2.Bölüm

23 2 0
                                    

Sabah olduğunda anonimden gelen 132 tane mesajı yok sayarak okula gitmek için hazırlanmaya başladım.Beyaz sweatshirtümü ve kenarları yeşil çizgili kot pantolonumu giydim.Erken kalkmıştım bu yüzden zamanım vardı salona inip anneme saçlarıma maşa yaptırdım.

Siyah çantamı aldım, kot ceketimi giydim ve süperstar ayakkabılarımı giyip evden çıktım.Okul eve çok yakın olduğu için yürüyerek gidiyordum. Yolda dalgın dalgın Çınar'ı düşünürken birşeye çarptım.Bu şey Çınar'ın parfümü kokuyordu.Kafamı kaldırdığımda karşımda Çınar'ı gördüm.

"Gamze güzelim ben olmasam ağaca çarpacaksın." dedi.
"Kanka valla dalmışım.Sen olmasam yarın selam okunacaktı aq"
"Ben de seni evden almaya geliyordum ama sen çıkmışsın."
"Evet erken uyanmışım.Neyse hadi okula gidelim.

Sınıfa girdiğimizde Efe konuşmaya başladı.
" Lan Çınar evli çiftler bile Gamze'yle sen kadar vakit geçirmiyor her saniye berabersiniz amk bassanıza nikahı."dedi.

Çınar ile aynı anda;
"Boş konuşma lan!''dedik.İkimizin de yüzü kızarmıştı.Hızla sıraya doğru ilerledik.Ne sandınız?Tabiki aynı sırada oturuyoruz. Telefonlarımızı sıraya koyunca o benim telefonumu aldı ben de onunkini birbirimizden gizlimiz saklımız yoktur.Bu yüzden vicdan azabı çekiyorum sevdiğimi söyleyemediğim için.

Whatsapp'a girdiğimde dün Rüzgar ile yazıştığını gördüm.Bu arada Rüzgar üç kişilik grubumuzun 3.üyesi.Tam yazışmaya tıklayacakken Çınar;
" Bu arada Rüzgar bugün gelmeyecekmiş."dedi.
"Neden?" diye sordum.
"Grip olmuş mal daha doğrusu rahatsızmış annesine numara yapacak."
"Salak çocuk."dedim ve güldük sonra hoca geldi.Tabiki ikimiz de dersi dinlemiyorduk ama konuşmuyorduk da.Bu sene lisenin son senesiydi.Ama zaten üçümüzün de notları hemen hemen aynı olduğu için aynı üniversiteyi kazanırdık muhtemelen zaten aynısını kazanamasak da ayrılmayacaktık.Evlerimiz çok yakın olduğu için gün içinde sürekli birlikteydik.

Teneffüs zili çalınca Çınar'la beraber kantine indik.Sonra fotoğraf çekinelim dedim ve telefonumu çıkardım.Çok güzel çıkmıştı." Bunu paylaşacağım."dedim ve İnstagram'da paylaştım.

gamzekarasu06:

Arka planı beyaz yapmıştım çünkü arkada gerizekalı çocuklar vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arka planı beyaz yapmıştım çünkü arkada gerizekalı çocuklar vardı.Nescafe içtik ve sonra zil çaldı.Diğer dersler de çok sıkıcı geçmişti.Okul çıkışı Çınar beni eve bıraktı üzerimi değiştirdim ve yatağıma oturdum.Anonime mesaj attım.
Gamze:Hayret yazmamışsın okuldayken.

Anında cevap geldi.

ANONİM BEYCİĞİM:Benim de bir okulum var. Derste tam yazacaktım hoca girdi yazmadım.

Gamze:Oha lan pusuda mı bekliyodun saniyesinde cevap geldi aq.

Gamze:neyse işim var bb.

Aslında işim yoktu ama onunla fazla konuşmak istemiyordum. Ben Çınar'a aşıktım ve başka biri olmamalıydı.

O sırada Çınar'dan mesaj geldi.

ÇINAR AŞKIM:Gamze dışarı çıkalım mı? Rüzgar'ı da çağırırız.

Gamze:Olur balım ben Rüzgar'a haber vereyim.

ÇINAR AŞKIM:Tamam canım bekliyorum.

Şimdi diyeceksiniz ki neden aşkim diye kaydettin ve balım yazdın? Çünkü biz bazen birbirimize böyle hitap ederiz.
Hemen Rüzgara mesaj attım.

RÜZGAR AŞKIM:Rüzgar biz Çınar'la buluşucaz.Sen de istiyorsan her zamanki kafeye gel.

Hazırlandım ve evden çıktım.

ANONİM BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin