A Smile With The Crying Heart

2.1K 123 22
                                    

Hermione Granger, kahverengi dalgalarına düşen kar tanelerini umursamayarak önündeki beyaz alanda ilerliyordur. Her adımında oraya yaklaştıkça arkasında bıraktığı izlere dönmek istiyor, yaşadığı şu anın bir rüya olmasını diliyorken, bütün benliği gerçeklerle dolu, gözlerinden bir damla yaş düşer.  

O, öldü.  

Genç kadın boynu bükük, aynı onun gibi başını eğmiş bembeyaz bir kardelenin yanından geçerken siyah paltosuna sarınır.  

Boynu bükük, fakat güçlü. Ben karları delip geçemem. O’nu delip geçemem. Unutamam.  

Tam 2 sene olmuştur. Onun yokluğunda geçen 2 kocaman sene.  

Hermione, buraya her gelişinde aynı acıları tekrar yaşıyor, üzerinden yıllar geçmiş gibi değil de ölümünün ilk günüymüş gibi hissediyordur.. Hem onun, hem de genç kadının öldüğü gün.  

Kahverengi gözler mermerde yazan ismi görürken aniden esen rüzgar saçlarını yalayıp geçer, genç kadının boynuna bağladığı kırmızı eşarbı dalgalanır.  

DRACO LUCIUS MALFOY. 

[…  “Kimim ben?” 

Hermione kıstırılmış, genç adamın nefesi yüzüne vuruyorken gözleri kapatılmış ve yanıt karşılığında açılmayı bekliyordur.  

“Bir genç kızı zorla alıkoyan birisin.”  

Hermione onun sırıttığını görebiliyorken, parmaklar yüzünde dolaşır.  

“Yanlış cevap. Daha açık davranmalıyım belki de..”  Genç kızın yüzünde dolaşan parmaklar boynuna, oradan da gömleğinin içine girerken Hermione açıkça kızarır.  

“Sapıksın! Çek ellerini üstümden.”  

“Geçen gün öyle demiyordun ama.”  

Hermione debelenmeye başlarken, tanrı biliyor bu oyun burada, her an birinin geçebileceği Hogwarts koridorlarında bir saniye daha devam ederse o sapık bir taraflarına bir tekme yiyecektir.  

“Sakin ol, sakin. Kim olduğumu söyle, bitsin.”  

“Pisliksin.”  

“I-ıh. Son hakkın, tatlım.” 

Hermione oflayarak debelenmeyi kesip mırıldanır:  

“Malfoy..”  

“Hm?”  

“DRACO LUCIUS MALFOY!”  

Draco kızın gözlerini serbest bırakırken,  

“Ah beni bu kadar arzulamanı anlıyorum Granger ama, adımı haykırmana hiç gerek yok.”  

Hermione gözlerini devirerek karşısındaki mavi-grilere bakarken, genç adam ona değil, genç kızın dudaklarına bakıyordur.  

“Ve.. seni şimdi öpecek olan adamım.”  

“Malf-“ 

Genç kızın sözleri Draco’nun dudakları tarafından kesilirken genç adam onu sertçe öpüyor, elleriyle incecik beli kavrarken Hermione kendini ona bırakıyor, parmaklarını yumuşacık sarı saçlardan geçiriyordur.  

Dramione :: A Smile With The Crying HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin