/uzun zamandır bölüm atmadığımın farkındayım.. bunun için üzgünüm
Medya ile okumanızı tavsiye ederim iyi okumalar./Chanyeol..
Benim dönüm noktam.. Gördüğüm ilk andan beri her hücresine ayrı taptığım.
Bende olan etkisi o kadar büyük oldu ki
Yıllardır ölü gibi olan evde ben boş boş gülümsüyorum uzun zamandan sonra kendimi aynada gülümserken görüyorum. Bu.. bu o kadar tarif edilemez bir his ki.. Ben değişik hissediyorum.
Ruhum karanlığın içerisinde savaşırken onu görünce.. düşününce.. sakinleşiyor.. Ben buna hayret ediyorum.
Beni çeken bir şey var... kötü olan her sey o olduğunda güzelleşiyor..
Normal zaman olduğunda kendime zarar verdiğimde ya da insanları öldürdüğüm de
Bu hiçbir hissettirmezken.. onu düşündüğüm zaman her şey çok güzel oluyor sanki o olaya müdahale edince her sey anlam kazanıyor gibi..
Ben kafayı yedim galiba onun bunlardan bile haberi yokken ben insan keserken,yürürken,yemek yerken, kısaca her sey yaparken düşünüp gülümsüyor ve mutlu oluyorum..
Ona hiçbir kötülüğü yakıştıramıyorum O sanki günahsız biri ve ben de bir o kadar günahkâr biri..Evet bugün yine onu görmek için dışarıya çıktım. Her zaman geldiğim banka oturup bekledim şapkamı biraz daha öne çekip gömleğimin yakalarını çeneme doğru çektim. Ve son 4 dakika birazdan buradan geçecek ve ben de ona bakacaktım.
Ah bir görseniz..Geliyor! Yavaş yavaş ilerliyor kulağında kulaklıkları belinde sırt çantası..
Kafası biraz eğik ama arada kaldırıp yoluna bakıyor.. bir insanın yürüyüşü bu kadar güzel olamaz inanın bana gözlerimi ondan alamıyorum. Ve evet önümden geçip yine gidiyor..*derin nefes alarak* kokusuuuuuuu her zaman ki gibi mükemmel
Bu da ne! Ağlıyor olduğuma inanamıyorum
Chanyeol bana ne yapıyorsun... Yıllardır tek göz yaşı akıtmayan ben senin özlemin için göz yaşı döküyorum..Yavaşça gözden kayboluyor..ardından ben de yerimden kalkıp ters yöne doğru ilerleyerek eve doğru gidiyorum yine ve yine gülümsememi durduramıyorum acaba teninin ısısı nasıldır sıcak mı yoksa soğuk mu? Yıllardır onu sadece görerek bu haldeyim tenine dokunmadan.. belki de en iyisi onu hiç hissetmemek.
Sadece bu halde bile beni mahvedebiliyorsa gerisini düşünemiyorumVe ben Byun Baekhyun.. Yıllardır iç dümyamla savaşırken dış dünyada bana ruhen çok çok uzak birine tapmak istiyorum.
/yaaaaaaa nasıl güzel bakıyor amaaaaaa neyse öpüyorum sizii/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baekhyun'ın gizli Defteri
NouvellesHak edilmeyen ve Hak etmeyen çok şey var bu hayatta.