4 sene sonra..
Ateş yavaşça evinden çıkıp hastaneye geldi, odasına çıkıp montunu askılığa astı ve masa başındaki sandalyesine oturdu,bugün ki hasta sayısına bakarken masanın kenarında duran çerçeveyi eline aldı..İkisinin fotoğrafıydı bu Nazlı ve Ateşin..
A:Ah Be Nazlı..Sana o kadar kırgınım ki ama merak etme senden vazgeçtim artık 4 sene bekledik belki gelirsin diye ama hiç gelmedin ki sen yanıma, yanımıza..Şuan kızımla veya oğlumla nerdesindir acaba..Benim çocuğum kime baba diyor merak ediyorum..
Gözünden bir damla yaş düşer,çerçeveyi masadan kaldırıp dolaba koyar ve kilitler..
İçeri bir Deniz girer.
D:Sevgiliim hoşgeldin erkencisin bugün.
A:Uyku tutmadı gece hayatım bende buraya geldim işte sabah direkt.
D: Kahvaltı edelim mi aşağıdaki kafede beraber?
A:Olur valla sevgilim hadi.
Ateş Deniz'in elini tutup aşağıya iner,kafeye gelirler, tesadüf üzerine kızlar da oradadır.
A:Kızlar naber?
E:*denize bakarak*İyidir Ateş senden?
A:İyiyim bende.
Bu arada bir açıklama yapayım bütün çiftler evli eylem 2 aylık hamile ama bundan önce bir düşük geçirdi,baharın 1 yaşında oğlu var,Su'da 6 aylık hamile.
S:Kızlar biz kalkalım mı zaten Mert içerde rahat durmuyor buranın da havası kaçtı.*denize bakarak*.
B:Aynen aynen gidelim biz size iyi kahvaltılar Ateş.
Kızlar yavaşça kafeden ayrılır ve baharın evine gelirler.
E:Denizin üstüne fazla mı gidiyoruz sizce?
S:Ne fazlası ya tamam Nazlı gitmiş olabilir ama o bizim kardeşimiz ben onu hala çok seviyorum ve geleceğine de eminim.
B:Ateş de haklı beklemek zorunda değildi ama ona,denize "kelebek" dediği gün bitti onun haklılığı.
E: Haklısın ama bence Su vazgeç artık baksana gelmiyor işte gelmiyor.
S:Gelicek Eylem..
Kızlar oturup sohbet etmeye devam ediyorlardır.
Ateş ve Deniz ise çoktan kahvaltılarını bitirip hastaneye çıkmışlardır.
...
Ateş:Ünlü Bir Kalp Doktoru..
Deniz:Çocuk Doktoru..
Yavuz:Ünlü Bir İş Adamı..
Fethi:Ünlü Bir Mimar..
Feyzullah:Ünlü Bir Oyuncu..
Su:Edebiyat Öğretmeni..(ama hamilelik izninde)
Eylem:Ünlü Bir Tasarımcı..
Bahar:Kadın Doğum Doktoru..
...Ateş hastalarını kontrol ederken yavaşça vaktin akşam üstü olduğunu farketti,çok hızlı geçmişti bugün sanki..
Hastalarını bitirdikten sonra eşyalarını alıp odasından çıktı ve kapısını kilitledi,Denize baktı ama göremedi.
Aradı ama cevap da vermeyince arabasına binip evine gitti,tek yaşıyordu ha bir de köpeği vardı Lara..
Laraya mama ve suyunu verip başını okşadı, odasına çıktı ve üstüne rahat birşeyler giydi.
Nazlının nerede olduğunu kimse bilmiyordu,Annesi,Babası..Abisi...Hemde Kimse arada düşünüyordu ve özlüyordu Nazlıyı ama sonra Aklına Deniz Geliyordu..Onu seviyordu ve 2 ay sonra evleneceklerdi.
Yatağın kenarında duran çekmeceyi açtı içinde Nazlı gitmeden önce çocuklarına aldıkları şeyler vardı.. Oyuncaklar Kıyafetler Patikler..
Yavaşça onları kokladı,hala Nazlının kokusu vardı üzerlerinde ne kadar yıkasa da gitmiyordu..Ve sanırım o bu kokuya bağımlı olmuştu.
Telefonunun titremesiyle kıyafeti yatağa bıraktı ve telefonunu eline aldı.
"@acidivegecmedi size takip isteği gönderdi."
Telefonun ekranı yukarı kaldırarak şifresini girdi sonra da bildirime tıkladı..
Profil fotoğrafında solmuş bir gül vardı bu hesabın,7 gönderi,19 takipçi,5 takip edilen..Ateş takip isteğini kabul etti ve telefonu geri koydu..Ama koymasıyla beraber bildirimler gelmeye devam etti..
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
"@acidivegecmedi fotoğrafınızı beğendi."
Ateşin hesabında 17 fotoğraf vardı ve 4 tanesi Denizleydi..Bu hesap ise 13 fotoğraf beğenmişti sadece Denizle olanları beğenmemişti,garip diye düşündü Ateş ama fazla takmadı..
Telefonun internetini kapatıp komidinin üstüne koydu ve uyudu..
......
Selam Ballı Çörekler.
Ben GELDİİİĞM 😍
Hadi Okuyun Ve Yorum Atın Bebeklerim😃
Ve Yeni Kitabım BEKLENTİSİZ AŞKIMI da okuyun hadi 🤗
Sınır:30 vote 45 yorum😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Tatlı Bela💫NazAt💫
Fanfic✨Kavgayla Başlayıp,Sonsuz Mutluluğa Dönüşen Bir AŞK✨Açık Sarının Kelebeği✨