Ortaklık mı?

33 3 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. Umarım iysinizdir. Yeni bölümle karşınızdayım. Unutmadan baş karakterlerimin soyisimlerinde ufak bir değişiklik yaptım. Ve şöyle oldu. Savaş Sayer. Su Şekerci oldu. Keyifli okumalar..

-"Ben aldım. Bir sorun mu var?"
-"Evet var"
-"Neymiş o küçük hanım?"
-"1.Bu şirket benim ve ben hiç kimseye şirket falan satmadım
2. Ben küçük değilim"
-"1.Ben bu şirketi Mert Şekerciden aldım ve şirket onundu.
2. Burdan sana bakınca küçük birine benziyorsun. Yani en fazla 20yaşın var"
-"Bunu iltifat olarak kabul ediyorum. Hem nasıl yani şirketi babam sana mı sattı?"
-"Baban mı? Mert bey senin baban mı?"
-"Evet hayırsız bir baba. Ama neyse konumuz bu değil." İnanmıyorum gerçekten şirketi bu adama satıp parasıyla da kaçmış. Off Allahım sen yardımcı ol bize.
-"Sizi bekliyorum ama"dedi adını bilmediğim adam
-"Pardon?"
-"Diyorum ki, burayı terk edinde toplantıya başlayayım"
-"Asla. Burayı hiç kimseye bırakamam."
-"Artık çok geç,küçük hanım"
-"Bak gidiyorum ama şimdilik yarın gelicem doğru dürüst konuşalım"
-"Konuşacak bir şey yok. Yine de sen bilirsin tabi."
Başka bir şey söylemeden odadan çıkıyordum. Arkamdan ses duydum.
-" Şimdi git ama bir daha benim şirketime geldiğinde düzgün bir şey giy."dedi odun bey. Sana ne benim kiyafetimden diye bilirdim ama arayı güzel tutmam gerek şu an. O yüzden bir şey demeden çıktım şirketten. Arabama bindim ve bizim mekana gidiyorum. Of ya ben anneme nasıl derim şirket yok artık diye. Telefonumu aldım ve bizim arkadaşlarla oluşturduğumuz whatsapp gurubuna şöyle yazdim" arkadaşlar mekanda buluşalım"
En iyisi onlara danışmam bu konuyu. Adam da baya iyidi yalnız. Of Su neler diyosun ya. Böyle kendimle konuşa konuşa mekana vardım. Arabadan indim ve mekana giriş yaptım. Evet bizimkiler gelmiş. Yanlarına gittim. Bizim 4kişilik bir grubumuz vardı. 2 erkek ve 2kız. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez hiç bir zaman.
-"Merhaba"dedim.
Emre: -"merhaba güzellik. Naber?"
-"İyi işte Emre idare ediyoruz"
Zeynep: -"Ya kuzum neler gelmiş başına."
-"Evet. Şu anki durumun içine...."
Kaan: -"Üzme kendini. Biz burdayiz. Yanındayız."
-" Siz de olmasanız ne yapardım bilmiyorum."
Emre: -"Şirket nasıl? Yönete bilicekmisin?"
-"Hiç sorma Emre ya"
E: -"noldu güzelim?"
S:"Babam adamın birine satmış"
Z:"Nasıl yani?"
K:"Cidden mi?"
S:"Malesef. Ama bir yolunu bulmam gerek." Telefonum çaldı.
"Efendim anne?..Ya anne sen nerden öğrendin?....Tamam tamam anne geliyorum konuşuruz evde."
S: "Canlar ben kaçar. Eve gidiyorum. Görüşürüz"
E: "Ben bırakırım seni bu kıyafetle dışarı çıkılmaz"
S: "Tamam. Bu gün de her kes taktı kiyafetime"
E: "Başka kim takmış anlamadım?" Sesli düşündüm galiba.
S: "Yok bir şey. Gidelim"
Emreyle beraber arabaya bindik ve eve gidiyoruz şu an. Emreyle çocukluktan beri hep beraberdik. Arkadaşlarımın hepsini severim ama Emrenin yeri bende bir başka. Yani kankam. Ne sandınız? Sevgilimmi? Yok yok kankayiz biz. Yolda pek konuşmadık. Eve geldim. Annem karşıladı. Annemin adı Melek bu arada.
M: "Kızım doğru mu duyduklarım? Sayerler mi almış şirketi?"
S: "Sayerler kim annem?"
M: "Şirketi alan adam işte. Yusuf Sayerin oğlu Savaş Sayer."
S: "Anne şu babamın ezeli rakibi mi?"
M: "Öyle kuzum."
S: "Anne ben bu gün çok yoruldum. Uyucam biraz."dedim ve odama geldim. Pijamalarımı giyip uyudum. Sabah oldu. Bu gun şirkete gidicem ve güzel giyinmem gerek. Dolabımı açtım vee hazırım

Kısa bir yolculuktan sonra şirkete vardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa bir yolculuktan sonra şirkete vardım. İçeri girdim ve direkt Savaşın odasına geldim. Kapıyı çalmayı unutmuş ola bilirim.
"Diyorum işte küçüksün. Daha kapı çalmayı öğrenememişsin"
-"Biraz dalgindim kusura bakmayın."
-"Ooo birileri akıllanmış galiba"
-" Ya sabır"
-Efendim?
-Yok bir şey
-Güzel. Ne için gelmiştin sen?
-Otura bilir miyim?
-"otur"
-Şimdi bakın Savaş bey durumumuz iyi değil şu an. Babam bırakıp gitti. Abim nerde napiyor bilmiyorum. Ve gerçekten benim bu şirkete ihtiyacım var.
-"Bitti mi?"
-"Evet" bitti mi diyor ya kafayı yiycem.
-"Güzel. O zaman çıka bilirsin"
-"Ama.."kapı açıldı ve Yusuf Sayer geldi.
-"Neyse Savaş bey sonra görüşürüz"dedim ve dışarı çıktım. Odun ya bu. Bildiğin odun.
Savaşın ağzından::
Şu adını bilmediğim kız çıktıktan sonra.. harbiden ya neydi adı? Neyse babam geldi ve oturdu.
-"Şu çıkan kız Su degilmiydi?"
-"Su mu?"
-"Evet Mertin kızı. Eskiden hep beraberdik Mertle güzel günlerimiz geçti beraber. Sonra kötü bir anlaşılmazlık aramızı bozmuştu zaten. O zamanlardada Su doğmuştu. Dün gibi aklımda.Hiç değişmemiş. Bebeksi yüzü aynı. Şimdi sevmez beni ama küçükken ayrılmazdı yanımdan."
-"Baba bana ne bütün bunlardan?"bu sorumu var saymarak
-"Neden gelmiş?"diye sordu
-"Neden burayı aldın falan diye soruyo işte. Kötüymüş durumları. Ama beni ilgilendirmez. Kendi sorunu"
-"Bir dakka zaten kendileri satmadılar mı?"
-"Haberi yoktu galiba"
-"Vay alçak vay demek bırakıp kaçmış"
-"Evet öyle dedi."
-"O zaman ortak falan yap. Babasını sevmem ama kıza da kıyamam."
-"Asla. Ukalanin teki."
-"Eğer ortak olmazsanız o zaman şu güzel ve para talep eden projolerin var ya unut onları."
-"Baba saçmalıyorsun."
-"Yoo gayet ciddiyim"
-"Tamam tamam ortak olucaz"bir şey demeden odadan çıktı. Biliyo herif nerden vuracağını işte. Telefonu açtım:Leyla hanım hemen Su hanımın numarasını bana gönder.
Kısa bir aradan sonra numara elime ulaştı ve Su'yu aradım.
Su: "Efendim"
S: "Su sana bir teklifim var"
Su:"Savaş bey siz misiniz?"
S:"Evet."
Su:"Dinliyorum"
S:"Ortaklığı kabul eder misin?"
Su:"Ortaklık mı?"

Eveeet 3.bölümün sonuna geldik. Acaba Su ortaklığı kabul edecek mi?? Yoksa gururuna yenik mi düşecek? Tüm bunların cevabı yeni bölümde olacak canlar. Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın.
SEVİLİYORSUNUZ❤❤

AŞK ORTAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin