Prin pădure

39 3 0
                                    

   Evelyn alerga de ceva timp. Nici ea nu mai ştia, timpul parcă încetinise în timp ce fugea. Pădurea era atat de deasă, încât razele lunii nu răzbăteau printre frunzişul copacilor. Pietre, muşchi sau crengi, ei nu-i păsa. Adrenalina îi curgea prin vene. Se temea pentru viața ei.
   La un moment dat se oprise. Nu mai putea. Picioarele o lăsasera baltă.
  -Nu... nu acum... gemu ea.
   În spatele ei, strigătele inundau pădurea. Strigătele si plânsetele sunau aproape inumane.
  -Nu... NU!! Val....
   Linişte. Strigătele lui Val încetaseră. Pădurea era cufundată in linişte, una prea ciudată. Însă fu distrusă de către un răget, unul atât de înfiorător încât îți îngheța sângele în vene.
   Auzind, Evelyn începu să alerge mai repede ca înainte. Nu dură mult şi începu să audă paşi, ce zdrobeau crengile de pe sol. Eve alerga din ce în ce mai tare, în fel şi chip să scape de ce-o urmărea, însă fara rezultat. Individul tot era în spatele ei.
   Într-o fracțiune de secundă, totul se schimbă. Evelyn căzu. Individul era deasupra ei. Nu-i venea să creadă: era un bărbat. Fața lui era plină de cicatrici, gura era tăiată de la o ureche la alta, lăsând la vedere dinții ascuțiți, iar în locul ochilor erau două găuri din care curgea sânge.
   Eve încercă să-l implore, însă bruc simți o durere fulgerătoare în abdomen. Bărbatul îsi înfipse mâna în abdomenul ei. Fata țipă de durere. Începu sa plângă. Încercă a doua oara să-l implore însă bărbatul îşi folosi cealaltă mână, îi smulse limba şi-o mâncă.
   Fata, plină de urină şi sânge, începu să-şi piardă cunostința. Dar necunoscutul îi trase un pumn, trezind-o.
  -Nu încerca să adormi acum. Asta a fost numai încălzirea. râse. Joaca abia acum începe.
   Râsul lui suna ca un horcăit. În timp ce râdea, a început să-i sfâşie pielea şi muşchii. Sângele curgea şiroaie. Eve nemaisuportând durerea, chinul la care era supusă, muri. Urletele sale se opriseră.
   A doua zi, polițiştii îi găsiseră cadavrul. Trupul ei era gol, hainele distruse. Cutia toracică era ruptă în două. Inima, limba, ficatul şi rinichii lipseau. Oamenii legii au constatat că dupa tortură cadavrul fu violat.

PovestioareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum