Heyy selamat malam!!!
🐔🐔🍜🍜💃💃
Jom menari bersama!!!!!
Tangan Jungkook yang kaku itu digemgam erat oleh Eunki.kini Jungkook tebaring tidak sadarkan diri dikatil hospital.Wad Jungkook ditemptakan bersama wad Eunki.Atas permintaan Eunki.
"awak bangunla saya rindu awak kata Eunki.Dikini mengucup tangan Jungkook.Dokter kata Jungkook terlalu tertekan dan penat sehingga air dalam badanya berkuranga ?
(sorry kalau fakta aku salah.Aku main tibai jee)tangan Jungkook sedikit bergerak menandakan dia sudah sedar.Eunki langsung bangun lalu menekup pipi Jungkook lalu mencium Jungkook tepat dibibirnya.Sungguh dia rindukan Jungkook.Jungkook hanya diam membiarkan isterinya menciumnya.Terbit satu senyuman manis diselang aktiviti tesebut
"hey kenapa sedih sangat ni sayang?soal Jungkook.Dia kini memandang muka Eunki.Dia usap pipi Eunki lembut."saya rindu awak.Kenapa tidur lama sangat kata Eunki.Dia kini memainkan jari nya dia telapak tangan Jungkook.
Jungkook ketawa halus.Dia menganjak sedikit meninggalkan ruang kosong.dia menepuk-nepuk sambil memandang Eunki."meh sini aku rindu kau tahu kata Jungkook.Eunki tersenyum suka.Pantas dia menanggalkan seliparnya lalu naik ke katil Jungkook
Dipeluk erat badan Jungkook seperti tidak mahu dilepaskan.Jungkook pon menbalas."baby sihat?soalJungkook.eunki mendongak melihat Jungkook.Dikucup sekilas bibir lelaki itu."sihat.Lagi sihat bila jumpa awak kata Eunki.Jungkook tersenyum bila mendengar perkataan tersebut.
"awak..Sing for me boleh?pinta Eunki.Jungkook melihat Eunki lalu tersenyum."sayang nak aku nyanyi lagu apa?soal Jungkook sambil bermain dengan tangan Eunki."you know Mr Jeon kata Eunki."ohh that song ok kata Jungkook.Dia membetulkan kota suaranya sebelum mula bernyanyi.
(2u)
"sedapla awak nyanyi saya suka.Saya nak awak nyanyi kat saya je.Jangan nyanyi kat orang lain faham?berbaur tegas kata Eunki.Jungkook ketawa.Comel melihat isterinya bergini.
"sayang sorry sebab aku tampar kau.Dan sorry buat kau hampir gugur.Jujur aku cakap aku tak pernah curang dengan kau itu cuma salah faham sayang kata Jungkook.Dia cuba menbuat kesayanganya peraya pada dirinya.
"jungkook sejujurnya saya sangat kecewa dengan awak tau.Saya sedih awak tampar saya jadi takut dengan awak.Saya bersyukur sebab baby selamat.Jadi saya tak nak panjangkan cerita saya maafkan awak Jungkook.Saya maafkan.I love you kata Eunki.
Jungkook tersenyum suka."i love you more sayang kata Jungkook.Lalu mereka berkucupan mesra.Jungkook melumat bibir Eunki dengan rasa cinta dan Eunki menbalasnya dengan mesra.Jungkook menraih tengkuk Eunki untuk memperdalamkan ciuman tersebut.Eunki memaut lehar Jungkook dengan kedua tanganya.
"ah"desahan terlepas dari mulut Eunki.Dicengkam rambut Jungkook.
Kini posisi jadi semakin intim.Jungkook menindih Eunki.Eunki meramas rambut Jungkook."orang kata dah nak mengandung kena kerap 'tidur' sama-sama kata Jungkook berbaur nakal."awak jangan macam-macam ni kata hospital.Tapi...Kalau nak kena kat rumah faham? kata Eunki.Jungkook tersengih lalu menyambung mengucup gadisnya.
•
•
•
•
•"Jimin apa awak buat kat rumah saya ni?!Minha terkejut takala melihat Jimin sedang berbaring disofa diruang tamunya.
"kenapa salah ke?soal Jimin.Minha ketawa halus.Terasa lucu mendengar kata Jimin tersebut."awak dengan saya dah tak ada apa-apa jadi tolong keluar dari rumah saya kata Minha.
"tak nak kata Jimin.Minha menarik nafas cuba bersabar."apa masalah awak eh?!saya nak awak keluar sekarang!!! jerit Minha.Jimin kini berdiri dihadapanya.
"aku tak nak keluar sebab aku ada tanggungjawab kat sini kata Jimin dia menunjuk ke perut Minha yang sedikit membesar.Minha mengundur kebelakang takala melihat Jimin melepaskan satu persatu butang bajunya.
"a..a..Awak kenapa ni?soal Minha.Dia kini mengundur kebelakang takala Jimin menghampirinya.
"argh!!! lepas Jimin apa ni!!!! kata Minha.
Dan
Senyap.
TBC🌸
Konflik baru sikit.Sabar ada lagi .
Nurviaa01
ymowrite
carameljeons_
aydenAngel
dinasoodelish
sydh_syadah
dadjeons
baeknob
naughtymaknae_
lalalavieanrose
yayawithluv
taewifeu_roses
cloudyhongwon
Luyi_90
heitsmehari
BTSVT_GOT7
yoonkees
fadiyass
Hoshi_Toshi
heybublle
-itsfarh
renmarceline
mintaehaa_
reenshi
areyoujjk
moonologys
roserians
YOU ARE READING
(C)DOLOR[Jeon Jungkook]
Любовные романы+ Ketika dia tahu dirinya dipermainkan dia memilih untuk pergi meninggalkan lelaki itu "Tolong jangan tinggalkan aku . Aku minta maaf sebab mainkan kau .Jujur aku cakap aku mula sayangkan kau " -Jeon Jungkook- "Tolong jangan pernah mainkan saya Jung...