1;Bırak. Öyle olsun. Boşver

181 17 23
                                    

O yaz, bütün gece  Seul'de  bir barda müzik kutusunda Bigbang  şarkıları  dinleyip içki içen kamyon şöförleri  jonhee  ve andre  dışarı çıktıklarında  arabalarının  sileceklerinin önünde  birinin üzerinde pazar yazan bir külot, biri tanga ve diğeri de  üzerinde maymun desenleri olan külot olmak üzere üç tane külot buldular.Aynı yaz  KingKong  Golf Kulübü'nün  havalandırma deliklerinde  sayılamayacak  ölçüde çürümüş balık bulundu; ama kimse iki olay arasındaki bağlantıyı çözememişti. Ağustos ayının sonlarına doğru   Byun Minhee büyük kızını daha çok sevdiğini kendi kendine itiraf etmek zorunda kalmıştı. Oh Jodee   ojelerinin üzerine  martı çıkartmalar yapıştırmayı sonsuza dek bıraktı.Ve 1 Eylül  günü Kim Xiumin  adında bir göçmen bir işçi gömlek cebinde bir tomar köpek tüyüyle  Seul'den  ayrılırken görüldü

   Bütün  bunlar olurken , kocaman ağaçlarının  uzun gölgeleri  kadar derin bir geçmişe ve yok olmanın eşiğinde, bocalayarak ilerlemekte olduğu  bir geleceğe sahip olan Kim şeftali bahçeleri her yaz olduğu gibi , ilk balosuna katılan güzel bir genç kız edasıyla yumuşak, sessiz ve utangaç adımlarla yaza kollarını açtı.

   o yılın ilkbaharda  kronolojik sırayla deneyimli futbol oyuncularından  biriyle çıkan annesi Jodee'yle birlikte yaşayan  Oh Sehun'un ne şeftali bahçesi,ne içinde yaşadığı şehir , ne de genel olarak kendi var oluşuyla ilgili enteresan bulduğu en ufak bir şey bile yoktu.Sehun kendi hayatını yaşamıyordu ve bundan kendisinin bile haberi yoktu.

Sehun bir yaz günü kilisenin önünden geçerken, Kim Şeftali  Bahçesinde  yaşayan Chen'in içeride fıstık ezmeli sandviçin içindeki fıstık ezmesi gibi  anne ve babasının arasında sıkışıp kalmış olduğundan  ve her ne kadar henüz nereye gideceğini bilmese de burası dışında nereye olursa olsun gitmeye hazır olduğundan  habersizdi. Sehun'un , o sırada Byun Baek hyun 'nun, ailesinin dört mil ilerideki pansiyonunda akça ağaç şekeri masajı yaptırdıktan  nasıl olup da gerçekte muhteşem göründüğü halde, hemen  yanında uzanan ablası Danay'nin yanındayken  kendini beş para etmez hissettiğini anlamaya çalıştığını da bilmiyordu tabii.

Böylece sehun, o ilkbahar sabahı herşeyden habersizce yoluna devam ederken kilisenin kapısının  önündeki tabelaya  koyu siyah harflerle  yazılmış haftanın mesajını gördü. b haftanın mesajı "Bırak.Öyle olsun.Boş ver."diyordu.
Bu gerçekten de çok komikti aynı adı taşıyan Beatles şarkısı Sehun'un  belki de en az sevdiği Beatles şarkısıydı. Halbuki Beatles'ı çok severdi ve grubun Ringo Starr'ın adını kalçasının tam üzerinde, sol tarafa dövmeyle yazdırmıştı.Ama sehun bu mesaja pek de Kula asmamıştı.Öte yandan,eğer  bu mesajı çok ciddiye alsaydı  o yaz olacakları  asla yaşayamazdı herhalde.
 
   Baek hyun ve Chen  asla aradıkları  cevapları alamazlardı.O iki kamyoncu  o gece arabalarının  önünde üç tane kadın iç çamaşırı bulmamış  olacaklardı. Ve Sehun hayatını  yaşayamadığını farkına asla varamayacaktı  belki de.

LELA/NOTU: umarım güzel olur  kurgu bana ait değil dediğim gibi küçükken okuduğum ve çok sevdiğim bir kitap  olan yaz arkadaşlarını exo ya uyarlama istedim  uzun süredir yapsam mı diye düşünüyordum ve  aman ne kaybedicem  bee diyip yazdım  akdkakdjs sekai yi Sevin gençler onlar çok güzel  yaaa

YAZ ARKADAŞLARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin