Αναστασία P.O.V
Μετά από πολλές ώρες οι γιατροί επιτέλους μετέφεραν την Έλλη σε ένα δωμάτιο με άλλα δύο άτομα. Ο Νίκος βρισκόταν στο ακριβώς δίπλα δωμάτιο και εκείνος αναίσθητος.
Οι γιατροί είπαν ότι ο Νίκος είχε υποστεί τις λιγότερες ζημιές αν και όταν τον έβγαζαν από το αμάξι όλοι νόμιζαν ότι δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Ευτυχώς όμως ήταν τυχερός.
Η Έλλη από την άλλη όχι. Η γιατροί λένε ότι έχει πέσει σε κόμμα και ότι χρειάζεται να γίνουν κι άλλες εξετάσεις. Η κυρία Αφροδίτη είναι συνεχώς στο πλάι της προσπαθώντας να ηρεμήσει τον εαυτό της, πράγμα δύσκολο. Η μητέρα μου κάθεται δίπλα της κρατώντας το χέρι της λέγοντας παρηγορητικά λόγια.
Ο Κύριος Λάζαρος προσπαθεί να είναι μαζί της όσο μπορεί, πηγαινοέρχοντας ανάμεσα στο δωμάτιο του Νίκου και της Έλλης. Καμιά φορά και η Κυρία Αφροδίτη σηκώνεται και πάει δίπλα για συμπαράσταση. Εκτός από την Έλλη και τον Νίκο υπήρχαν τρεις ακόμη τραυματίες.
Ο οδηγός του φορτηγού που τους χτύπησε και οι δύο ακόμα άτομα που μπλεχτηκαν στην καραμπόλα. Σύμφωνα με την κατάθεση του οδηγού, το αμάξι είχε βγει εκτός ελέγχου. Όταν οι αστυνομικοί μας ενημέρωσαν για το ατύχημα ο κύριος Λάζαρος ήταν έξαλλος.
Κατάφεραν να τον ηρεμήσουν πριν πάει να βρει το δωμάτιο όπου είχαν τον οδηγό του φορτηγού. Οι αστυνομικοί μας καθυσηχασαν ότι θα γίνει εν τω βαθει έρευνα και στην καλύτερη περίπτωση ο οδηγός θα χάσει το δίπλωμα του.
Κατά το βραδάκι οι γονείς μου γύρισαν σπίτι μετά από πολλά παρακάλια από την Αφροδίτη και τον Λάζαρο, λέγοντας ότι είναι καλά και δεν χρειάζεται να μείνουν να ταλαιπωρηθουν κι εκείνοι. Εγώ αποφάσισα να μείνω ακόμα και όταν έπεισαν τους γονείς μου να με πάρουν μαζί.
Τσέκαρα συνεχώς και τον Νίκο μέχρι που ήρθε ο κολλητός του ο Αλεξ. Τώρα βρίσκομαι στο δωμάτιο της Έλλης με την κυρία Αφροδίτη όπου επικρατεί ησυχία. Νωρίτερα μια κοπέλα από το δωμάτιο της Έλλης πήρε εξιτήριο οπότε το κρεβάτι δίπλα στην Έλλη είναι άδειο και η νοσοκόμα πρότεινε στην Κυρία Αφροδίτη να το χρησιμοποιήσει.
Η μητέρα μου προσφέρθηκε να την φέρει ρούχα αύριο το πρωί μιας και ο μπαμπάς ήταν κουρασμένος από την όλη κατάσταση και την οδήγηση. Όλοι μας.
Βγαίνω από το δωμάτιο και κατευθύνομαι προς το κυλικείο για να πάρω κάτι κρύο να πιω. Αν και είμαι πιο ήρεμη από πριν. Κατεβαίνοντας τις σκάλες βλέπω τον Αλεξ να είναι μπροστά στην πόρτα του κυλικείου.
YOU ARE READING
Σ'αγαπω! (Εις διπλούν)
Teen Fiction"Έλλη σε παρακαλώ άνοιξε επιτέλους τα μάτια σου δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι." παρακαλάω ξανά και ξανά... Κι όλα αυτά εξαιτίας μου.. "Ίσως είναι καλύτερα να το τελειώσουμε. Ίσως αν φύγω μακριά σου όλα να γίνουν καλύτερα." ...