5. Fejezet: FtM (F2M) Tippek és trükkök

232 18 1
                                    

Javasolt coming out előtt  hogy nyugodtan hordhatsz nyugodtan fiús ruhákat ha úgy jól érzed magad. Mindenképp használhatsz "Bindert" és "Packing" et de ez majd egy másik fejezet témája lessz. Nyugodtan vágd le a hajad rövidre és fogd a zenei ízlésedre. Coming out után meg nyugodtan kezd el a Tesztoszteron terápiát, e közben sokat tornázz hogy a zsiradékok a szervezetedben izmokká alakuljanak át. - És mikor el jutsz a teljes átalakulás útjára érdemes nemi át alakító műtéten át esni hogy ne csak Packing-et keljen hordani de ez egy másik fejezet lessz. 

* Hasznos érdekesség ek a tesztoszteronról* 

A tesztoszteron az erősebb hormon mint az ösztrogén ezért van az ha FtM (F2M) vagy akkor gyorsabban lesz változás kb 5-6 hónap után lesz látványosabb változás, viszont az MtF (M2F) ek nek sokkal több időbe tart mert 3-4 de lehet öt év után kezd el valami látszódni az Ösztrogén kezelésből mert az első 3-4 vagy akár öt év arról szól hogy a tesztoszteron termelést minél alacsonyabbra szintre legyen csökkentve. 

A másik érdekesség az hogy a tesztoszteron az segít a Női mellek le építésében, míg az ösztrogén az meg a MtF (M2F) ek nek segít ki alakítani a női mellet.

A tesztoszteron képes a hang képzést mélyíteni viszont a sokkal intenzívebben mint az ösztrogén hag képzés magasítása az MtF (M2F) ek nek.

A tesztoszteron egy víz hajtó hormon így javasolt sok vizet fogyasztani.  

Transgender MtF & FtM Szótár és Válasz a KérdésekreOnde histórias criam vida. Descubra agora