#Naomi#
Do očí mě uhodilo sluneční světlo a já tak musela otevřít svá líná kukadla.
Cítila jsem jak mě objímají dvě silné paže a přinutila jsem se k úsměvu.
Protože mé břicho dávalo jasně najevo, že jestli si nepohnu tak celý obsah skončí v peřinách a né v záchodové míse. Rychle jsem se zvedla, ale hned potom jsem toho litovala jelikož mi do hlavy vystřelila obrovská bolest. To už se naštěstí začal pomalu probouzet i můj princ a já ho hned skopla z postele. ,, kurva doprdele! To bylo za co!?"
Na to jsem se začala nekontrolovatelně smát a ten blb se ke mě naklonil a pošeptal mi do ucha větu kvůli které jsem na ten záchod musela okamžitě hned teď.#Lexi#
Ucítil jsem jsem náraz na svou ruku a pak jsem si uvědomil že ležím nosem přitisknutý k podlaze. Podle toho jak se vedle mě Naomi smála jsem si dal dvě a dvě dohromady. Ta holka mě prostě jen tak skopla z postele. Ja ji asi zastřelím. Přes její smích jsem viděl jak jí po tvářích stékají slzy. Vduchu jsem se nad ní pousmál a přisunul se k ní blíž. ,, tohle si ještě odskáčeš puso"
Jakmile jsem ze svých úst vypustil těch pár slov tak zmlkla, rychle se zvedla a zajímavou chůzí odešla z pokoje a nechala mě tam samotného. Zakroutil jsem nad ní hlavou a začal se připravovat do školy.
Tohle bude ještě dlouhý den...OMLOUVÁM SE ASI NEJSPIS NEBUDU VYDAVAT PRAVIDELNE TAK SE NA ME NEZLOBTE:(**♥