III. More Than Words

1.2K 68 5
                                    

                                                                 

Harry,

Seni hiç sevmedim.

Sana nefes aldığım her dakika zarar veriyorum.

Sana dair tek bir isteğim var; seni öldürmek. Senden nefret ediyorum.

Ve bunların hepsi birer yalan..

Ben sana aşığım, Harry Potter.  

Umutsuzca ve delicesine.

En uzağım, düşmanımsın. Keşke bunlar sana baktığımdaki hislerimi değiştirebilse.. Keşke beni yeniden öpmeni istemesem.. Keşke bana dokunmanı hayal etmesem.

Keşke çilekli pasta yediğimiz günlere dönebilsek… O zaman her şey o kadar kolaydı ki. Gençtik, evimizdeydik ve tek umursadığımız bir dilim çilekli pastaydı.

Şimdiyse bir savaşın ortasındayız.. Baş kahramanı sen, düşmanlarından biri ben.

Sana zarar vermem bile ölmem için yeterli bir sebep.

Ama yapamıyorum.

Senin bu savaşı kazandığını görmek istiyorum, Harry..  Mutlu olduğunu, yaşadığını görmek istiyorum.. İşte o zaman rahatça gidebilirim.

İşte o zaman üşümeme bir son verebilirsin. Beni yeniden ısıtabilirsin, o karlı gündeki gibi…

Şimdi de kar yağıyor. Yılın ilk karı.

O günkü kadar coşkulu değil, sen de fark ettin mi?

Gizleyecek bir aşk yok artık.

Harry&Pansy yok.

Ama Harry var olmalı. Altın çocuk hep parıldamalı. Son dakikalarımda bile onun varlığını düşünerek nefes alabilmeliyim..

Harry Potter, benim için yaşamalı

Seni her zaman seveceğim,

Pansy Parkinson

Pansy, kalemini bırakır ve parşömeni alıp şömineye doğru ilerlerken gözyaşları mektubu damgalamak istercesine düşüyordur.  

Siyah saçlı genç kadın mektubu ateşe atarken gözleri bunu görmeye alışkın, yine O’na yazdığı bir mektubun erimesini izlerken kar hızını arttırmış, rüzgar uluyordur.  

Son 7 yılda 7 mektup.  

Yılın ilk kar yağdığı gün yazılan ve Harry’nin asla ulaşamadığı bir mektup daha. 

Uzaklardaki bir genç adamın her kar tanesinde Pansy’yi gördüğü bir an daha..

Harry&Pansy :: DestinyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin