chap 1

640 54 10
                                    

buk!

"argh!!kim taehyung!sini kau!aduh sakitnya bontot aq"

"nae omma"kata v lalu menunduk takut.

"dsbbkan kau,aq jatuh!mob lantai tu betul ii la!kau ni mmg pembawa sial!sini kau!"lantas pn kim bingkas bangun dan menarik tangan v kasar menuju ke dapur lalu mengambil pisau lipat.

"omma jebal..v mintak maaf..v tak sengaja"

"pergi mampus dgn maaf kau!"tanpa belas kasihan pn kim menghiris lengan v.rayuan v dihiraukan dia hanya puaskan dirinya dengan menghukum v yang masih berumur 15 tahun itu.

hiks hiks ..v menangis sambil memegang lengannya yang  berdarah sedikit,walaupun sedikit..tpi pedihnya tak terkata.

"sayang kenapa ni?!"muncul la tuan kim didapur,dgn segera pn kim dgn sengaja menghiris lengannya sendiri lalu menjatuhkan pisau lipat tersebut di kaki v seolah-olah v yg bersalah.

"oppa hiks hiks ank oppa cuba nk bunuh chagi..appo" pn kim mengeluarkan air mata palsunya lalu menjeling v seakan akan menyuruh v menutup tgnnya yg berdarah dsbbkn dirinya td.

"kim taehyung!what wrong with u?!ni omma kamu!sanggup kamu nk bunuh omma kamu sendiri?!appa malu dpt ank mcm kamu tae..mulai harini..kamu bukan ank appa lagi."tn kim berlalu pergi

        v pov

'appa berlalu pergi tanpa mendengar penjelasan aku dulu?mudahnya appa membuat keputusan..kecewa..tu yg aq rasa..aq melihat omma tiri ku sdh tersenyum jht melihat aq.dasar mak tak guna!eh no aq xpernah anggap dia mak aq!aq benci keluarga ni!its okay..appa sendiri yg xanggap aq ank dia..baik aq undur diri..tpi bukan bermaksud aq mengalah..aq cuma penat..pnt dgn org yg xpernah hargai aq..aq dipermainkan seperti patung!aq xblh terima..aq sakit..takde sape yg blh phm perasaan aq!wae?!aq xlyk bahagia ke?gwaenchana..aq kuat..hiks..sorry aq tak kuat..aq loser!!!!'

          end v pov

*clap hand*

"hahahaha kesian aq tgk kau..kurang kasih syg..well mereka lebih syg kan aq berbanding kau!kau tu dhla hodoh!selekeh plus bodoh.kau mmg xlyk hidop huh kau sepatutnya ikot mati macam mak kandung kau tu..kau hidop menyusahkan org je ee geli la aq tgk kau ni bitch!semak pemandangan😪"

v menggengam penumbok mendengar kata ii kim mingyu adik tirinya.ank kepada cilaka mak pun perangai cam cibai elok mati.

"kau diam cilaka.korang semua jangan menyesal..aq xnk berubah pada keburukan..tapi korang mengajak aq.so terima pdhnya!kau xkn hidop lama kim mingyu.aq kim taehyung manusia yg dianggap lemah tpi sekarang x!aq xpeduli psl keluarga sial ni!aq xde keluarga cam bangsat camni.and kau!tunggu bila tiba masanya nanti.."kata v tegas,mingyu terkaku melihat perubahan v..lain macam..

v masuk kebiliknya dia mengambil semua bajunya lalu dimasukkan didalam bagasi.bagasi?ye dia bercadang utk lari dan tinggal bersama chingunya di london utk berapa tahun.duit?v kaya so dia mampu menampung dirinya sendiri..
lagipula chingunya itu mempunyai syarikat sendiri so sng nk dpt kerja..

v mengukir senyuman sinis melihat rumahnya dari luar.

 
"gwaenchana..aq akan balik semula kesini..😏"

(bagaikan ade maksud dsebalik kata ii nya itu..tpi ap?how this chap?comment and vote..kalau vote xmemuaskan..next chapter xkn di updatekan hehehe) #psychoauthor
#ripreader😂😂

(C) the killerWhere stories live. Discover now