știu că mă privesc, mă privescFelix se întoarce și era destul de sigur că, Seo Changbin se îndreaptă spre masa lor.
Felix nu putea să nege că nu era speriat.
Changbin își puse mâinile pe masa lor, facandu-l pe Felix sa scanceasca încet. ,,am auzit că m-ai strigat Channie, mi-ai spus să vorbesc mai incet eh? Nu poți să imi spui ce sa fac, fac cum imi place "
Chan rase. ,,e hyung pentru tine, broscoiule"
Felix se intreba cum Chan are îndrăzneala să îi răspundă asa lui Changbin, de ce, arăta ca Changbin putea să îl dea pe Chan pe jos cu un pumn. Felix era fericit că Changbin încă nu l-a observat, punandu-se cat mai jos pe scaun. Seungmin îl mângâia pe spate, parca cerându-i scuze.
,,Oprește-te, il sperii pe Felix"
Changbin se întoarse spre băiatul nou, un zâmbet malefic asezandu-i-se pe buze. ,,oh, și cine ar trebui sa fi tu, drăguțule?" Changbin întrebă, deși știa foarte bine cine e Felix.
,,sunt F-felix" se bâlbâi, uitandu-se rușinat în jos.
Changbin își puse un deget sub bărbia lui Felix, in ciuda protestelor tuturor băieților de la masa lor. ,,ochii sus, pretty boy, ne vedem prin jur" si cu asta, a plecat
***
Felix nu a fost vreodată atat de fericit să fie acasă ca in clipa asta.
Desigur, avea doi părinți care il iubeau mult, dar cateodata puteau fi foarte aroganți. nu putea să iasa din casă fara a fi întrebat unde merge, si cu cine se întâlnește, nu putea să își ia telefonul fără a fi întrebat cui ii scrie sau să ii fie spus că sta prea mult pe telefon.
dar ii iubea oricum. Desigur, erau copii care o primeau si mai rău.
azi nu a fost diferit.
cum intra in casă, își lasă jos ghiozdanul si se duse la frigider pentru a-si lua o sticlă cu apă. era aproape să urce scarile spre camera lui când parintii lui îl oprira. prin părinți vrea sa spuna, tatăl lui. mama sa era prea ocupata să îl observe.
,,cum a fost la școală, fiule?" tatăl sau îl întrebă. Felix ridica din umeri, învârtind sticla. ,,a fost ok, mi-am făcut câțiva prieteni "
Urcă scarile, ignorând protestele părinților săi.
Arunca sticla de apă in pat, deschizându-si usa de la baie pentru a face un duș.
Familia sa nu era săracă, dar asta nu l-a facut obraznic sau îngâmfat. știa ca parintii săi au lucrat mult pentru câștigul acesta.
se spălă rapid, luandu-si o pereche de blugi negri, un tricou alb si niște vansi negri. a decis, de vreme ce era frumos afară, să iasă pentru o plimbare.
își lua telefonul, conectandu-si castile, punandu-si -le in urechi și pornind o melodie de la trupa bigbang.
***
in timp ce Felix stătea pe banca, auzi niște suspine ușoare.
plângea cineva?
nu avea idee de unde veneau zgomotele, putând să le auda slab. se uită în jur, încercând sa detecteze sursa, dar nu putu să vadă pe nimeni. începu să creada ca e in gândul lui.
a înnebunit?
dintr-o data, plânsul deveni mai puternic.
Felix se ridică, urmând zgomotul, pana a ajuns la o zonă in spatele parcului. Zona era închisă, cu multi copaci, blicandu-i vederea. împinse crengile, făcându-si spațiu până la cel care plângea.
acolo, era surprins să il vada pe Changbin, stand cu capul intre genunchi.
,,Changbin..?" Felix îl striga incet. Changbin își ridică capul, mărindu-si ochii la cel tânăr. ,,ce dracu vrei?" întrebă agresiv
Felix ridica din umeri. ,,te-am auzit plângând ș-și am venit să vad cine era și dacă e bine"
Changbin l-a luat în râs. ,,oricum. Sunt bine. sau- nu chiar. dar nu e ca si cum ți-ar pasa. poți să pleci naibii acum" își șterse lacrimile.
,,și dacă spui cuiva ce ai văzut, esti mort "
uuuuu, imi place in ce direcție merge povestea (:
CITEȘTI
Sex on fire/ Changlix [tradusă]
FanficFelix e noul elev transferat la școală. A fost nascut și crescut in Australia, iar Coreeana sa nu este prea bună, de aceea e rușinos si are probleme in a-și face prieteni. Felix e noua țintă a lui Changbin. Changbin e playerul in școală, un senior...