Hikayem

3.3K 81 4
                                    

Merhaba ben mira kendimi çok anlatmak istemem çünkü beni zaten olaylar geliştikçe tanıcaksınız önce size hikayemi anlatayım
10 sene önce yolda
"Baba nereye gidiyoruz" bir yere gidiyorduk ama babam bunu bize söylemiyordu annem de öyle güzel bir yerdir diye umuyordum ben abimle birlikte uyumaya karar verdik ve aradan 1 saat geçtikten sonra büyük bir sesle uyandık abimle arabanın önü paramparça olmuştu annemle babamın kafasında kan vardı abime sordum "abi annemle babam nede kalmıyorlar" " korkma abicim uymayın kalkacaklar şimdi sen annenin telefonunu almaya çalış tamam mı " "tamam abi ama ben korkuyorum " "korkma abicim bir şey olmicak" sonra babamın sesini duydun "korkma prensesim " babamın gözleri kapanmıştı "abi babamın çok uykusu var galiba hemen uyudu " "ne uyudu mu anne baba kalk bizi bırakmayın " dışarıdaki amcalar bizi çıkarmaya çalışıyorlardır ambulans geldi annemle babamı götürdüler biz de Başka bir ambulansla götürdüler hastanenin kapısında abimle bekliyorduk (abisi 12 yaşında) sonra doktor amca çıktı abim yanına gitti noldu diye sordu doktor akrabalarınızı çağırın dedi ben anlamamıştım abim yanıma geldi ve " abicim artık üçümüz varız   babam yok" "ama abi biz a babamsız ne yaparız" " merak etme abicim hepsi geçicek tamam mı korkma " sonra anladım ki  babam ölmüştü ağlamaya başladım ve artık abimle tek başımızaydık.."
işte benim hayatım tam olarak böyle değişti artık ben siyahlara bürünmüş serseri ve saldırgan birisiyim yaptığım spot beni illa ki yapıyorum ben kickboksörüm bu yüzden saldırganlığımı bazen kontrol edemiyorum okula gidiyorum ama okulda arkadaşım yok teneffüslerde müzik dinlerim beni her zaman rahatlatır ve en çok yapmak istediklerimden bir tanesi de dans edebilmek neyse beni annem çağırıyor ben kaçar...

Arkadaşlar bu Yen'i kitabım umarım beğenirsiniZ
İnstagram: eylul.topuz.45

SERSERİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin