5. Jak często widywaliście się przed zostaniem parą?

504 21 6
                                    

❤Jon: Tuż po tym jak się poznaliście do Winterfell przyjechał  tam też król, nie było to dla ciebie bezpieczne. Twój ojciec powiedział ci niewygodna tajemnice królowej wiec teraz twoje życie było zagrożone. Cersey postanowiła że zabierze Cię do królewskiej przystani więc podróżowałaś razem z nimi. Ale gdy jeden z ludzi królowej próbował cie zabić, uciekłaś. Nie za bardzo wiedziałaś co miałaś zrobić ale na szczęście udało ci się znaleźć Jona i Benyena Starka którzy jechali na mur więc do nich dołączyłaś

❤Tyrion: Niezbyt często, musieliście pilnować żeby jego siostra tego nie dostrzegła, oboje wiedzieliście jak mogłaby Cię potraktować. Ale i tak spędzaliście razem czas, najczęściej w komnacie namiestnika która wtedy zajmował. No czasami też przesiadywaliście w bibliotece.

❤Jaimy: Na początku dość często, biorąc pod uwagę że był więźniem. Przychodziłaś do niego, przynosiłaś wody itp. Ale potem Catelyn Stark wypościła go razem z Brienn. Wtedy za zgodą Robba wyruszyłaś żeby przyprowadzić więźnia z powrotem.

❤Robb: Oboje mieszkającej w winterfell, widzieliście się codziennie. No trzeba przyznać że gdy jego ojciec wyjechał Robb musiał przejąć jego obowiązki, co z tym idzie miał dla ciebie mniej czasu. Najbardziej lubicie przesiadywać w okolicy czar drzewa, jest tam tak cicho i spokojnie.

❤Viserys: Poznałaś księżniczkę Deanerys a ona pozwoliła ci przyłączyć się do khalasaru. Podróżowałaś razem z Viserysem więc widywałaś go codziennie. Oczywiście gdy zaczynał Cię irytować szłaś do Dany, z którą tez chętnie spędzałaś czas.

❤Tormund: Musiałaś dołączyć do pełnienia dzikich, Tormunda widziałaś praktycznie 24/7. Na początku ledwo z nim wytrzymywałaś, dopiero potem zaczęłaś dostrzegać że Tormund nie jest taki zły jak sadziłaś. I dopiero wtedy przesiadywanie z nim sprawiało ci przyjemność, co nie znaczy, że  nie było momentów, w których chciałaś zepchnąć go z urwiska.

❤Poldrick: Co jakiś czas go odwiedzałaś. Nie było to bardzo częste spotkania ale było miło, często chodziliście po ogrodzie, albo siedzicie w bibliotece. Trzeba przyznać że jako córka królowej trochę nim gardziłaś i nie chciałaś przyznać, że coś do niego czujesz.

❤Gendry: Kiedy do królewskiej przystani przyjechała reszta twojej rodziny widywałaś Gendryego rzadziej ale nadal odwiedzałaś kuźnie w której pracował.

❤Oberyn: Oberyn zaprosił cię do siebie, do zamku. Nie przypuszczałaś jednak że tam zamieszasz. Widywaliście się codziennie, no Oberyn czasami nie miał czasu przez obowiązki ale dla ciebie zawsze znalazł chwile.


_________________________

Wiem że długo mnie nie było ale pisanie tego okazało się trudniejsze niż myślałam. 

Preferencje Gra o tronOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz