/Medya ile okumanızı rica ediyorum.. İyi okumalar/
Neler çıkacak önüne bilemiyor insan. Hazırlıklı olmak istiyor her şeye ama bir o kadar da ansızın yakalanıyor her şeye. Küçük yaşta bedenime nükseden kanser hücresi gibi.. ansızın kimsenin beklemediği bir anda.
.. zorlu süreçti bazen damarlarım çekilecek gibi olduğunda o damarlarıma giren iğnelerin acılarını halen hissedebiliyorum.. zor oluyor tabi..
Hiç unutmam kemoterapi tedavisindeyken saçlarım daha dökülmemiş tabi sabah uyandım saçımı toplayayım derken (baek'in saçı biraz uzun) ellerimle saçımı arkaya doğru düzeltirken elime kalın bir tutam saçım geldi.. canım hiç acımamıstı ama saçım kopmuştu... kendi ellerinizle eriyişinize ve hormonlarınızın durduğuna şahitlik ediyorsunuz.. akşamı berber gelip hastane de tamamen saçımı kesmişti. evet artık ben de keldim. Ve kafamda üç tane ben olduğunu o gece fark ettim ..
Zamanlar geçti ve taburcu oldum.. sadece kontroller.
Hayatımda beklenmedik ilk olayım bu oldu devamı kesilmedi zaten sayamadım. Sayamıyorum. Artık hayatima bir şeylerin girmesini de engelleyemiyorum. Bir şeylerin gitmesinide..
İçim acıyor.
Ve ben Byun Baekhyun ilk ansızın yaşadığım kanser olayından sonra her gece aynı cümleyi içimden ruhuma fısıldıyorum..
..keşke küçükken iyileşemeyip kanserden ölseydim..
Yaşantılar kanseri sevdirdi.. yaşantılar bana yok olmayı sevdirdi../ İyi geceler/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baekhyun'ın gizli Defteri
Short StoryHak edilmeyen ve Hak etmeyen çok şey var bu hayatta.