Merhaba millet. Ben Pixie Ross'un unnie ve vokal line'dan Susan. Dedim herkes yazdı artık bende yazayım. Ehem ben küçükten büyüğe doğru yapacağım bunu. Kızmayın bana olur mu geç attığım için. Neyse başlıyorum.
Dami:
DamDamDamie'm bebeğim papatyam maknaem seni çok seviyorum. Benim gözümde küçük bir bebeksin sen ya. Bazı konularda korkak yaklaşıyorsun yani biraz tereddüt ediyorsun ama zamanla daha dik duruyorsun ve eğer bu konuda yardımımız olduysa ne mutlu bana. Sen cidden çok güzel ve akıllı bir kızsın seni seviyorum 🖤.
Light:
Nefesim Light'ım Ay ışığım hemşerim seni çok seviyorum. Cidden bazen bir kardeş oluyorsun benim için bazen de bir arkadaş ama en önemlisi sen benim hep bir parçamsın. Sanırım bazen emeğinin karışıklığını alamayınca üzülüyorsun ama asla pes etmiyorsun. Ve eğer sanada bir katkım olduysa ne mutlu bana. Sen cidden çok iyi ve başarılı bir kızsın. Seni seviyorum 🖤.
Oceanum:
VARLIĞIM Cadım Biriciğim Şüşüm seni çok seviyorum. Bu gruptaki en uzun arkadaşlığım seninle. Sen cidden çok güçlü ve iyi kalpli birisin. Yeri gelir benim annem olursun yeri gelir ablam yeri gelir kardeşim yeri gelir sırdaşım her şeyimsin. Senin bana olan bir sürü katkın var umarım benim de sana bir katkım vardır. Sen çok güçlü akıllı ve güzel bir kızsın. Gamzelerin boynun karakterin her şeyine hayranım. Seni seviyorum 🖤.
Pixie Ross:
Kızların hepsini ayrı seviyorum. Benim için çok değerliler. Sizde onları sevin. Hepinizi seviyorum 🖤.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
!Pixie Ross İle Hayata Doğru!
No FicciónPixie Ross'un sahne dışındaki halleri için oku butonu!