2. Fejezet: Mi a különbség a nemi identitás és a szexuális irányultság között?

274 15 0
                                    

A mai generáció igen csak hajlamos össze keverni a nemi identitás és a szexuális irányultságot (Orientáció) fogalmát. A nemi identitás a nemi azonosulása, vagy is az, hogy milyen neműnek határozod magad. Ezzel szemben a szexuális irányultság a szexualitáson alapszik, ez azt jelenti hogy mit jelent számodra a szexuális vonzalom tárgya. A nemi identitáshoz tartozik a nő a férfi és a nem bináris megnevezések. Míg a szexualitáshoz soroljuk a Heteroszexuális a  Homoszexuális az Aszexuálist a Pánszexuális és a Biszexuálisokat és még sok másik hasonló meg nevezéseket.

Viszont ha valaki az ellenkező nemű testben szeretne élni akkor nincs szakszerűen meg határozva hogy melyik nemhez vonzódik, és az sincs meg határozva hogy változik-e a szexuális vonzalma az átalakulás során. És van az a mára már igen elavult hiedelem hogy " Egy homoszexuális az mindig az ellenkező nemet imitálja " És ez teljes mértékben csak köz hiedelem, mert általában a meleg férfiak/fiúk és a leszbikus nők/lányok nagy része jól érzi magát a nemükkel meg egyező ruházatokban (Ennek köszönhető, hogy nagy részük továbbra is rejtőzködhet a világ elől) 

De erről most ennyit! Ez egy másik könyv témája lessz mert tervbe van véve a következő könyv az LGBTQ témakörben   


Transgender MtF & FtM Szótár és Válasz a KérdésekreWhere stories live. Discover now