Seorang wanita sedang berjalan lesu.Di baru habis memohon kerja dari pelbagai tempat.Satu pun tidak tertarik dengan dia.
Lalu dia ambil keputusan untuk duduk dia bangku disekitar situ.
"apa nak jadi dengan aku ni..kelulusan bagus tapi still tak dpt kerja hem kata eunki.
Tiba2 hpnya berdering minta diangakat.Lalu dengn keadaan malas dia pon menangkat.
"Hello sapa eunki.
"hello adakan ini cik eunki soal pemangil.
"ye saya..nape?soal eunki.Tak lama tu.."terima kasih cik esok saya dtg kata eunki.Setelah itu dia menghembuskan nafas lega.
permohonan kerja disebuah sayarikat dia dpt.Esok dtg temu duga.
Kesokan harinya
Eunki kini berdiri dihadapan syarikat besar."Jeon Star".Eunki mula berjalan dengan penuh berhati-hati.Lalu dia kekaunter pertanyaan.
"emm tumpang tanya saya hari ini ada temu duga kat mana kene pergi?soal Eunki."ohh cik boleh naik ke tingkat 15 dia situ temuduga dijalankan kata seorang gadis.
"thanks nama saya eunki kata eunki.gadis itu tersenyum."saya chewon katanya.
"okla saya pergi dulu kata Eunki.
Chewon hanya menganguk sambil tersenyum.Skip
kelihatan eunki orang terakhir yang temuduga."Han Eunki boleh masuk skrg kata seorang lelaki.Eunki bangun sambil membawa sebuah fail.Nafas dihembus berkali-kali hilangkan rase gemuruh.
Entah sejak tadi dia merasa tidak sedap hati.Tapi dia cuba sedapkan hati.
Tuk tuk!!
Eunki mengetuk pintu."masuk!kata seorang lelaki.
'mcm pernah dengar je suara dia kata hatinya.Tpi eunki tolak jauh2 benda tu.
Seteleh Eunki masuk segera dia melihat kehadanya.3 org lelaki semua segak2.
Tapi....
Langkah eunki terkebelakang...fail ditanganya terlepas.
Menarik perhatian ketiga-tiga lelaki itu.Tapi...Seorang lelaki yang jugak terkejut.
Eunki airmata sudah mengalir deras.lelaki yang paling tengah bangun dan menghampiri eunki.
"Sayang~panggil jungkook.
Ye lelaki itu jeon jungkook.CEO syarikat Jeon Star.eunki mengeleng kepala dan akhirnya dia jatuh pengsan.
TBC🌸
Vote and komen❤❤
YOU ARE READING
(C)DOLOR[Jeon Jungkook]
Romance+ Ketika dia tahu dirinya dipermainkan dia memilih untuk pergi meninggalkan lelaki itu "Tolong jangan tinggalkan aku . Aku minta maaf sebab mainkan kau .Jujur aku cakap aku mula sayangkan kau " -Jeon Jungkook- "Tolong jangan pernah mainkan saya Jung...