9

682 76 18
                                    

LYNNETTE BENNETT

"Asher, jesi li to ti?" tiho sam upitala.

Čim je čuo moj glas, trgnuo se. Uspjela sam vidjeti kako je na brzinu obrisao suze prije nego što se okrenuo prema meni s najlažnijim osmijehom kojeg sam ikad vidjela. Nisam znala što bih pa sam samo ostala stajati, u ruci stišćući ključeve kafića koji su ispali ili njoj ili njemu kad su odlazili. Dobro da sam ih vidjela kad sam zaključavala, tko zna tko bi ih pokupio i uništio slastičarnu ako mu se tako prohtjelo.

"Jesi li dobro?" upitala sam pomalo nesigurno. Izgledao mi je stvarno loše, a ako ga je nešto uznemirilo toliko da se rasplakao, onda se očito dogodilo nešto gadno.

Kimnuo je glavom iako je bilo očito i meni i njemu da nije bilo dobro, nakon čega sam ja duboko uzdahnula, psujući samu sebe i svoju želju da pomognem svima, te sjela pokraj njega iako ne preblizu. Već sam žalila što sam sjela jer mi je ionako bilo teško biti u njegovoj blizini.

"Hajde", rekla sam nježno. "Pucaj."

Pogledao me postrance i nisam mogla ne primijetiti blagi nagovještaj pravog osmijeha. Bio je tako prokleto predivan da to nije bilo realno. "Nisam baš siguran da će te zanimati."

Uputila sam mu daj-ne-seri pogled i zaradila tihi smijeh s njegove strane. "Nemoj me ljutiti, Asher. Možeš mi reći što te muči, ja nemam nikoga kome bih ispričala."

Osjećala sam malo krivicu što Lacey nisam rekla za njega, ali ni sama nisam znala koliko je to ozbiljno bilo. Sviđao mi se, to svakako, samo što nisam znala zbog čega točno i dok sama to ne shvatim, nije bilo šanse da ću joj reći.

Neko vrijeme smo samo sjedili u tišini i pomislila sam da mi možda ipak neće reći, ali na kraju je počeo: "Moj tata... puno pije. I kad je pijan govori puno ružnih stvari mojoj mami i ja to ne mogu slušati. Lupio sam ga šakom malo prije jer me isprovocirao i sad je tko zna gdje, vjerojatno opet pije i..." duboko je uzdahnuo. "Ne znam. Znam da to alkohol progovara iz njega, i da negdje duboko još uvijek voli mamu bez obzira na sve, ali ne želim više slušati i gledati kako ju svaki dan vrijeđa... i tuče."

Zagrizla sam usnicu, razmišljajući kako bih ga mogla utješiti. Znala sam dosta prijatelja iz škole koji su imali isti problem sa svojim roditeljima i takvi ljudi su se najviše trudili praviti se da je sve u redu kad očito nije bilo. Bilo mi je žao Ashera i njegove mame, Simone je bila jedna draga žena i nakon moje mame, najviše sam joj se divila usprkos tome što ju i nisam znala tako dugo.

"Ne želim da me sažalijevaš", dodao je prije negoli sam stigla išta reći. "Što se mene tiče možeš samo reći da je kreten i to će mi biti dosta." Valjda je pokušao situaciju okrenuti na šalu, ali svejedno sam uspjela prepoznati uznemirenost u njegovu glasu.

"Gledaj, ne mogu ti reći da znam kako se osjećaš jer ne znam." Zbog ovakvih stvari mi je bilo stvarno drago što je moj tata volio moju mamu i što su bili sretni bez obzira na njegova česta putovanja. "Ali mogu ti reći da postoji jedna super grupa za ovisnike nekih sat vremena odavde i možda bi ga uspio uvjeriti da ode."

Odmahnuo je rukom kao da tjera mušicu. "Ne vrijedi. Ne znaš ti njega."

"Odustaješ, a nisi ni pokušao."

"Moj tata je težak čovjek, Lynn. Mislim da bi mi razbio bocu od glavu da mu takvo što predložim."

Zapali smo u tišinu, svatko u svojim mislima. Naizgled mi se činilo da Asher i Simone nemaju takvih problema, ali nije sve onako kako se čini.

"Kunem ti se, da nema mame otišao bih ovog trena", tmurno je rekao prekinuvši tišinu. "Sto puta sam joj rekao da ga treba izbaciti, ali znam da nema srca za to. Znam da ga još voli i to mi je najgore od svega. Voli ga iako je takvo... sranje od čovjeka."

Valovi ljubaviWhere stories live. Discover now