0.1

307 12 4
                                    

*Jaemin'in açısı*
Bugün Daeyon Lise'sin de ki ilk günüm. Burayı çok özlemişim. 6 yıl oldu... Güney Kore'den 12 yaşımda babamın işi yüzünden anılarımı ve arkadaşlarımı ardımda bırakarak Japonya'ya taşındık. Sonunda tekrardan buradayım!

Çantamı aldım ve kapının önünde servisi beklemeye başladım. Yaklaşık 5 dakika sonra servis geldi. İçi bomboştu, sanırım ilk alınan kişi benim diye düşündüm. En arka sıradan bir önceki ikili koltuğun cam kenarına oturdum. Telefonumu açtım, saat 07:35'i gösteriyordu. Kulaklıklarımı taktım ve gözlerimi kapadım...
~10 dk sonra ~

Birinin omzumu dürtmesi ile uyandım.
Bir saniye, bu kişi bana çok tanıdık geliyor....
"Jeno?"
Bana boş ve anlamsız gözlerle bakıyordu.
"Pardon, biz tanışıyor muyuz?"

"Jeno, beni hatırlamadın mı? Küçükken çok yakın arkadaştık."
Biraz duraksadı ve yanıma oturdu.
"Nana!"
Birden bana sarıldı ve devam etti;
"Çok uzun zaman oldu, nerelerdeydin??"

"Japonya'ya gitmiştim" diye karşılık verdim.

Bütün yol boyunca Jeno ile sohbet ettik. Okula vardığımızda hangi sınıfta olduğumuza baktık, şansımıza aynı sınıftaydık...
-9/D Sınıf Listesi: Jeno, Jaemin, Renjun, Mark, Haechan, Chenle, Jisung, Winwin ve Yuta (sınıflar 9 kişilik, sıralar tek kişilik.)
____________________________
Eveet, ilk bölümü beğendiniz mi bakalım^^ Açıkcası çok iyi yazamam ama denemek istedim...
[Yazım hatalarım varsa söyleyin💞]
~Öpüldünüz~

Childhood Friend//NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin