v memulakan operasi mengambil balik hak kepunyaan nya iaitu jihyo.tepat didepan rumah younghoon,v memanjat pagar penuh berhati ii dia tidak kesah pengawal tahu akan kehadirannya kalau ye pun tiada hari esok untuk pengawal tersebut.
selesai memanjat v memulakan langkah menceroboh tingkap yang tidak tertutup rapat.v mencari jihyo diredahnya semua bilik namun aktiviti nya terhenti
"woo hoo masuk seperti pencuri,pengakhirannya masuk ke neraka jua.selamat datang bitch"
ye v tertangkap oleh younghoon,namun tiada apa makna untuk membuatkan v merasa ketakutan.beriak biasa
v menepuk tangan
"wow kau lupa apa kurangnya kau?masuk rumah aku and culik jihyo?xyah cakap panjang aku nak jihyo.jihyo aku mna?!"
"fuh chill ii la jihyo selamat je dengan aku.dont worry aku x menanam benih pun kat dia.cukup cium ii manja dia pun suka so apa kata kau bagi dia kat aku?"
"kau boleh gi mati"baru sahaja v ingin mendekati younghoon.pistol semi-auto beretta M92fs dengan sudah diisi peluru remington .44 special diacu tepat mencium dahi milik v
"wowooo jangan berani lawan Aku sedangkan kau tu hamba yang lemah"angkuh sahaja younghoon berkata.v smirk
ditepis,direntapnya muncung pistol lalu dikilas laju lengan younghoon.younghoon mengerang kesakitan merasakan tulangnya hampir retak dikerja kn v.pistol bertukar tangan v pula mengacukan pistol didahi younghoon.
"kau elok pakai pistol air je"hinaan besar dari v menghentak kuat hAti younghoon ye dia memang terasa seakan pisau yang tajam menghiris hatinya.
sial kau!
younghoon menendang kaki v lantas itu pistol bergolek dibawah.dengan kesempatan itu younghoon menyepak jauh pistol tersebut
"mari berlawan cara jantan"seusai berkata younghoon menumbok muka v .vmenolak younghoon lalu menghentak kepala nya didinding
v menumbok celahan sensitif younghoon😂k.o sudah.
"aku xnk lawan gan kau!kau tu lembik!aku nak jihyo!mana dia!"
nafas v turun naik menahan baran yg membara
"huh xkan aku bagitahu la bodoh!"
mata bertikaman,mencerlang bagaikan helang mencari mangsa.v mengambil fonnya untuk membuat panggilan video
in call
"ye tuan?"
"tunjukkan muka bini sial ni"
*taehyun menghalakan screen fon kearah bini younghoon iaitu iu yg terikat ketat dibangku dengan perut yang memboyot*
v memberi fon nya kepada younghoon untuk menunjukkn view yang terbaik
"sial kau lepaskan bini aku!"
younghoon menghempas fon v jatuh berkecai diatas lantai"never.bagi jihyo aq dulu!baru aq lepaskan bini kau!"
"ok ii aq menyerah kalah.jihyo ad kat bilik atas.sekarang lepaskan bini aku"younghoon menunduk kesal sungguh ini bukan yang dia mahukan.dia sangat sayang akan iu seperti nyawa sendiri,manakala dia rindu setiap belaian jihyo.nafsu mungkin?dia menyerah kalah mungkin dia patut melupakan jihyo.
v bergegas menaiki anak tangga menuju ke bilik jihyo berada.dirempuhnya bilik tersebut.
"oh mak kau hijau serupa alien!"
#dh kena culik pun sempat melatah-_-
v mendapatkn jihyo dipeluknya erat gadis tersebut.rindu teramat.
"v selamatkan saya..kita keluar dari sini v saya takut.."
jihyo merangkul lengan v,v mengelus lembut pipi jihyo yang ditggalkn lebam yg dicipta dari younghoon.v mengangkat jihyo secara bridal style lalu melangkah pergi meninggalkn younghoon yang berasa kerdil dimata v.
(hohoho citer ni nak abisss dhh dlm brp chapter mungkin?😂sedih la plk nk abisss ni😭btw thanks for reader yg vote ha yg ghost reader tu xreti nk vote ke wkkwkwkwk papepun thanks sbb bagi sokongon!♡♡♡)
YOU ARE READING
(C) the killer
Mystery / Thrillerkim taehyung seorang yang penyabar bertukar menjadi pembunuh lagaknya penuh dengan keangkuhan.tiada siapa mampu membuatknnya jatuh.dendam haruslah dibalas dengan kekejaman dan kematian menanti si mangsa (nk tahu lebih lanjut?just read,vote or commen...