Hello sorry lambt sambung aku saya tgh cari idea hehe..
Okla join my story.Di Apartmen Eunki
Eunki sedang bersiap untuk ketempat kerja.Untuk pengetahuan semua eunki sudah berkerja di syarikat jeon jungkook sebagai pa jungkook.Eunki terpaksa rela demi menyelamatkan cafe sowon daripada disita.eunki tersenyum melihat dirinya dihadapan cermin.Dia berpuas hati dengan penampilan dia pada hari ini.untuk pengetahuan semua baju yang eunki pakai itu ialah baju pemberian dari jungkook."hum not bad pandai dia pilih puji eunki.Getah rambut berwarna merah dicapai.Rambut nya dikat ekor kuda.Terserlah kecantikan eunki.Dia tersenyum puas dengan penampilannya.
Kunci kereta dan beg tangan dicapai.Dia bergerak ke tempat kerja.
Syarikat Jeon Star
Eunki berjalan masuk ke syarikat.Ada yang tersenyum,ternanga dan menjeling iri hati dengan kecantikan eunki.Eunki hanya melemparkan senyuman."wow my girl cantik baju kata seorang manusia taklain tak bukan jungkook.Eunki hanya membalas senyuman."baju sapa bagi usik jungkook.Eunki menjeling menyampah dan soalan jungkook dibiarkan macam angin lalu.malas eunki mahu jawab padahal jungkook sudah tahu jawapanya.
Jungkook sengih suka melihat gadis kesayanganya cemberut takala diusik.Tapi jungkook mula merasa tidak puas hati dgn penampilan eunki.leher eunki terdedah.Dia tidak suka.Lalu dicapai ikatan getah rambut lalu dileraikan.Eunki apalagi mesti terkejut dengan tindakan jungkook.
"awk napa leraikan saya rimasla kata eunki geram dengan jungkook."syarikat aku ni macam dikat kutub utara kau panas lagi?air cond tak kuat?soal jungkook."tak bukan saya rimaslaa saya tak suka bak sini getah tu kata eunki lalu dicapai.
But jungkook terlebih dahulu memasukan dalam poket seluarnya."not kau tak boleh ikat rambut kata jungkook."why?nape?tak boleh?ada peraturan kat sini ke tak boleh ikat rambut?perkerja lain boleh je?soal eunki bertubi.
Jungkook menghampiri eunki.Eunki kebelakang dan tersandarla dia didinding.Eunki terkejut.Perkerja yang lalu lalang melihat mereka.Jungkook mengurung eunki dgn kedua tgnya.
"kook ape ni?org tengoklaa tak malu ke?soal eunki."tak kata jungkook mendatar.Eunki telan air liur."dgr sayang,bila aku cakap tak maksudnya tak fhm?soal jungkook.Eunki angguk.jungkook tersengih suka.
Skip
Cafe Friend
Chewon tgh mengelap meja yang sudah digunakan oleh pelangan.Sedang tekun dia mengelap.Cafe didatangi oleh pelangan.Ting!
"selamat da...Kata chewon tak habis takala matanya menyapa seorang lelaki.Park Jimin.Chewon kaku.
"Cik jimin hanya itu sahaja yang mampu dilontarkan dari mulut chewon takala melihat jimin.
"aku nak cakap dengan kau kata jimin mengundang kerutan dahi chewon.
Dimeja.Masing2 diam tak ada sapa mahu memulakan bicara.Chewon ambil keputusan untuk berbicara."nape cik jimin nk jumpa saya kata chewon.
jimin menghela nafas."aku nak mintak maaf pasal saham syarikat tu jungkook dh bagitahu benda betul kata jimin.chewon senyum tawar."saya tak kisahla mungkin cik tertekan dengan kerja masa tu?tu cik tak fikir panjang saya faham kata chewon.
Dia sedaya upaya menyembunyikan rase kecil hatinya."kenapa kau berhenti kerja?sebab aku?soal jimin.
"pasal tu tak ada kena mengena dgn cik jimin saya yang nak dah lama sebelum saya jadi pa cik jimin...Saya nak tukar angin saya penatla kerja syarikat kertas,fail2 byk saya tak suka dh sekarang bosan so saya tukar angin kata chewon.
"ohh emm kau sudi tak?soal jimin."sudi ape?balas chewon.Jimin menghembus nafas."sebagai tanda maaf aku ajak kau makan malam esok nak?soal jimin.Chewon tersenyum suka.
"cik biar betul?jgn main2 kata chewon berselang tawa halus."betulaa kau ni aku betul2 ni nak tak?soal jimin."kalau dh dijemput jgn ditolak kata chewon.Chewon tersenyum suka selepas itu dikuti jimin.
pejabat Jungkook.
eunki menyilak rambutnya yang jatuh didahi.Sesekali dia tiup.'eyyy susahla nk buat kerja dengan rambut terburai nii kata hatinya.Dia melirik ke jungkook.Mata jungkook fokus ke komputer.Eunki mengeluh.'nak getah kata hatinya.Tiba2 dia rasekan rambutnya seperti hendak dikat.eunki hendak pandang kebelakang tapi.."just stay kata pemilik suara itu tegas."kook buat apa ?soal eunki.Jungkook senyap.
"done kata jungkook.'dia ikatkan rambut aku kata eunki."thanks kata eunki.Jungkook tersenyum."but sayang,you look most beutiful right now kata jungkook.eunki kaku dgn ayat jungkook.
"but aku tak nak kau mcm ni dpn orang lain sebab kau aku punya Kata jungkook.Eunki bangun.
"sorry saya ingatkan awak balik..awak dh lupa apa awak dh buat kat saya?kata eunki.Ayat itu mengundang rase senyap jungkook.Ok dia kalah kali ini.
"sorry kook setelah apa yang awak buat hati saya dah tak rase nak kat awak lagi kata eunki tak jujur.Jungkook mengeluh kasar.
"i need time..saya bukan barang yang awak pakai ye..Bila nak ambil bila tak nk letak jauh senang2 awak yer kata eunki.
Eunki berlalu keluar dari pejabat jungkook.Jungkook memandang sayu pemergian eunki.menyesal?sudah terlambat pastut nya dari dulu."bodoh kau jungkook kutuk jungkook pada dirinya.
TBC🌸
Sorry lmbt update..Plss😂😂 vote and komen ok!Love you!💜💜
YOU ARE READING
(C)DOLOR[Jeon Jungkook]
Romance+ Ketika dia tahu dirinya dipermainkan dia memilih untuk pergi meninggalkan lelaki itu "Tolong jangan tinggalkan aku . Aku minta maaf sebab mainkan kau .Jujur aku cakap aku mula sayangkan kau " -Jeon Jungkook- "Tolong jangan pernah mainkan saya Jung...