Beni ilgilendirmez...

25 3 0
                                    

Merhaba arkadaşlar. İysinizdir inşallah. Hikayenin okunma sayısıyla oy sayısı hiç tutmuyor canlarım. Lütfen emeye saygı. Vee yeni bölüme geçiyoruz. Keyifli okumalar.... OY ATMAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYALIM..

Allah beni kahr etsin ya ne diye adamın odasına direkt dalıyorsun ki. Bu da bana ders olsun bir daha kapı çalmadan girmeyeyim. Merak ediyorsunuz değil mi az önce neler oldu diye. Pek bir şey olmadı. Onları öyle görünce hemen ordan uzaklaştım. Sonuçta özel hayat diye bir şey var. Neyse ordan uzaklaştıktan sonra odama geldim. Biraz sinirlendim tabi. Burası bir şirket. Hiç yeri değildi yani. Kesin çıkıyor bunlar. Sevim Savaş bey değil Savaş diye hitab ediyor adama. Neyse beni ilgilendirmez. Ama saçma. Çok saçma. Amaan bana ne yaa. Kapı çaldı ve Savaş bey geldi.
-"Bir şey mi vardi Savaş bey?"
-"Yoo. Öylesine geldim."
-"Bir şey yoksa çalışmam gerek izninizler"
-"Şey Su az önce..."
-"Az önce gördüklerim beni ilgilendirmiyor Savaş bey. Merak etmeyin hiç kimseye söylemem. Şimdi izninizle çalışmam gerek"
-"SU..."dedi bağırarak. Bende ona inat sakin bir dille:
-"Efendim Savaş bey"dedim. Bir şey demeden odayı terk etti. Manyak ya. Bana niye açıklama yapıyorsa artık. Neyse çok geç oldu çıksam iyi olucak. Ben tam çıkıyordum. Sevimsiz Sevimle karşıladım.
-"Aaaa Su eve mi gidiyorsun?"
-"Hayır sende olmayan arkadaşlarımla,dostlarımla görüşücem"
-"Git. Ben de Savaşla buluşucam zaten."dedi ve o an Savaş bey geldi:
-"Su nereye?"
-"Biraz hava alicam Savaş bey. Sizede iyi gezmeler"
-"Ne gezmesi?"dedi anlamadı sanki.
-"Sevimle dolaşacaksınız ya. Sevim öyle dedi"
-"Yo. Eve gidiyorum ben"Sevimin zaten yalan söylediğini biliyordum. O yüzden Sevimin yaninda sordum. Bu da ders olsun o sevimsize.. Neyse biraz sonra arkadaşlarımın yanına geldim. Ama bir tek Emre vardı
-"Güzelim naber?"
-"İyilik. Senden?"
-"Ben de aynı"
-"Zeynepler nerde?"
-"Az önce burdaydilar. Sonra Zeynepin biraz başı ağrıdı. Kaan da eve götürdü."
-"Tamam. Bizde kalkalım artık. Yorgunum çünkü"
-"Tabi nasıl istersen"dedi ve beni eve kadar bıraktı.Anahtarlarımla kapıyı açtım. Annem sinirli halde bana bakıyordu. Ne olmuştu acaba?
-"Anne?"
-"Gidip şirkete ortak olmuşsun ve benim haberim yok öylemi?"
-"Ya anne unutmuşum işte söylemeyi."
-"Nasıl unutursun kızım o adamlar bizim düşmanımız. Ben git şirketi geri al dedim ortak olmu dedim??"
-"Ne yapayım anne ha? Hangi parayla geri alayım? Şerefsiz kocan yapmış işte. Yollarda mı kalalım?? Söyle söyle ne yapayım? Güçlü durmaya çalışıyorum hep çalışicam. Ama olmuyorr tamam mı olmuyor. Tek başıma çok zorlaniyorum anne. Nerde kocan haa??Nerdee? Ya oğlun? Tam 5sene önce hepimizi bırakıp gitti. Alçak işte. Alçakkk" bunları söyledikten sonra yanağımda bir sıcaklık hiss ettim. Annem beni vurmuştu.
-"O senin abin. Doğru konuş"
-"Öyle olsun anne. Öyle olsun"dedim ve hemen odama çıktım. Üstümü değişiyordum.
Sportif bir şeyler giydim.

Sportif bir şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S

açlarımı da kendi halinde bıraktım. Bara gidicektim. Kafamı dagiticam biraz. Aşağıya indim.
-"Kızım nereye?"dedi annem ben bir şey söylemedim.
-"Kızım bak özür dilerim. İsteyerek olmadı. Gerginiz bu aralar sadece"
-"Ben dışarı çıkıyorum. Gece beni bekleme uyu. Geç gelirim her halde."
-"Ama kızım.."
-"Görüşürüz" dedim ve arabama atladım. Gerçekten kırmıştı annem beni. Hep böyle oldu zaten. Abimi çok sever annem. Bana pek belli etmez ama anlarım ben. Eskiden abimin gidişinde hep beni suçlardı. Şimdi fazla konuşmuyor o hakta ama kesin yine kalbinde bir yerlerde aynı düşünceler var. Evet bara geldim ve arabadan indikten sonra içeri girdim. Alkakol kokuyordu her yer ama azıcık kafa dağıtmak iyidir. Bir yer buldum ve oturdum. Garson geldi:
-"Ne alırdınız hanım efendi?"
-"En ağır içki lütfen"
-"Hemen"dedi ve gitti.   Artık yaklaşık 1saat geçmiş sayısını unuttuğum içkiyi içiyordum. İyi geliyordu. Başım çok kötü ama. Bir adamın yaklaştığını gördüm. Geldi ve oturdu:
-"Su senin burada ne işin var?"
-"Savaş? Senmisin? Hahaaha nasılsın??"
-"Sen baya kaçırmışsın ya"
-"Yoo sanmıyorum. Garsoooooon"
-"Buyrun"
-"Bir tane daha"
-"Tab..."
-"Hayır getirme gerek yok"dedi Savaş"Yeter bu kadar içtigin"
-"tamam. Savaş?"
-"Efendim?"
-"Sence ben güzeliyim"
-"Evet"
-"Yok bence çirkinim. Baksana her kes bırakıp gitti"
-"Yok sen iyi değilsin. Hadi kalk"dedi ve beni kucağına aldı
-"Ya bırak beni. Bıraksana"arabaya oturttu beni kendiside oturdu.
-"Evin nerde?"
-"Bilmem"
-"Anlaşıldı"dediğini duydum en son.

Güneş ışığı gözlerime düştüğünde uyandım. Etrafıma baktım. Burasi neresi? Benim odam değil burası. Etraf siyah tonlarındaydı. Ama benim odam böyle değil ki. Aşağıdan sesler geliyordu. Off başım ağrıyor. Midem bulanıyor. Ayağa kalktım. Aşağıya inmeye başladım. Ve bir kadın gördüm. Kadın da beni farketti.
-"Kızım iyimisin?"
-"Nerdeyim ben. Siz kimsiniz?"
-"Ben Savaşın annesiyim yavrum. Hadi insene."
-"Savaş?"
-"Evet. Şirkete gitti kendisi. Kıyamadı seni uyandırmaya"
İnanmıyorum bu kadın. Safiye Sayar.
-"Ben de gitsem iyi olucak."
-"Tamam kuzum. Nasıl istersen. Ama böyle gitme Savaş senin için yeni kıyafetler aldı. Onları giy öyle git."
-"Yok gerek yoktu aslında"dedim ama inatçı kadın. O yüzden gidip değiştim üstümü.

 O yüzden gidip değiştim üstümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zevkide iyiymiş. Neyse çıktım. Allahım ya annem 58kez aramış. Yuh yani. Hemen geri dönüş yaptım anneme"Beni aramışsın anne......Zeyneplerdeydim...tamam anne unutmuşum işte.....işe gidiyorum şu an....tamam anne tamam.....anladım....valla tamam anladım."Kadın susmadı yaa. Şirkete varmıştım. Ya ben Savaşın yüzüne nasıl bakarım şimdi? Eyvahh geliyor işte
-"Su?"
-"Şey işlerim var konuşuruz sonra."
-"Senin gece gece ne işin vardi orda?" En iyisi unutkanlık yapmak evet.
-"Nerde Savaş bey?"
-"Barda"
-"Ben mi?"
-"Ben hatırlamıyorum da biraz"
-"Peki öyle olsun. Bu gün bir toplantımız var biliyorsun her halde"
-"Biliyorum tabi". Ne toplantısı ya haberim yokki
-"Güzel. Görüşürüz o zaman."dedi ve gitti. Off başım çatlıyor valla. Telefonum çaldı. Tanımadığım bir numaraydı. Açtım"Efendim?...Merhaba kimsiniz kusura bakmayın tanıyamadım....De..demir?....Abi? Senmisin??.....Alo?Alo??? Orda mısın?? ALOOO".

Ever arkadaşlar. Bu 7.bölümü de bitirdik. Acaba Demire( Su'yun abisi) ne oldu? Tam 5 yıl sonra geri mi dönücek? Bu sorunun cevabi 8.bölümde olucak. Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
SEVİLİYORSUNUZ❤❤

AŞK ORTAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin