Rozdział I - Koniec, początkiem nowej historii

12 1 1
                                    

Luis jak każdego dnia, zapracowany student piątego roku, kończący studia weterynaryjne, uczył się do ostatniego egzaminu, aby wkońcu zostać lekarzem weterynarii. Był on nietypowym kandydatem. Jego pasja to zwierzęta egzotyczne, a w szczególności gady, płazy i pajęczaki. Te wszystkie zwierzęta większość ludzi omija z daleka, on jednak zakochał się w nich od swojego pierwszego węża, którym był wąż zbożowy (Pantherophis guttatus). Najbardziej podobało się mu w nich to, że miały wiele odmian kolorystycznych, poczynając od białej po żółtą, czerwoną i kończąc na odmianie zwanej (Scalleles) odmianie, która powodowała brak łusek u węża. Hodował je od początku studiów. W Polsce dziedzina Terrarystyki nie rozwineła się jeszcze na dużą skalę. Na kierunku weterynarii nie ma oddzielnych zajęć na temat zwierząt egzotycznych, więc trzeba należeć do specjalnego kółka, jeżeli oczywiście takie na danej uczelni jest, albo samemu zdobywać wiedzę z książek, które przeważnie nie są po polsku. Życie studenta z taką pasją jest trudne, ale Luisa to nie przerażało, bo wiedział co chce on robić w życiu i jakim zwierzętom chce się poświęcić.
Nadszedł czas egzaminu. Luis cały zestresowany wchodzi do sali gdzie czeka na niego znienawidzony profesor. Siada i caly się trzęsie. Profesor po chwili spoglądania na studenta, może przyszłego lekarza mówi, że Luis może wstać i iść, nie bedzie go o nic pytał i, że otrzymuje doktorat, co oznacza, że zostaje oficjalnie lekarzem weterynarii.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 05, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

TOXICOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz