BÖLÜM 5

1.5K 55 1
                                    


Sabah uyandığımda üzerimde bir ağırlık hissettim birinin kolu gözümü yavaş yavaş araladığımda bunun abim olduğunu gördüm demek ki abimin omzuna yatmışım ama benim yanımda Murat duruyordu her neyse kahvaltıda sorarım ya da sormam "abi kalk üstümden" "ya anne 5 dk daha" " hala 5 dk diyor hala anne diyor Allahım bana sabır ver" akıma birden bir şey geldi yarın okul başlıyordu yağğ batsın bu dünya okulu her öğrenci gibi sevmiyorum zaten arkadaşımda yok tabi su ve ece hariç bir tanede erkek kankam var adı bora onu cidden seviyorum her zaman yanımda olur neyse bu düşünceleri bir kenara bırakıp yataktan zorda olsa kalktım yemin ediyorum survivorda bu kadar mücadele vermiyorlardır lavaboya girdim rutinlerimi halletikten sonra bir den önüme murat çıktı "noluya lan sen nerden çıktın  " "daha yeni geldik annende seni çağırmamı istedi" "iyi aferin şimdi odamdan çıkabilirisin" "niye " "sen sor diye lan çık üstümü giyincem" "off iyi be allahım" ya bıktım bıktım valla bıktım üstümü giydim dizimin üstünden bir karış yukarıda şort üstüne de göbeği açık tişört giydim aşağı indiğimde herkes masaya oturmuştu bile murat beni baştan aşağı süzdü ve gözlerinden ateş fışkırıyordu umursamadım bile masaya geçip hemen kahvaltı yaptık bayadır kickboks yapmıyordu o yüzden anneme bunu bildirmem gerek "anne" "efendim" "ben bugün spor salonuna gitcem" "tamam kızım" sonra kalktım hemen hazırlanmaya başladım eldivenlerimi,bandajımı,dişliğimi,ipimi her şeyimi koyduktan sonra orada giyeceğim kıyafetlerimi aldım sporcu atletimi ve kısa sporcu şortumu aldım hemen yola çıktığımda arkamdan birisinin takip ettiğini hisettim ve hemen ara sokağa girerek duvarın kenarında bekledim hemen takip eden kişiyi kendime çekip duvara yasladığımda o kişinin murat olduğunu anladım "tamam sakin ol kardeşim" "ya sen manyak mısın? öyle mi gelinir arkamdan" "asıl manyak olan sensin" "hayır abicim ben manyak değilim ben serseriyim" diyip bıraktım ve yoluma devam ettim spor salanuna geldim ve o kişiyi gördüm...

SERSERİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin