Jak se Jakup objevyl

65 1 0
                                    

Jakup se narodil 18.5. 1798 v Anglyjy, zrovna kdiš na jedný straně svjeta vládl Obama a na druhí Kvjeta Fijalová.  Kdiš se narodil, bili mu třy roki a mluvil jenom ve veršých. Prej ho to naučil Polrajch. Uš od svích osmdesáti let vipadal jako Angello z Kelly Family a kdiš mu bilo 20, vypadal jako Lady Gaga. No ňyc. O třynáct led pozdějy, kdi mu bylo pjet se šestkrát pokosyl o sebevraždu, z toho mu to vyšlo jen sedumkrát. Kdiš tak ležel v nemocňyční pozteli, řýkal sy: Teť to rozjedu!! Vstal a šel si koupyt slunečný brejle. Jak tak šel, vrazyl do kluka, co se jmenoval Pumba Vožungr. Pumba řýká: "Ty debyle, ty máš slunečný brejle v osumnáctým století? Ty seš kokot! Vždyt je ještě nevinalezli!!"
Jakup: "No a co, ty svině! Ty ses narodil ve středovjeku a ježtě nemáž doma ani gril na vodu!"
A tak si navzájem daly přes držki. Jakubovi brejle už dávno odlítli do ameriky a Pumbův nadzvukoví jekot rozmlátil lidem všechny krámy, co doma měli. Od postelí, přes stoli až po nádobí. Jakup se zvedl, otřel si kref s pusi a kdiš zjystyl, že jeho brejle sou nenávratně v prdeli, začal brečet a rozhod se, že spáchá sebevraždu. Už poosmý. Rozhot se, že skočý z Petřýnskí rozhledny. Dojel tedy před Katrákův krám a dál se rozhodl, že půjde pěšky. Dorazyl k rozhledně asi 150 let před tím, než jý začaly stavjet, viles nahoru a čuměl dolu na ten hukot. Utápjel se v depresých a snažyl se zízkad dozt odvahi, aby skočyl dolu. Ftom uvyděl, jak za ným běží Pumba Vožungr s brejlema v ruce.
Pumba: "Tadi máš tu sradžku, našel sem jý."
Jakup po něm nejříf hodil meč, protože sy myslel, že ho chce Pumba zabít, ale pak se mu vrhnul k nohám, brejle mu vitrhnul z ruki a viblil se mu do ksichtu.
Jakup: "Dýki ti, Vožungře, za ten dar!" řekl a nasadil si brejle na ksycht. Rázem vipadal jako Smrt.


Tak tam oba seděli a povýdaly sy. Dokonce se z ňych stali kamarádi. Jakup se dozvjeděl, že Pumba se fakt narodil ve středovjeku, roku 1365, za vlády Lejdy Gagi a Eminema osmého. Taki se dozvjeděl, že jeho sestra se jmenuje Džéra a narodila se v antickém řecku roku 500 před našým letopočtem. Pumbův oblíbený dopravní prostředek bil dvojkolák a oblíbená hračka ajfoun, k jýdlu měl nejračy starovjeké pyvo s pylynama a k pytí mrtvou berušku. Bil to običejní fajn kluk, co nehulý, nepýchá sy a pyvo pyl jenom na přelomu tisýcyletí, neš ukřyžovaly Ježýše.
Pumba: "Jujki!!!" skočil dolu z rozhledny a zabyl se. To bilo neštěsťý!

ALE HOWNO, TŘEBA SE PROPAT DO SKLEPA!!!

JakupKde žijí příběhy. Začni objevovat