Kening Jihyo bertaut saat matanya terbuka sedikit. Perlahan-lahan, dia cuba bangkit namun rasa sesak pada dadanya menyerang perlahan, membuatkan dia mengerang kesakitkan.
Jungkook yang tertidur di atas kerusi meja belajarnya itu tersedar lantas dia mendekati Jihyo. Raut wajahnya jelas menunjukkan dia sangat risaukan keadaan gadis itu.
Jihyo terkejut dengan kehadiran Jungkook.
Matanya sedikit besar.
Sangkanya, dia hanya mimpi tapi dia salah.
Lelaki itu memang ada disitu.❝Gwenchana?❞, tanya jejaka itu risau.
Dia duduk di birai katil Jihyo lalu tangannya perlahan-lahan mencapai tangan kecil Jihyo dan dipegang erat.Jihyo masih terkejut. Matanya lansung tak berkelip.
Benarkah apa yang dia lihat sekarang ni, Jeon Jungkook?Jungkook cuba menyentuh dahi Jihyo namun dengan cepat Jihyo tepis, mengejutkan lelaki itu.
Jihyo sedar dari realiti lantas dia tarik tangannya.Jungkook terkesima dengan perlakuan Jihyo.
❝Balik❞, dingin Jihyo berkata.
❝Ji---❞
❝Balik, Jeon Jungkook. Saya pandai jaga diri sendiri❞
Berhenti buatkan saya nakkan awak semula, Jungkook.
Jebal.Jungkook kemam bibir. Sakit hatinya dilayan dingin sebegitu. Hatinya hancur, bila Jihyo tak ingin melihat wajahnya.
Benci sangat agaknya.
Jungkook tersengih sinis lantas berdiri.
Tanpa berkata apa-apa, lelaki itu keluar daripada apartment nya.Air mata yang ditahan, akhirnya tumpah.
Berapa lama lagi dia harus seperti ini?
Dia dah tak tahan, tak sanggup.
Bibir bawahnya digigit, cuba menahan esakan. Dadanya yang memang sesak, ditampar kuat.Tolong lah.
Jangan macam ni.Tanpa dia sedar, Jungkook rasakan benda yang sama. Lelaki itu tidak terus pergi, malah tersandar lemah pada pintu apartment Jihyo.
Jihyo tak tahu, betapa tersiksanya juga Jeon Jungkook.
Kenapa kita saling melukai?
Kau tak tahukah, aku tersiksa sangat.
Aku tak sanggup kehilangan kau, tapi kenapa kau---TBC
*˙︶˙*)ノ
Hambar
YOU ARE READING
The End of Us 💔 ☑️
Fanfic❝Please, be happy❞ Letting go is the only way, even it hurts you a lot. A Jeon Jungkook ft Song Jihyo Fanfiction Short Story Completed