7.

15 1 6
                                    

POV INDY

"Huh Michael, wat doe je hier??" Ik wrijf nog een keer in mijn ogen om hem goed te kunnen zien en dan zie ik hem met dezelfde smirk net als die jongen in de steeg, maar wacht eens is hij niet DE jongen uit de steeg. "Wacht Michael ben jij de jongen uit de steeg van laatst??", vraag ik hem en hij knikt hevig ja. Oh shit man, wat moet ik nu doen. Ik kan nu niet zomaar weg, want hij zit in mijn weg. ONEE ONEE. Hij komt dichterbij en nog dichterbijer. Ik word bang, ik wil Ashton! NU! 

Michael komt nog dichterbijer en gaat op mijn bed zitten. "W...wat..w..wil..je..van..me??", vraag ik heel bang. "Ik..ik wil mijn..uhhh..mijn...Ugh ik wil....ik wil mijn." Zegt hij heel erg stotterend. "Nou", zegt ik een beetje bitchy. "Excuses aanbieden." Zegt Michael heel zacht. WAT? Hij wil zijn excuses aanbieden!? "Voor wat??" Vraag ik, maar ik weet eigenlijk al het antwoord. "Nou voor die avond. Het spijt me zo erg. Als ik wist dat jij het was had ik het nooit gedaan. Maar goed toen kenden we elkaar nog niet eens." Zegt hij nog steeds zacht en kijkt heel erg naar beneden. "Ik vergeef het je, maar alleen als je het nooit meer doet. Oke!", zeg ik op harde toon. Hij knikt ja en gaat van me bed af, richting de deur. Ik zeg nog snel weltrusten en hij verlaat mijn kamer. Dan val ik weer in slaap.
~

(A/N Trouwens hoe vinden jullie mij verhaal tot nu toe?? Laat het even weten in de comments!! Dat zou graag fijn zijn. Maar lees maar weer lekker door nu.)

~
Volgende morgen...
Ik word  wakker en herinner nog wat er gister gebeurde. ik weet nog dat ik ook Ashton wilde, maar ik heb hem nooit geroepen. Ik weet niet, maar voor mij hoefde dat ook niet. Als ik moeilijk me bed uitkomt, loop ik naar de badkamer en neem een lekkere warme douche.  Na die douche trek ik een zwarte broek met gaten en een witte tanktop. Als ik mijn kamer uit kom zie ik Michael en geef een knuffel. Hij kijkt me heel verrast aan en ik fluister naar hem: "Maak je maar geen zorgen, het is goed, ik vergeef het je echt." Ik kijk hem aan en hij glimlacht. We knuffelen nog een keer en lopen naar beneden.

POV ASHTON
Na een goede nacht slapen word ik wakker en ga gelijk naar de badkamer. Ik hoor al een paar mensen op de gang. Ik kijk heel even om het hoekje om te zien wei het is en dan zie ik Indy en Michael knuffelen. Wat? Waarom zouden ze knuffelen? Ze kennen elkaar nog maar een dag. Nog niet eens denk. EN waarom voel ik een vreemd gevoel? Daarna fluistert Indy iets in zijn oor, maar ik kan het net niet vanaf hier verstaan. Dan draaien ze zich om en ik duik snel weer de badkamer in. Als ik ze naar beneden hoor gaan, kijk ik de spiegel en vraag me af en zeg tegen mezelf: "Ashton, waarom voelde je net zo? Waarom geeft zij jou een jaloers gevoel? Je moet niet denken aan meiden, het moet niet nog een keer gebeuren. Dat kan gewoon niet!!" Ik loop dan mijn kamer weer in en trek een comfortabele outfit aan en loop dan naar beneden toe. Ik denk dat het een lange dag gaat worden als ik haar voor vandaag ga negeren. Misschien is het een beetje bot, maar who cares. Als ik de keuken in kom, is het gelijk bom vol.  Iedereen loopt elkaar in de weg, zoals gewoonlijk. 
~
In de middag...
Nou iedereen is dus eigenlijk zijn eigen ding aan het doen en ik zit lekker in me eentje. Fijn! Ook heb ik Indy niet gezien, vast zeker met haar nieuwe vriendje. Ugh! Het is niet dat ik Michael haat ofzo, maar idk, i don't like it when they together alone. Dan zie ik Indy op me af. Oke, negeren. "Het Ashton, wat doe je??" vraagt ze en ik zeg niks. Weetje dat negeren best moeilijk is tegen een leuk meisje. EN dan zegt ze wat harder: "Hallooo!!! Aarde op Ashton??" nu lacht ze een beetje maar ik negeer haar nog steeds. "Weetje wat Ashton, ik ga wel. Je heb het blijkbaar te druk. Doei!!" zegt ze boos en loopt weg naar buiten naar Sierra, Calum en Luke. Oke, ik denk dat het een klein beetje heb verpest, denk ik. 
-
6 uur 's avonds...
We zitten nu gezellig met z'n allen aan tafel te eten en met allen bedoel ik Calum, Michael, Luke, Sierra, Indy, bij haar naam noemen krijg ik al een rilling, wat is er toch mis met mij, maar goed we gaan verder. Ook nog zijn Harry en Naill gekomen en het verrast me dat Indy hun nog niet heeft herkent. Ze zijn best bekend, net als ons. We doen shows samen. Oja dat ben ik soort van vergeten te vertellen aan jullie dat ik een band zit met Luke, Calum en Michael en de band heet 5 seconds of summer  en ja ik heb het Indy nog niet verteld, want dan denk ik dat ze alleen met me vrienden wil zijn omdat ik beroemd ben. En ik heb daar geen zin in. Dus doe alles om het geheim te houden. Verder tijdens het eten heb ik weer gezellige gesprekken met Naill. Maar dan word ik onderbroken door Indy. Jahoor precies degene die ik probeer te negeren. Geweldig dit. "Ashton kan je even de kan met water aangeven??" Vraagt ze vriendelijk en ik wil het ook gwn doen maar het kan niet. Ze blijft me aankijken en vraagt het opnieuw, maar dan even wat strengere toon. En opeens geeft Calum de kan met water aan haar en geeft mij de What-The-heck-are-you-doing look. En ik ga gwn weer verder met het gesprek met Naill. Als iedereen weg is, want een paar van de boys gaan weer even langs hun familie, maar alleen Cal, Indy en ik blijven achter. "Uhh zullen we een film kijken met z'n allen?" Vraagt Calum randomly en we knikken allebij ja.
-
Nadat de film is afgelopen gaat Calum naar boven en ik wou ook net gaan totdat ik werd tegengehouden door Indy. Ze kijkt me boos aan. "Waarom negeer je me de hele fucking dag?!" Zegt ze boos en ik ben stil. "Waarom?? Wat heb ik verkeerd gedaan?? Wat??" Ik zeg nog steeds niks. "Ashton just fucking speak to me!!!" Misschien moet ik nu wat zeggen. "Weetje wat Ashton!! Als je zo door gaat ga ik wel weg en ik hoef dan niet meer te zien. Want ik dacht, ik dacht echt gwn dat jij een lieve jongen was, maar nee hoor meneertje denk alleen aan zich zelf en niet aan anderen!!" Zegt ze vol in tranen. Het doet echt mij pijn om haar te zien huilen. "IK GA DOEI!!" Zei ze en rende de deur uit. Fack ik heb het nu echt verkloot. Oke ik ga het recht zetten nu. Ik wou richting de deur lopen maar Calum hield me tegen...
~
Haiii daar ben ik weer. Dit deel is echt super super lang, gwn 1201 woorden. Goed he van mij.

Ik hoop dat het en beetje te begrijpen is, want ik las het net terug en soms van het een beetje flut, maarja dat heb je soms he.

Maar laat wel even weten wat jullie ervan vinden hoe het nu is en wat er misschien veranderd kan worden. Dat zou ik graag fijn vinden

En weetjeeee ik moet morgen weer naar school en ik heb daar fucking geen zin in!!

Maar Vote//Comment dus!!

XX

"My Savoir For Life" ft. Ashton Irwin (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu