❤Jon: Wy uwielbiacie posiedzieć razem w pokoju i porozmawiać. Jon zazwyczaj jest zmęczony po całym dniu w nocnej straży a poza tym nie możecie się jakoś bardzo afiszować z waszym związkiem wiec siedzicie w jego pokoju.
❤Tyrion: Uwielbiacie czytać i dyskutować na tematy książek. Dzięki Tyrionowi podszkoliłaś swoje umiejętności i przeczytałaś kilka naprawdę dobrych powieści.
❤Jaime: Pomagałaś mu w nauce walki lewą ręką a potem tak wam to weszło w nawyk że male pojedynki są dla was codzienną przyjemnością
❤Robb: Wy uwielbiacie spacery szczególnie w cichych zalesionych miejscach. Jest to dla was chwila w ciszy i spokoju.
❤Viserys: Uwielbiacie jeździć konno. Czasami są to tylko powolne przejażdżki w ciągu których rozmawiacie. Ale lubicie też urządzać wyścigi.
❤Tormund: On najwięcej czasu spędza na mówieniu ci rożnych podtekstów, przywykłaś do tego i teraz często wymieniacie się sprośnymi komentarzami co nie raz zaprowadziło was do łóżka.
❤Podrick: Wam od jakiegoś czasu bardzo wam podoba się denerwowanie twojej matki. Zaczęło się od tego ze nie popierała wszego związku a ty na złość jeszcze bardziej się z tym afiszowałaś.
❤Gendry: Lubisz patrzeć jak Gendry pracuje a on czasami zgadza się żebyś mu pomogła, oczywiście nie pozwala ci dotykać niczego czym mogłabyś sobie zrobić krzywdę ale i tak spędzacie w kuźni cudowne chwile pełne śmiechu i szczerych rozmów.
❤Oberyn: Dużo czasu spędzacie w łóżku ale to nie tak ze to wasze jedyne zajedzie. Lubicie chodzić po mieście, na początku było to jedynie oprowadzanie cie po nim. Potem znaleźliście kilka cudownych miejsc które zawsze odwiedzanie.
______
Nie wiem czy kogokolwiek to zainteresuje ale własnie otwieram one-shoty na zamówienie teoretycznie są one tylko z Marvela ale mogę tez napisać coś z got.Tak więc zapraszam.
CZYTASZ
Preferencje Gra o tron
RandomWidziałam już podobne książki ale od jeszcze jednej raczej nikt nie umrze. W tych preferencjach znajdziecie takie postacie jak: ❤Jon Snow ❤Tyrion Lannister ❤Jaimy Lannister ❤Robb Stark ❤Viserys Targanyen ❤Tormund Zabójca Olbrzyma ❤Poldrick Payne ❤Ge...