*Όλα τα γεγονότα και τα πρόσωπα που περιγράφονται -εκτός της Αριάδνης- είναι απόλυτα ιστορικά*
Η Αριάδνη μας βρίσκεται στην Αγγλία και μαντέψτε τι είχαμε τότε στην Αγγλία;;;
Τον Πόλεμο των Ρόδων! Πάρα πολύ σωστά!
Καλή Ανάγνωση!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1/01/1461
Ήταν αναμφίβολα η χειρότερη Πρωτοχρονιά για τον Οίκο των Γιορκ. Το κλίμα θα έπρεπε να ήταν χαρούμενο μέσα στον βαμμένο λευκό από το χιόνι Πύργο. Θα έπρεπε το κρασί να έρρεε από τα λαίνια στα κύπελλα ασταμάτητα, το φαγητό να καταβροχθίζεται και να ανανεώνεται στις πιατέλες, τα γέλια και τα τραγούδια των τροβαδούρων να γέμιζαν ακόμα και τος πιο απόμερες γωνίες με το ευτυχισμένο πνεύμα των ημερών των Χριστουγέννων και του νέου έτους. Αντιθέτως, στην αίθουσα επικρατούσε νεκρική σιγή, που δε διακόπτονταν παρά από τις ανάσες κι ενίοτε από τους λυγμούς των γυναικών και των παιδιών. Το κρασί εμένε στάσιμο στα κύπελλα και κανείς δεν είχε όρεξη να πιεί ούτε να φάει κι έτσι ανέγγιχτο εμένε το χοιρινό και το μοσχάρι. Δεν άντεχε κανένας, ούτε το πιο μικρό παιδί, να γιορτάσει τον νέο χρόνο, να ευχηθεί, να κάνει μια πρόποση, να πει τουλάχιστον μια ευχάριστη κουβέντα. Από τότε που ξεκίνησε ο εμφύλιος, από τότε που μια οικογένεια αποφάσισε να αντιταχθεί στο Στέμμα το σωτήριο 1453, είχαν περάσει οχτώ πλέον χρόνια κι ήταν η πρώτη φορά που δέχονταν ένα τόσο ισχυρό και τραγικό χτύπημα, που τους ταρακούνησε συθέμελα και τους είχε σχεδόν πείσει να ξεχάσουν τον σκοπό τους και να υποκλιθούν στον Βασιλιά Ερρίκο τον Έκτο, από τον οποίο τόσο επίμονα ζητούσαν να αδράξουν το στέμμα.
Ποτάμια χύνονταν τα δάκρυα από τα μάτια της ευγενούς Δούκισσας Σέσιλι, που μέσα σε μια ημέρα έχασε άνδρα, γιο κι αδελφό. Πριν δυο ημέρες μόλις, στις 30 Δεκεμβρίου, έγινε η καταραμένη μάχη του Ουέικφιλντ -μια ενέδρα της Βασίλισσας Μαργαρίτας και των συμμάχων της- κατά την οποία ο Δούκας Ριχάρδος του Γιορκ, σκοτώθηκε βάναυσα κι αποκεφαλίστηκε, ενώ ο Εδμόνδος, ο δεύτερος γιος του, πιάστηκε αιχμάλωτος κι εκτελέστηκε αμέσως μετά τη μάχη. Ο αδελφός της, ο κόμης του Σώλσμπερυ, εκτελέστηκε το ξημέρωμα της επόμενης ημέρας και το κεφάλι του Δούκα του Γιορκ καρφώθηκε σε έναν πάσσαλο και "κοσμούσε" την πύλη του Λονδίνου. Ένα απερίγραπτο δράμα βάραινε όχι μόνο τη χήρα Δούκισσα, αλλά και τα ορφανά παιδιά της.
ESTÁS LEYENDO
Οι Ελευθερωτές {Cover Made By THEICEWOLVES} {ON HOLD} {Returning In 2021}
Ficción históricaΤι θα συνέβαινε αν οι Έλληνες κατόρθωναν να ανακτήσουν την Κωνσταντινούπολη από τους Τούρκους, μετά την Άλωση του 1453;