Capitolul I

608 9 0
                                    

CRONICA I

Anul 5650 după Marele Potop al Continentului Siddarthei.
(de - acum voi folosi doar inițialele d.m.P., adică, după Marele Potop)

Turnul Cunoașterii Limbilor și Civilizației. Aripa H. Hambarul 1. Etajul 9.

Cronicar : Wodan Stromfeld.

Mă aflu în situația în care trei corbi de la miazăzi îmi cer de-ale gurii și mă ciugulesc câte unul de-o ureche sau de brațul stâng.

Nu vă faceți griji, cu urechea dreaptă nu aud, iar norocul vostru face că sunt ambidextru.

Din dispoziția Magistratului Felnor, abate al Turnului Cunoașterii Limbilor și Civilizațiilor, sunt obligat să trimit corbii celor patru domenii principale, nobilimii dumneavoastră :

Jordan Calgarth.
Ulrik Bromhillgarth.
Benethol Xenongarth.
Finneas Fretgarth.

...Cu următoarea știre: Puiul ducelui Calgarth, pe numele său întreg, Jaden Calgarth a murit azi noapte!

MOTIVUL: DECAPITARE

VINOVAȚII: NECUNOSCUȚI

Dovada: 1. un ferroniére din argint cu sigiliile casei Calgarth.
2. capul prinţului Jaden, în jurul căruia stă frumos așezat ferroniérul.
(Au venit, desigur, prin poșta noastră de corbi, care, apropo, sunt tare amărâți după drum)

Simpatiile noastre casei ducelui Calgarth și domeniului acestuia.

Cu reverență și respect,

WODAN Stromfeld, primul cu acest nume, ucenic al Magistratului Felnor, abate al Turnului Limb. și Civ.

P.S. Sperăm să auzim numai de bine din partea familiei Calgarth.

P.P.S. Investigația și denumirea vinovaților vor începe din data de azi.

P.P.P.S. Iertați-mi îndrăzneala, dar v-am trimis acest mesaj prin șoimul nostru, Agrobhat, căci păsările astea nenorocite nu mai sunt în stare să facă alt drum.

"Istorisirile și minciunile Tînărului Wodan"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum