BANG!! Bang!! Bang!!
"Fuhh merecik hawau" kata Alex yang memerhati.
"Tolong la sial!" Kata Ad kuat yang sedang melawan musuhnya.
Ad menyepak perut lelaki itu. Lelaki itu terdorong ke belakang dan Ad melakukan backflip menyepak kepala lelaki itu. Ad mengeluarkan pistol dari kocek seluar.
"Goodbye, bitch" kata Ad sebelum menembak tepat kepala lelaki itu.
Sementara itu, Adam menembak 3 orang menggunakan ump. Kemudian, dia menolong Ad yang melawan 9 orang sekaligus.
"Tunduk" Kata Adam
Ad lantas tunduk dan Adam menembak 9 orang itu. Tapi Adam dicekik menggunakan rantai besi dari belakang dan Ad sedang berlawan 2 orang.
Tangan kiri Adam menahan dari dicekik lebih kuat dan tangan kanannya menyelup masuk kocek seluar. Pisau dikeluarkan.
"Shit!!" Kata Adam sebelum menikan perut lelaki itu berulang kali.
"Mati kau!!" Adam memijak mijak perut mayat lelaki itu.
Ad mengeluarkan pistol dari kocek belakang dan menembak nembak manusia yang cuba mendekatinya.
Alan dan Alex hanya memerhati dari atas bagunan yang berdekatan. Dua sniper terletak elok di atas batu yang rata. Mereka berdua melihat aksi Ad dan Adam berlawan.
Ad dan Adam saling menembak- nembak. Sesekali headshot diberikan.
Ad yang sedang menembak itu perasaan akan seseorang yang cuba mendekatinya. Dia tersenyum sebelum memutar 360 darjah dan menembak seorang lelaki botak.
"Alan, Alex help" kata Adam menggunakan walkie talkie.
Alan dan Alex yang sedang minum air fanta itu melihat melihat ke arah Adam. Kelihatan Adam dikepung.
"Let me do it" kata Alex yang sedang membetulkan posisi sniper hijau pekatnya untuk menembak.
Bang! Bang! Bang! Bang! Bang! Bang!
Headshot.
"That's my boy" kata Alan yang melihat adik kembarnya menembak.
"Turun sekarang" kata Ad di dalam walkie talkie.
Alan dan Alex mencapai sniper dan beg sniper mereka kemudian turun.
"Who your boss?!" Jerit Adam sambil mencengkam kolar seorang lelaki.
"Pekak agaknya. Bunuh je la" Kata Ad sambil membetulkan rambutnya yang messy.
"Aah. Bunuh aje" kata Alex yang berada disebelah Alan.
"Takpayah, tahan dia sampai dia bagitahu sapa boss dia" kata Alan mendatar.
"Cool idea" Adam petik jari.
Iphone Xs dikeluarkan dari kocek seluar. Sementara lelaki itu dipijak oleh Ad.
"Kau ni dahla tak handsome, hodoh busuk pulak tu." Kata Ad sambil memijak mijak badan lelaki itu.
"Kevin datang sini ambik tahanan." Kata Ad sambil memandang darah yang berada hampir hampir di kasutnya.
"Ha?"
"Yelah"
"Cau" kata Adam lalu mematikan talian.
"Asal?" Tanya Ad.
"Tak ada papa" kata Adam mendatar.
"Cau" Alan mengambil langkah ke hadapan diikut oleh Alex dan Ad.
Adam mengeluarkan gari dari kocek seluar dan mengari tangan lelaki yang nyawa nyawa ikan itu ke tiang. Kunci gari itu dia letak di dalam kasut lelaki itu.
"Cau" kata Adam lalu pergi.
_______________________________"Sial!!"
"What wrong mummy?" Tanya seseorang gadis dalam lingkungan 22 tahun.
"That bitch!!"
"Who? Adam?" Tanya gadis itu.
"Yes!! Bodoh!! Dia bunuh semua orang aku!!"
"Don't worry, I will handle it" kata gadis itu.
_______________________________"Penat sial!!" Jerit Ad lalu baring di atas sofa.
"Shuh shuh, tempat aku" kata Adam sambil membawa cawan berisi coklat panas.
"Ah sial, aku dapat dulu"
"Siapa yang beli?"
"Aku"
"Bullshit, aku yang beli"
"Aku la"
"Aku"
"Aku"
"Aku"
"Aku"
"Aku"
"Aku"
"Tak baik menipu, nanti Allah marah" kata Alex yang baru keluar dari dapur.
Semua memandang Alex. Apahal sial kau ni?.
"Fuck" kata Alan, Ad dan Adam serentak.
"Hahaha" Alex berjalan dan duduk disebelah abangnya.
"Apa lagi? Jomlah" kata Ad lalu membetulkan posisi baring kepada posisi duduk.
"Jom" kata Alex, Alan dan Adam serentak
_______________________________"Winner winner chicken dinner wohoooo!!!!" Jerit mereka berempat.
"Winner ni sebab aku. Hahaha" kata Ad riak.
"Riak sial kau. 10 kill je" kata Alex lalu menjeling Ad.
"Okay apa 10 kill. Kau ada?" Kata Ad. Masih riak.
"Shit"
"Kau ni memang nak kena lah" kata Ad dan berjalan menuju ke Alex. Rambut alex ditarik tarik.
"Sakit sial!!"
"Bising" kata Alan yang berada disebelah Alex. Sesekali Alan ditolak akibat pergaduhan Alex dan Ad.
Oh Handsome Adam! I love you,Adam! Baby Adam!
Semua senyap sebelum...
"HAHAHAHA" ketawa Ad, Alan dan Alex.
"Bila kau tukar loceng rumah jadi bunyi tu Adam? Ha? Ha? Ha?" Kata Ad sambil menekan nekan perut.
"Lonely" kata Ad, Alan dan Alex serentak.
"Diamlah" kata Adam lalu berjalan ke pintu rumah.
"Yes?" Kata Adam sepatah selepas membuka pintu.
"Hi bitch"
YOU ARE READING
ADAM
RomanceIni kisah aku. Ya aku. Seorang Charlie Adam Michael yang mempunyai rupa paras yang mampu menarik perhatian gadis-gadis. Mempunyai seorang adik. Pembunuh dan mempunyai syarikat yang sangat terkenal di serata dunia. Dia, Yang memberi harapan untuk ak...