3.Bölüm

23 1 0
                                    

Kendimi sokağa attığımda arka taraftan gelen sesleri duyunca içimi bir korku kapladı.Her ne kadar ev şehir merkezinde olsa da saat dörtten sonra serseriler evin arkasında takılırdı.

Kendimi sakinleştirmeye çalışarak yürümeye başladım.O sırada arkadan daha da çok korkmama neden olacak bir ses geldi.

"Nereye böyle güzelim?!"
Üstüme alınmamam gerektiğini düşündüm.Sonra kalın ses birdaha konuşmaya başladı.
"Hoop kime diyorum burada senden başka kız var mı?"
Arkama baktım ve koşabildiğim kadar hızlı koşmaya başladım.
Ama erkeğin adımıyla benimki bir mi?Çocuk beni yakaladı. Bacağının arasına bir tekme attım ve koşmaya başladım.Çok korkuyordum ve gözyaşlarıma engel olamıyordum.Koşmam yine bir işe yaramadı ve bu sefer diğer çocuk beni yakaladı.
"Yolculuk nereye güzelim?Sen çok ateşli görünüyorsun.Güzel si.."
"O kızı bırakmazsanız hepinizi ağır sikerim." Bu Çınar'ın sesiydi.
"Çınar!!''diye bağırdım hemen.
O sırada beni tutan çocuğun telefonu çaldı ben de fırsattan yararlanıp bir tane tekme geçirdim ve Çınar'a doğru koştum.Elimi tuttu ve birlikte daha kalabalık bir yere gelene kadar koştuk.Sonunda tenhadan çıktığımızda durdu ve sımsıkı sarıldı bana.O an hiç bitmesin istedim.Hiç ayrılmayayım kollarından...

"Korkma ben yanındayken hiçkimse sana zarar veremez.Hadi şimdi bu olayı unutalım Rüzgar bizi bekliyor." dedi.

Birlikte kafeye gittik.Dediği gibi Rüzgar bizi bekliyordu.Önce ona kısaca olaydan bahsettim.Sonra bu konuyu kapattık.Sıra korkularımla yüzleşmeye gelmişti.
"Çınar aşkım, senin sevgilin niye yok ya?Hem yakışıklısın kankalar olarak sap sap geziyoz." gülmeye çalıştım ama fazla gülemedim çünkü bunu söylemek çok zor olmuştu.Birşey anlamasın diye aynı soruyu Rüzgar'a da sordum.İkisi de geçiştirdi.

Biraz daha konuştuk ve evlerimize dağıldık.

Bölümü kısa yazdım nasıl olsa kimse okumuyor jhcuxfyzfuf

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ANONİM BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin