BONUS

158 12 8
                                    

Co myśli BTS o Was? Tutaj się dowiecie!


Lili

Jin

- Na mnie Lili zrobiła spore wrażenie. Byłem w ogóle pewien, że jest najstarsza, bo ma w sobie taką powagę i dojrzałość.

RM

- Widać, że to lider. Dla mnie jednak wydaje się wielką tajemnicą. Nasz zespół stara się raczej, abyśmy byli otwarci wobec fanów. Ona za to wydaje się mieć inne zdanie na ten temat.

Suga

- Wydaje się być kobietą, która wszystko musi zrobić na sto jeden procent. Jest dokładna i zdecydowanie wie, czego chce. - Chwilę się zastanowił. - I ma ładne nogi. I zamraża wzrokiem. Podoba mi się to.

J-hope

- Wydaje się na pierwszy rzut oka taka... Zimna i surowa. A nawet w sumie zarozumiała, apatyczna. Ale gdy się jej przyjrzałem, jest zupełnie inna. Dla swojego zespołu jest przekochana, bardzo to u niej cenię. I słodko się śmieje, haha!

Jimin

- Szczerze mówiąc troszkę mnie przeraża. - zaśmiał się. - Nigdy bym nie pomyślał, że osoba o tak chłodnym wyglądzie potrafi się przytulić i uśmiechnąć tak uroczo, jak na scenie. Wydaje się być osobą, która ma dwie twarze. Tą dla mediów, czyli raczej ta poważna, w stylu "Zobaczcie, jestem liderką tego zespołu" oraz tą dla bliższych.

V

- Wydaje się chwilami straszna... ale i atrakcyjna. - zaśmiał się z samego siebie. - Em... Ja serio mówię. Jak na nią patrzę to próbuję się domyśleć która jej twarz jest prawdziwa. To wręcz chwilami mnie denerwuje.

Jungkook

- Trudno mi określić na pewni jaka jest, ale wydaje się być... Naprawdę doświadczona w tym, co robi i wie czego chce. Nie wiem czemu, ale czasami wydaje mi się zbyt sztucznie uśmiechnięta, co mi się nie podoba. Mam wtedy wrażenie, że coś ukrywa.


Swirling Melody

Jin

- Wydaje się naprawdę sympatyczna... Naprawdę...

RM

- Nigdy bym nie wpadł na to, że w takiej osóbce jest taki dojrzały głos. Trochę Taehyung wersja damska, naprawdę. Inaczej mówiąc nie podoba mi się jej charakter i sposób bycia, ale głos ma niesamowity.

Suga

- Trochę mnie przeraża... Zachowuje się, jakby była pomieszaniem wszystkich naszych trzech maknae.

J-hope

- Trudno mi ją opisać... Pewnego rodzaju wariatka.

Jimin

- Takie dziecko w sumie. Gdy się dowiedziałem,że jest najstarsza w zespole i porównałem ją do Jina... Dobra, nie ufam wam. Więcej nie powiem.

W cieniu świateł || Suga BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz