💫Ameliyat💫

389 40 9
                                    

Telefonun internetini kapatıp komidinin üstüne koydu ve uyudu..

......

Sabah Ateş telefonuna gelen bildirimle uyandı,Denizden Mesaj Gelmişti.

Meleğim❣️:Günaydın Açık Sarım😁

Ateş Deniz'e Günaydın mesajı atıp telefonu yanına bıraktı ve kalkıp banyoya girdi elini yüzünü yıkadı ve eline tıraş bıçağını aldı yavaşça sakallarının fazlalık taraflarını kesti.

Bıçağı yavaşça bıraktı aynaya baktı,Nazlı geldi aklına,Nazlı Ateşin sakallarını çok seviyordu,onlarla oynamayı,kesmesine de izin vermiyordu,kesecekse de Nazlı kesiyordu.. Ateş düşündüğü şeylerden uzaklaşmak için hızla kafasını iki yana salladı.

A:Hayır oğlum,unuttun sen onu unuttun bak Deniz var,Nişanlın o senin.

Ateş hemen açık mavi gömleğini giyip bir de beyaz ceket giydi,beyaz da bir pantolon tercih etmişti hızla aşağı indi,tost ekmeklerinin arasına kaşar ve sucuk koyup tost makinasına koydu,ve ısıtıcı da su ısıttı.

Bir bardak çayla birlikte tostunu yerken saatine baktı geç kalıyordu hemen tostun son lokmasını da ağzına atıp masadan kalktı montunu giyip arabasına bindi ve hastaneye sürdü.

Hastaneye geldiğinde herkesin acilde toplandığını farketti içlerine girdiğinde bir kız çocuğunun yaralanmış olduğunu gördü hemen montunu çıkarıp yere attı ve sedyenin başına geçti.

A:Acil Doktoru Melisa Hanım Nerede!?

Hemşire:O bugün biraz geç gelecek hocam çocuğu hastaymış.

A: Kızın durumu?

Hemşire: Araç İçi TK,en az 3-4 yaşında   bebek oto koltuğu olmasına rağmen kafasına bir darbe almış iç kanama riski var.

A:Ailesi burda mı?

Aynı zamanda kızı muayene ediyodur.

Hemşire: Olduğu arabada sadece şoför varmış hocam o da olay yerinde hayatını kaybetmiş.

A:Hemen Ameliyathane 2'yi hazırlasınlar söyleyin ameliyata ben giricem,ayrıca beyin cerrahisi Mert Beye de haber verin.

Ateş koşarak odasına çıkıp eşyalarını bırakır.

Ameliyathane katına inip gerekli eşyaları giyer ve içeri girer.

A:Damla sen git kızın ailesine ulaşmaya çalış.

Damla hemen ameliyathaneden çıkıp üst kata çıkar.

Ateş ameliyata başlar.

2 Saat Sonra.

M:Ateş olmadı vazgeç artık.

A:Mert saçmalama 3 yaşında çocuk daha onu burda ölüme terkedemeyiz.

M:Tamam son bir kez kalp masajına başlayın.

Monitörde giden düz çizgi bir anda dalgalanmaya başlamıştı evet..Başarmışlardı.

Ateş ve Mert Ameliyathaneden çıkıp terlerini ellerinin tersiyle sildiler.

M: Başardık Kardeşim.

A:Evet Başardık.

Birbirlerine sarılıp üstlerindeki önlükleri çıkardılar ve ameliyathaneden çıktılar.

Ateş üst kata çıkıp Damla'nın yanına gitti.

D:Hocam kızın ailesine ulaştık birazdan burada olurlar.

A:Tamam damla ben odamdayım,Deniz gelirse müsait değilmiş dersin.

D:Peki hocam.

Ateş odasına çıkar ve sandalyesine oturur.

Gözlerini kapatır ve derin bir nefes alır.

A:Hayır Ateş,hayır izin vermiceksin oğlum izin vermiceksin.

Ve ameliyat sonrası yorulan gözlerini kapatır.

Yaklaşık 40-45 dakika sonra damla bir hısımla odaya girer.

D:H-hoc...

Ateş Damla'nın bu ufak sesine bile uyanır.

A:Kusura bakma,söyle.

D: Kızın ailesi geldi aşağıdalar.

A:Buraya gönder.

D:Hemen hocam.

Damla odadan çıktıktan sonra Ateş gözlerini ovuşturdu gömleğinin yakalarını düzeltti ve saçlarını eliyle havalandırdı.

Çalan kapıya gözlerini dikti ve tok bir ses tonuyla..

A:Girin.

dedi.

İçeri giren uzun boylu adama baktı ayağa kalktı tam kapıyı kapatacakken kapının önünde adamın arkasında duran kadına baktı.

Olamaz,bu kadarı olamazdı.

Selam bebitolaaarım 🎀
Bölüm geldi ayayayayayay hadi okuyun ve yorum atın kuzucuklarım BENİİİM.

SİZİ ÇOK SEVİYORUM AŞKLARIM
💕✨

💫Tatlı Bela💫NazAt💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin