VENIREA PE LUME A ANDREEI

165 7 0
                                    

Dupa un timp de sarcina a venit si timpul sa nasca.Era o zi frumoasa de 14 februarie in care Mihaela si Marius sarbatoresc ziua de Valentine's Day.Pentru ei era o zi foarte frumoasa deoarece de cinci ani incontinuu o sarbatoresc impreuna,iar anul acela era foarte important pentru cei doi deoarece numai erau ca acum cinci ani.Anul acela era foarte diferit,deoarece anul acela numai erau doi,ci erau trei.Acea zi urma sa fie plina de surprize.In dimineata aia Marius era foarte fericit si se trezise cu zambetul pe fata.In timp ce iubita lui dormea s-a dus la bucatarie si i-a pregatit un mic dejun cum ii placea ei.Asa ca in timp ce ea dormea el s-a pus pe treaba si s-a apucat sa ii faca clatitele ei care ii placeau foarte mult umplute cu dulceata de capsuni.Dupa ce a terminat clatitele de facut si umplute a luat o tava din bucatarie.Pe o farfurie a pus clatitele,pe alta a pus niste struguri cu capsuni si doua pahare de suc si un trandafir rosu.S-a dus in camera lor,dar ea inca dormea.El nu a mai asteptat sa se trezeasca ea singura asa ca s-a asezat langa ea in pat,a luat-o in brate si a sarutat-o pe frunte asa cum ii placea ei.S-a trezit si era foarte bucuroasa ca iubitul ei este langa ea si fetita lor care avea sa vina pe lume foartecurand.El i-a dat tava cu ce ii pregatise,dar ea nu a vrut sa manance daca nu mananca si el cu ea.Asa ca au inceput sa manance impreuna.Dupa ce au terminta de mancat ea s-a imbracat intr-un trening si s-a dus in camera fetitei sat ermine de aranjat ce mai avea de aranjat.Camera fetitei era foarte frumoasa deoarece zici ca erai intr-o lume de poveste.Camera avea culoarea roz,iar pe pereti erau lipite stelute fluorescente.Iar peretii erau desenati cu :Alba-ca-zapada,Frumoasa adormita,Cenusareasa,Frumoasa si bestia,Barbie,Miki Mouse si Mini,iar pe tavan erau pictate stelute.Cand intrai in camera,ziceai ca intri intr-o adevarata poveste.Marius o i-a pe Mihaela si pleaca in oras.El vroia sa ii cumpere ceva frumos,dar inca nu stia ce.Si-a adus aminte ca vazuse un ursulet roz si mare care tinea in mana o inimioara care scria in ea:”I love you forever”.Ea s-a bucurat foarte mult cand l-a primit.A zis sa se duca acasa ca se simte obosita si nu mai poate sa stea in picioare.

Asa a si facut. S-au dus acasa unde o astepta mama ei. A stat ce a stat su cu mama ei de vorba. Dupa vreo doua ore mama ei se hotaraste si pleaca acasa. S-a facut ceasul 11:00, iar ea nu putea sa adoarma asa ca s-a dus si statea in camera fetitei sa ii mai aseze din hainutele ei. In timp ce aseza hainutele I s-a facut rau, iar Marius s-a speriat si a sunat la spital si au trimis o ambulanta sa o ia la spital.

  Dupa 15 minute ajunge la spital, iar doctoral a zis ca a nascut o fetita de nota zece.Era foarte sanatoasa si voinica. Tatal fetitei era foarte bucuros si cand a vazut-o  pe asta mica a inceput sa planga de fericire. Dupa vreo ora si ceva a dus-o pe aia mica la mama ei ca sa o hraneasca si sa stea langa ea. Dar tatal ei nu a mai avut rabdare si s-a dus direct la ele in salon. Dupa doua zile de stat in spital a venit si timpul sa plece acasa.

  Au ajuns acasa si aia mica dormea linistita, iar mama ei a dus-o in camera ei si a pus-o in patut sa doarma linistita la ea in camera. Aia mica dormea linistita la ea in camera in timp ce mama ei dormea si ea. Marius statea numai langa aia mica, nu o scapa din ochi.

Dupa vreo ora Mihaela se trezeste si se duce la fetita in camera. Il gaseste pe Marius stand acolo si uitandu-se la Andreea. Fetita se trezeste, iar Marius vrea sa o ia in brate, dar Mihaela nu il lasa zicandu-i ca nu este pregatit sa o tina in brate deoarece este mica si fragila. Mihaela il da afara pe Marius din camera, zicandu-i ca vrea sa ramana singura cu aia mica sa o hraneasca, sa o schimbe si dupa sa iasa cu ea putin pe afara.

   Iarna era pe duca si Andreea crestea pe zi ce trecea. Avea parul negru si ochii tot la fel, asta mostenea de la mama ei, iar de la tata avea gurita si nasucul…

Dupa o vreme cam lunga vine si vara. Andreea avea pe atunci cinci luni. Era deja mare. Marius hotaraste sa mergem la mare toti. Zis si facut. Dupa doua zile si-au facut bagajele sa plece la mare.Au plecat la mare,dar nu au plecat doar ei singuri,au mai mers niste prieteni.El a luat-o sip e mama lui ca sa mai stea cu Andreea in timp ce ei doi sunt si ei plecati cu prietenii la plaja.Au ajuns la mare.Vroiau sa stea acolo cam cinci zile.Cum au ajuns acolo aia mica s-a si trezit.Mihaela a luat-o pe aia mica impreuna cu mama lui si s-au dus sa se plimbe pe plaja cat timp ducea Marius alea in camera.Mihaela s-a dus cu aia mica la un magazin sa ii cumpere niste jucarii. S-a facut seara,iar Mihaela se duce la camera sa o culce pe Andreea.Dupa o vreme a venit si timpul sa plece acasa.Dupa cateva ore de mers au ajuns si acasa.Erau bronzati toti,dar mai putin cea mica ca nu a tinut-o prea mult la soare deoarece ii facea rau.Timpul trecea,iar Andreea crestea si se facea o adevaratadomnisoara.A venit si timpul sa mearga la gradinita.Dupa aproape doi ani de gradinita,educatoarea o cheama pe mama ei la gradinita sa vorbeasca cu ea.Educatoarea ii spune ca ar fii bines a o dea la scoala ca este pacat pentru cea mica ca este o fetita foarte isteata si desteapta.Asa au si facut.Au asteptat sa intrein vacanta ca sa poata sa o inscrie la scoala.Au inscris-o in oras la o scoala cu program prelungit.Acolo li s-au parut potrivit deoarece  nu prea aveau cum sa o i-a la 12:00 de la scoala doarece erau cu serviciul.

TO BE CONTINUED...

DrAgOsTe La PrImA vEdErE....Where stories live. Discover now