden alıp tuttu aynı zamanda kahveleri getiren çocuk ise konuşmaya başladı"biz sizin için okuldan izin aldık yok yazılmayacaksınız ve sizi biz bırakalım o ikisinin iki arkadaşı daha var ve yeni gelen kızlarla çok fazla uğraşıyorlar" dediğinde korkumun üstüne yeni bir korku eklendi ama Ece yine dikine giderek"hayır" diye reddetti.kumsal ve Lamia eşyalarımızı alıp geldiğinde tam gidecek iken doğukan beni kenara çekti ve "eğer onlar bir şey yaparsa haber veriyorsun"deyip telefon numarasını verdi"tamam" deyip bizimkilerin yanına gittim.Arabaya binip eve gidiyorduk ki yolu yarıladığımızda çok yorgun olduğumuzdan kestirme yola yani ara sokaklardan gitmeye karar verdik sağdan ara sokağa girdiğimizde arkadan bir araba daha girdi arkamı dönüp kim olduğuna baktığımda...











İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin