Yeni ortak

31 3 0
                                    

İyi akşamlar arkadaşlar. Bunu 2 şubat 20:19da yazıyorum. Ne zaman yayımlanacağını bilmiyorum ama sizde ne zaman ve saat kaçta okuduğunuzu yazmayı unutmayın. Güzel bir bölüm sizi bekliyor. Keyifli okumalar..

Su'un ağzından:
Su: "Ortaklık mı?"
S: "Evet. Yarın burda bekliyorum. Gel ve konuşalım"dedi ben de pek bir şey demeden telefonu kapattım. Yok yok bu işde kesin bir iş var. Savaş böyle ikna olmazki. Of sanki tanıyormuş gibi konuşuyorum yaa. Hemen aşağıya inip annemle konuşmam gerek. Aşağıya indim. Annem mutfakta Meryem teyzemle konuşuyor. Teyzemler ne ara gelmiş ya.
-"Teyzesinin güzeli nasılsın bakalım?"
-"İyi işte teyze aynı. Sen nasılsın?"
-"Sen iyi olduğun sürece ben de iyiyim"dedi. Ben de gülümsedim. Şu bir türlü anlaşamadığımız kızı da gelmiş. Aman ne güzel.
-"Sevim. Naber?"
-"Çok iyim Su. Sizin iflas ettiğinizi duyunca hemen koştuk, geldik. Zor olsa gerek babasizlik. Bir de şirketi kaptırmışsın."dedi gülümseyerek. Ben bilirim bu gülmeleri tabi.
-"Kızım doğru konuş kuzeninle ayıp ama" dedi teyzem
-"Yoo teyzecim. Doğru söylüyor. Haklı yani."dedim. Öyle bakmayın şu an kavga edemem. Zaten haklı.
-"Kuzen sana güzel haberim var. Şu sizin şirket var ya.."
-"Evet nolmus?"
-"Oraya işe alındım. Yani senin için de bir şeyler ayarlarım.Savaştan rica ederim."ne diyor bu ya. Yolucam valla elimde Savaş diyor birde. Teyzemin de haberi yoktu sanırım o da şaşırdı çünkü.
-"Gerek yok Sevimcim."dedim ve koşarak odama çıktım. Ortaklıkla ilgili hiç bir şey konuşmadım. Sinirlenmiştim çünkü. Sen kimsin yaa?? Ama neyse gurur zamanı değil şimdi.
Aradan biraz zaman geçti ve Su uyudu yarın gidip şu ortaklık işini konuşması gerekiyordu. Sabah oldu ve Su uyandı.
  Dolabımın karşısına geçtim. Kısa süre sonra hazırdım.

 Kısa süre sonra hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir şey yemeden çıktım evden. Annemde arkadaşlarıyla buluşacaktı. Neyse arabama atladım ve şirkete vardım. Şirketin önüne geldiğimde başımın döndüğünü hiss ettim ama bir şey olmaz. Keşke bir iki lokma bir şey yeseydim diye düşünerek Savaş beyin odasına geldim. Yok gelmedim. Direkt daldım. Bu unutkanlığın sonu çok kötü olucak valla.
-"Şey. Şey oldu. Kapı..."
-"Evet? Ne oldu kapı?"
-"Amaan sen de kilitlesene kapını"
-"Kilit?"
-"Hı hı"
-"Doğuştan mı yaratıcisın sen? Yoksa sonradan mı oldu? Anlatsana biraz"
-"Ya tamam özür dilerim."
-"Geç otur."
-" Sevim Aktaşi işe almışsınız"
-"Evet. İzin almam mı gerekiyordu?"
-"Hayır tabiki de. Ama biz sevmeyiz bir birimizi. Yani mümkün değil. Onun zaten bir işi var. Yetiyorda artiyorda"
-"Orası beni ilgilendirmez. Ortaklığı kabul ediyormusun etmiyormusun?"
-"Çok kötüsünüz"
-"Duyamadım?"
-"Yok bir şey. Tamam kabul ediyorum."
-"Güzel. Leyla hanıma haber vericem gerekli işlemleri hall etsin"dedi. Ben bir az kötü olmuştum aslinda. Şu işe bak ya resmen rakipimiz ve düşmanımızla iş birliyi yapıyorum. Asla afetmiycem kendimi. ASLA. Gözlerimin dolduğunu hiss ettim ve odadan çıktım. Her zamanki yerime gidicem. Uçuruma. Evet kısa bir aradan sonra vardım. Bir köşede oturdum. Burası kendi kendimle sesli konuşa bileceğim tek yer.
-"Baba neden bıraktın bizi ha? Çok kötüyüm keşke gitmeseydin. Çok özlüyorum seni. Bir o kadarda nefret ediyorumm. SENDEN NEFRETR EDİYORUMM. Haykırışlarım artıyordu. Abii ya senn sen nerdesin ha? Haksızlık değil mi? Ya neyse ben niye boşu boşuna konuşuyorsam artık. Şirkete geri donsem iyi olur.
Şirkete geldim.
Savaşın ağzından:
"Alo. Murat? Nerde şu an?.....nasıl yani uçurumdaydı?......iyi mi peki?...tamam. şu an şirkette değil mi?....Tamam.
Nedenini bilmiyorum ama korkmuştum bir anlık. Evet Murat sağ kolum. Suyun peşine takmıştım. Neden mi? Çünkü Suyu merak ediyordum. Merak ettiğim tek kadındı. Tabi ki sinirlendirmeyi sevdiğim de tek kadındı. Aslında size bir sırr vereyim mi? Suyu 2sene önceden tanıyorum. Tam 2 senedir takip ediyorum. Bu şirketi evet babası bana satmıştı ama şirket şu an Su'yun. Birazcık eglenmenin bir zararı olmaz bence. Şu Seviminde kuzeni olduğunu biliyordum açıkçası. Ama aralarının kötü olduğunu bilmiyordum. Zaten Su'yun ortaklığı kabul edeceğini biliyordum. Murat arıyor.
"Evet?...Nerde?...İyi mi?.... Geliyorum tamam" Su kötüleşmiş. Kesin yemek yemedi sabah. Sen benim sevgilim olucaktinda o zaman görecektin yemek yememeyi. Ama az kaldı güzelim. Su'yun odasına geldim. Biraz halsizdi ama oturuyordu.
-"Noldu Su?Yaşlandın da tansiyonun mu çıktı?"dedim sırıtarak.
-"Yine çok komiksiniz Savaş bey."
-"Aman bırakın arkadaşlar bir şey olmaz. İyileşir kendi kendine"
-"Ama Savaş bey durumu iyi değil"
-"İyim arkadaşlar. Doğru söylüyor. Gide bilirsiniz"dedi ve diğerleri gitti.
-"Şimdi sen küçük çocuklar gibi sabah yemek yemedin kesin. Şimdide basın dönmüştür"
-"Sana ne ya? SANA NEEE?"oo birileri sinirlendi galiba. Neyse fazla üstüne gitmiycem. Zaten iyi değil.
-"Tamam bir şey demedim. Çıkıyorum." Dedim ve odadan çıktım. Şirket hemşiresini aradım ve Su'yun odasına gitmesini söyledim.Odama geldim ve Sevimi odamda gördüm.
-"Sevim?"dedim ayağa kalktı ve bana yaklaştı.
-"Savaş. Özür dilerim"dedi bir şey anlamadım. Dudaklarıma yapıştı.
Su'yun ağzından:
Odama hemşire geldi. Biraz ilaç falan derken kendime gele bilmiştim. Sıkıldım ya. Bir az çalışsam iyi olucak galiba. Evet dosyaları açtım ve bir dosyanın eksik olduğunu gördüm. Tabi ya Savaşın ondasindadir kesin. Gidip alsam iyi olucak. Savaş beyin odasına geldim.
-"Savaş be.." Sevimle Savaş beyi dudak dudağa gördüm. Donup kalmıştım. Onlarda beni fark etti.

Eveet bir bölümün daha sonuna geldik.Aslında yarın atacaktım ama dayanamadım biter birmez attim yeni bölümü. Sizce Su Savaşı affedicekmi? Yorumlarda buluşalım...
Oy atmayı da unutmayın. Görüşürüz❤❤

  

AŞK ORTAĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin