,, sakra Naomi nemůžeš si dávat ty boty do botníku? "Protočila jsem oči a zvedla se ze židle, na které jsem poslední dvě hodiny seděla a zamířila si to po schodech nahoru do svého pokoje. Jen co sem za sebou zavřela dveře už jsem slyšela Robertovi nadávky. (Robert je můj nevlastní otec). ,, něco jsem ti snad řekl ne?" Ale to už jsem ho nevnímala, jelikož jsem si nasadila sluchátka a pustila si hudbu na plný koule. Pomalu jsem zavírala oči a už jen cítila, jak se propadám do říše snů.
Probudila jsem se a zjistila, že jsem spala dvě hodiny. Vzala jsem do ruky mobil a otevřela ho. Měla jsem několik zmeškaných hovorů od Lexiho a pár dalších zpráv od mamky. Psala mi že šla s Robertem na večeři a vrátí se nejpozději ve dvanáct. Do té doby jsem měla celý byt pro sebe.
Rozhodla jsem se že zavolám Leximu a zjistím co mi chtěl.,, ahoj Lexi"
,, ahoj Naomi"
,, co jsi potřeboval? "
,, nemůžu přijít k tobě? "
,, hmm... no jasně rodiče odjeli a mám byt celý pro sebe",, vrátí se až ve dvanáct :)"
,, super- takže za půl hoďky jsem u tebe."
,, ok zatím"
,, pa"
#Lexi#
Díval jsem se na Můj oblíbený seriál, ale do toho mi začal zvonit mobil. Volala mi Naomi, aby zjistila co jsem potřeboval. Domluvili jsme se že za půl hodiny budu i ní. Nasedl jsem do svého nablískaného auta a za pár minut dorazil na jejich příjezdovou cestu.
Vylezl jsem z auta, došel ke dveřím a zazvonil. Nemusel jsem čekat dlouho, protože jen jsem se ohlídl a moje nejlepší kámoška už mi vysela okolo krku a objímala mě. Obejmul jsem ji na zpět, ale než jsem stihl cokoli říct už mě táhla do obýváku. Pohodlně jsem se usadil do šedého gauče a čekal co se bude dít. Mezitím Naomi odešla do kuchyně a něco připravovala. Když se vrátila nesla v jedné ruce misku s popcornem a v té druhé nějakou limonádu, nebo co to bylo. Ještě odskotačila, jako malé dítě zpátky do kuchyňky a vrátila se se dvouma skleničkama.
Musel jsem se nad ní pousmát. Připomínalo mi to naše společné dětství, když to ještě byla bezstarostná holčička. Všechno se vlastně zdálo dokonalé. Do té doby než zemřel její táta. Měl jsem ho moc rád. Byl, jako můj starší bratr. Moc rád jsem ho poslouchal, když vyprávěl ruzný strašidelný historky a příběhy.#Naomi#
Ještě jsem došla pro něco k jídlu a pití a hopsla na sedačku hned vedle něho. Usmál se na mě a já mu úsměv hned opětovala. Čekala jsem co mi to chce říct, ale když se nic nedělo vzala jsem to do vlastních rukou.
,, tak co je tak důležitý že jsi musel vytáhnou to svý nablískaný Ferrari a osobně dojet až sem a neříct mi to do telefonu?"
#Lexi#
,, tak co je tak důležitý, že jsi musel vytáhnout to svý nablískaný Ferrari a osobně dojet až sem a neříct mi to do telefonu?"zeptala se mě. A je to tady. Budu ji to muset říct tak či tak, vždyť je to moje nejlepší kamarádka a nejlepší kamarádi by si měli říkat všechno no ne?
,, tak kde začít Ehmmm...."
,, no tak dělej! Vyklop to! Xd"
,, mám holku"
,,C-c cože máš?"
,, no holku... vadí ti to?"
,, ne to je právě že super!Kdo to je?A kolik ji je a kam chodí na skolu??"
,, hej počkej právě je toho na mě moc a vůbec jsem překvapený že ti to nijak nevadí:)"
,, co? A proč by mi to mělo vadit. Naopak jsem za tebe moc ráda. Ale teď dělej a pověz mi kdo to je!?"
,, je to Megan Smith"
#Naomi#
Co?!?!
No počkat... Jako ta Megan, která mě několikrát srazila na dno a která mě nesnáší jen od prvního pohledu? Ta Megan, která je na můj vkus až moc přemalovaná, myslí si o sobě bůh ví co a je snad jako nějakej magnet na kluky? Tohle asi jen tak nerozdejchám, ale co třeba se přes tu dobu co jsme se neviděli změnila. Ale o tom silně pochybuji. Uvidíme. I přes to že jsem na Lexiho chtěla začít řvát ať se s ní rozejde jsem se na něho falešně usmála a popřála mu hodně štěstí. Nejdřív to sice nepochopil ale pak se taky usmál a poděkoval mi.Tak tohle je konec prvního dílu..♥
Doufam ze se vam líbil a budete chtít abych pokračovala
:)
Omlouvám se za chyby a za to, že nemám žadný obrázek v úvodu. Nefunguje mi galerie