.6.

763 112 34
                                    

în timp ce conduc, conduc

când clopoțelul sună anunțând pauza de masă, cei doi băieți s-au ridicat încet, Changbin bătându-l pe spate pe Felix în timp ce pleca.

Felix ofta fericit, coborând pe scări pentru prânz. mintea sa era în toate direcțiile, iar acesta se afla deja așezat la masă, înainte să realizeze.

,,unde ai fost?" Seungmin întrebă, holbandu-se la Felix. Felix doar ridică din umeri, așezându-se lângă Chan.

Felix nu a vrut sa le spună celorlalți ca si-a cerut scuze de la Changbin, pentru ca nu s-ar termina niciodată cum trebuie.

,,Felix-hyung, el e Kangmin. Va sta cu noi. e nou." Felix l-a salutat timid ,,hey, sunt Felix "

băiatul era mai mic decât Jeongin, cu mult mai mic, și arata mult mai tânăr. ar putea avea cel mult 15.

Felix auzi un strigăt, apoi ii văzu pe Minho și Jisung îndreptându-se spre ei.

,,i-am văzut pe Felix și Changbin îmbrățișandu-se!" Jisung spune tare, așezându-se la masa

Felix îngheța. oamenii l-au văzut impreuna cu Changbin? asta nu poate fi de bine.

Seungmin se întoarse spre Felix, și o expresie de trădare i-a umbrit fața pentru puțin timp. ,,ce naiba? îmbrățișandu-se?"

Felix dădu din umeri, uitandu-se in jos la mancare, nemaifiindu-i foame.

,,Felix, ți-am spus de atâtea ori! nu e o persoana bună. vei ajunge doar rănit " Chan ofta și dădu din cap.

Felix nu răspunse.

Jeongin îl bătu pe umăr într-un mod simpatic, dar cuvintele lui nu au fost altele decât.

,,e un nesimțit. stii cate persoane a rănit? doar te va răni. noi nu vrem să te vedem rănit, okay?"

ce mă raneste, este ceea ce spuneți voi despre el. e bun cu mine. într-un fel. și ce?

,,e ok să-l placi Felix. am înțeles, e băiatul rău de la școală. cei mai multi sunt in asa ceva. dar nu e bun pentru tine, și nu se va schimba niciodată. așa ca probabil cel mai bine ar fi să îți închizi sentimentele pentru el" Minho spuse, băgându-si niște cartofi in gura.

Jisung aprobă. ,,yeah. scuze, dar, e o persoana rea. de exemplu, o dată, mi-a împins fratele pe scări si si-a rupt bratul. și altă dată, l-a împins într-un dulap și l-a pocnit în stomac (poate merita?🤷🏼‍♀️) vreau sa spun, fratele meu era un nesimțit, dar--"

,,jisung taci naibii" Minho rase, lovindu-i bratul. Felix zâmbi, dar nu pentru mult timp pentru ca Kangmin se ridică brusc și lovi puternic cu palma în masă.

,,lasă-l în pace!!!" băiatul țipă, lacrimi începând sa îi curgă din coltul ochilor.

,,woah Kangmin, ce-ai pățit?" Jeongin întrebă, îngrijorarea văzându-i-se pe față

,,changbin e fratele meu "










////
Whooooaaaaaaa, ce întorsătură de situație

Sex on fire/ Changlix  [tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum