제12장

300 43 2
                                    

jihyo pov

aku bangun dari tido yang lena aih time ni pulak nk laparr.

tap tap

bunyi apa tu?ya tuhan selamatkan hyo!ah perasan aku kot lantak ahh aku haus nak mati.yeahh air stawberry aku keluarkan

satu teguk

dua teguk

tiga teguk

clip

lampu tertutup

aku meraba mencari suis open aih time ni jugak nk terpadam lampu ni!!!aktiviti raba ku terhenti apabila satu suara menyapa disebelah telinga ku

"be mine forever princess hyo"

pak!

aku terjatuh terbaring dilantai, kepala ku sakit tak terkata bagaikan sebuah lori menghentak kepala ku.siapa dia?

end jihyo pov

perlahan ii mata jihyo mulai  tertutup rapat.

seorang lelaki berhoodie hitam tersenyum senget.diangkatnya jihyo meninggalkn rumah v ..dibawa penuh berhati ii  nasib menyebelahinya security v memakan gaji buta hanya tahu tido tanpa menyedari kehadiran lelaki tersebut

***
pagi memanggil v untuk bangun dari tidonya.tidak lain tidak bukan perkara pertama yang dia cari ialah

"jihyoo?"

v mencari jihyo dibilik namun tiada.diredahnya bilik air namun tiada juga.nafas bergeledak naik.v mendapat kn telefonnya.

in call

"yeobuseyo?ye tuan ada apa?"

"taehyun,cari younghoon sekarang!cari dia sampai jumpa aq xkira kalau sampai neraka sekalipun  aq nk kau heret dia melutut depan aq!"

"baik tuan!tuan...saya dah cari maklumat younghoon..ade satu perkara yang mungkin membawa keuntungan untuk tuan"

"ape dia?"

"younghoon menghamilkn seorng perempuan berumur 22 tahun dari segi pandangan saya younghoon amat mencintai yeoja tu bahkan siapa yang menggangu perempuan tu dia akan bunuh.tuan nak saya buat apa dengan pompuan tu?"

v tersenyum sinis,kini dia menjumpai kelemahan mangsanya .sangat memudahkn kerjanya

"culik dia"

"baik tuan"

end call

***

jihyo situation

jihyo tersedar dari pengsan,dia melihat sekeliling.tempat yang asing baginya.dimanakah?

"aku kat mana ni?"

"hi song ji hyo.long time no see huh.do you miss me honey?"

sekujur tubuh menghampiri jihyo.

"younghoon?what do you want from me huh?xpuas lagi ke kau permainkan aku!"

jihyo memandang tajam lelaki yang dahulu menjadi putera dihatinya kini xubah seperti sampah didepan matanya.jijik sungguh jijik

younghoon mengelus rambut jihyo lembut didekatkan mukanya dengan jihyo,jihyo mengalihkn pandangan ketepi mengelakkan pandangan younghoon yang seakan mahu jadikannya makanan.

"hahahaha i see your fear honey,xboleh ke kalau kau..bagi aku peluang kedua?aku rindu sentuhan kau"

"lepaskan aku la setan!kau sentuh aku,aku bagitau v biar kau mati!puih" jihyo meludah seketul air liur segera😂 diwajah tampan younghoon.

younghoon menggelap ludah jihyo dengan tangannya.

pang!pang!pang!

auch!

ditamparnya jihyo berulang kali sehingga jihyo pengsan.

"honey?jangan buat camni!honey tido ke ?hahahahahahha "
younghoon seperti tidak waras,dipegangnya pipi jihyo lembut lalu dicium kasar sehingga puas.

"v kau xkan mampu untuk lawan aq"

younghoon keluar dari bilik dikuncinya dahulu agar jihyo tidak melepaskn diri dari penjara yang dibina.

(how this chap??sorry makin lama idea kurang ada😂)






(C) the killerWhere stories live. Discover now