Anii treceau,iar Andreea se facea din ce in ce mai frumoasa.Ea isi dorea sa ajunga un medic renumit,de aceea Mihaela si cu Marius se hotarasc sa se mute in America, ca Andreea sa isi indeplineasca visul.A venit si vara,iar Andreea se pregatea sa dea examenul mult asteptat.Marius si cu Mihaela erau pleati in America de vreo doua luni pentru a se stabili acolo.Au cumparat o casa mare cu etaj si piscina in curte.Casa era foarte frumoasa deoarece Mihaela o decorase foarte frumosmdar mai era camera Andreei care urma si ea foarte curand sa fie decorata.Marius a venit acasa in Romania ca sa o i-a pe Andreea in America ca sa se inscrie pentru liceu si sa isi decoreze camera.Andreei i-a fost foarte greu sa plece din Romania,deoarece aici avea toti prietenii si acolo nu cunostea pe nimeni.Dupa vreo saptamana de stat in Romania a venit timpul sa plece in America,dar Andreea nu vroia sa plece sa isi paraseasca prietenii.Marius a sunat-o pe Mihaela ca sa vorbeasca cu Andreea si sa o convinga sa vina in America spunandu-i ca pe fiecare vara vor veni inapoi in tara.Intr-un final a convins-o so au plecat spre aeroport insotiti de cea mai buna prietena a Andreei pe numen Ioana si de tatal acestuia.Andreea si cu Ioana s-au luat in brate si au inceput sa planga si si-au promis ca vor vorbi pe internet pe fiecare zi.Zis si facut.Cum a ajuns in America a si intrat pe internet sa vorbeasca cu Ioana.A doua zi Andreea s-a dus impreuna cu mama ei si tatal ei sa isi cumpere pentru camera ei.Andreea si-a facut camera asa cum a vrut ea.Isi decorase camera la fel ca in Romania.Dupa o saptamana camera Andreei era terminata.Ea intra pe internet si a vazut ca Ioana era online pe facebook si a vazut ca este intr-o relatie cu cel mai bun prieten al ei.Andreea a ramas fara cuvinte cand a vazut ca Ioana a tradat-o si s-a cuplat cu Andrei,stiind ca Andreea il placea foarte mult.Atunci Andreea s-a certat foarte urat cu Ioana si au rupt prietenia.Andreea incepuse liceul.Era bucuroasa ca in sfarsit incepuse liceul si ca va cunoaste prieteni noi.S-a acomodat foarte repede la acel liceu si la cerintele pe care le avea.Dupa o vreme ea era foarte laudata de catre toti profesorii.Se imprietenise aproape cu tot liceu.Andreea isi facuse o prietena in care avea mare incredere pe nume Rose.Se intelegeau foarte bine.Intr-o seara Rose o invita pe Andreea pe la ea acasa.Andreea a vorbit cu parintii ei daca o lasa,iar ei au fost de acord,cu conditia sa aiba grija de ea si sa nu iasa prin cine stie ce cluburi.Andreea a asteptat sa se faca seara si sa plece la Rose.Ziua a trecut foarte repede si seara deja venisera.Afara era foarte intuneric,iar ceasul era 21:00.Andreea s-a pregatit si a plecat spre casa luiRose.Andreea avea de mers pana la casa lui Rose,asa ca a luat-o pe o scurtatura,doar ca ea nu stia ca acolo erau niste baieti rai.A luat-o pe acolo,iar acei baieti au veni spre ea.Andreea s-a speriat,a dat sa fuga dar ei au prins-o si nu au lasat-o sa plece,iar ea a inceput sa tipe.
Un baiat pe nume Edward trecea pe acolo din intamplare.A vazut-o pe Andreea si s-a dus la acei baieti si a zis sa o lase in pace ca este iubita lui si ca s-au certat si a plecat suparata de la el si a luat-o pe semnatura nestiind ca sunt baieti rai pe acolo.Baietii i-au dat drumul,iar fata dupa ce au trecut de baietii aia i-a zis:
Andreea:Multumesc ca m-ai salvat!
Edward:Nu ai pentru ce sa imi multumesti!
Andreea:Ba da am..deoarece m-ai salvat din mana acelor baieti.
Edward:Ti-am zis,nu ai de ce sa-mi multumesti.Esti o fata foarte draguta si nu merita sa puna toti mana pe tine.
Andreea:OK!Am uitat sa ma prezint..ma numesc Andreea.
Edward:Incantat de cunostinta.Eu ma numesc Edward.
Andreea:Ai un nume foarte frumos si mi se pare cunoscut.
Edward:Da…pentru ca suntem amandoi la aceeasi scoala.
Andreea:Da..ai dreptate doar ca tu esti in clasa a zecea.
Edward:Da..:*
Andreea:Eu acum trebuie sa ma duc la Rose..Multumesc pentru ca m-ai salvat de acei baieti.
Edward:Ti-am zis nu ai de ce sa-mi multumesti..Ti-am zis ca esti o fata draguta si nu meriti sa puna nimeni mana pe tine.
Andreea:OK!Eu am ajuns la Rose.Ne vedem luni la scoala.
Edward:OK!Te pup :* :*.
Andreea:Bine..Si eu te pup.
Dupa cateva minute Andreea ajunge la Rose acasa.Rose o intreaba pe Andreea unde a stat pana acum,iar Andreea ii spune ca a avut putina treaba.Dupa ce au mai vorbit s-au hotarat sa isi faca parul si unghiile.Toata seara au stat de vorba despre tot felu' de lucruri.A venit si dimineata,iar ele trebuiau sa mearga la scoala.Dupa ce s-au imbracat,Andreea primeste un telefon.Raspunde la telefon si intreaba cine este,iar cel din telefon zice ca este Edward.Andreea era foarte fericita ca vorbeste cu el.Edward o intreaba daca a plecat spre scoala de la Rose,iar ea i-a zis ca nu a plecat de la Rose,acum ne pregateam sa plecam,iar el a zis ca este bine ca este aproape de casa lui Rose.Andreea ii zice ca in doua minute vor iesi si ele.Edward ii zice ca le asteapta.Dupa doua minute Rose si cu Andreea ies afara ca sa se duca spre scoala.Edward s-a dus spre Andreea,a luat-o in brate si a pupat-o.Andreea il intreaba pe Edward daca sunt impreuna,iar e a zis ca da.Andreea era foarte fericita!El a dus-o la scoala impreuna cu Rose.Au ajuns la scoala.Edward o i-a pe Andreea de mana si au intrat in scoala.Colegii Andreei si ai lui Edward se uitau cu mirare la cei doi indragostiti.Orele s-au terminat iar cei patru au plecat spre o cofetarie.Rose impreuna cu prietenul ei dupa ce au terminat de mancat au plecat spre casa.Andreea si cu Edward au ramas singuri la masa,dar nici ei nu au mai stat mult si au plecat acasa,Edward ducand-o acasa.
TO BE CONTINUED...