Bölüm 11

669 23 8
                                    

Giren kişiler Murat ve Kaandı. Hay ben böyle şansın içine sokayım ya ortalık fazla karışacak gibi duruyordu aman banane ya yesinler birbirlerini ben kendimden sorumluyum.

Kaan beni gördüğünde pislik gülüşüyle bana güldü, en arka sıraya oturdu. Bizim sıra küçük bi şok geçirmişti hepsi bana bakıyordu.

Onlara döndüm "ne bakıyorsunuz olum öküzün trene baktığı gibi." dedim. " lan o kaan değil mi." dedi Ece. " aynen o" dedim.

Bora bana işler değişecek bakışı atıyordu ama umrumda değildi bana bi zararı olursa bende onun canını yakardım.

Tam bir şey diyecektim ki Murat yanımıza geldi. "selam" "Ne oldu"" bi şey olmadı kardeşimizin yanına gelmicek miyiz."

Lan evde bana kardeşim deme diyen insancık burda gelmiş bana kardeşim diyor bana sabır verin.

Grupta ki herkes bana bakıyordu. "Sonra anlatırım güzel kardeşlerim." ve hemen ardından hoca sınıfa geldi.

"Evet çocuklar sınıfımıza iki yeni öğrenci geldi kendinizi tanıtır mısınız." Tabiki dinlemedim boş boş kağıda bi şeyler çizmekle meşguldüm. Sonra adımı duymamla etrafa baktım.

Kaan bana sesleniyordu ters ters baktım. Bana göz kırmıştı. Boş boş bakıyordum ona sonra önüme döndüm.

Zil çalmıştı bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Hemen sınıftan çıktım arkama baktığımda Kaan arkamdan geliyordu. Baş belası çocuk.

Beni bileğinden tutup kendine döndürdü ve o an kolidorda ki herkesin ilgi odağı olmuştuk. " bileğimi bırak." " yoo" "Sana bırakır mısın demedim bırak dedim." " bırakmazsam ne olur." "Bak bu olur." Diyip yüzüne bi tane yumruk attım geri geri gitti ve dudağını tuttu.

Kolidorda ki herkes bana bakıyordu. " Bana bak kaan benimle uğraşma uğraşmaya devam edersen sonuçlarına sen katlanırsın." Diyip sınıfa gittim. Hala sinirim geçmemişti.

Sıraya oturduğum an kulaklıklarımı taktım ve müzik dinlemeye başladım. Bunlar beni rahat bırakır mı şimdi de yanına Murat geldi. İkinci bi kaos başlıyor mükemmel.

"Buyur" dedim. Bana mal gibi baktı önce. "Buyur ne ya" "hadi abim derdin ne söyle aralaş benden" "sakin  ol azcık, bu çocuk neden seninle uğraşıyor?" " olum ben sana karışma demedim mi anlamaz mısın sen? " "anlamam ben"

Sabır tüm fare beyinli orangutanlar beni buluyor. Hocanın gelmesiyle Murat yerine geçti, dersi pek dinlemem ama derslerim iyidir.

Birden gruptan Bora bi şey dedi " kankaslar çıkışta bizim mekana gidek mi ya moralim bozuk az." "Hayırdır kardeşim noldu" " lan gidelim mi dedim orda anlatırım." "Benim için hava hoş" Su ve Ece birbirlerine baktılar. "Tabiki de geliyoruz" dediler.

Son dersteyik ben yine bi şeylerle uğraşıyordum. Kafama gelen kağıtla irkildim. Kağıdı açtım ve okudum."bu kadar güzel olma -k " kaana doğru ters ters baktım, kağıdı buruşturup attım.

En sonunda zil çalmıştı, bizimkilerle sınıftan çıktık. Murat kapıda bekliyordu, "hadi gidelim." " ben gelmicem " " Ne demek gelmicem" " lan gelmicem kelimesinin neyini anlamıyorsun, hem ben sana neden hesap vericem ki."

Bana Murat boş boş bakıyordu bizimkilere çıktık  yola yarın hafta sonuydu nasıl olsa büyük ihtimalle orda kalırdık. Bi şey olduğunda sürekli burda buluşuruz, gizli yer gibi bir şeydi.

Mekanımıza geldiğimizde kapıda bekleyen kişiyle şok oldum...

Merhaba serserilerim, yeni bölümle karşınızdayım. Bilgisayarım bozulduğu için uzun süre bölüm atamadım. Umarım seversiniz, hepiniz öpüldünüz.

İnstgram: eylul.topuz.45

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SERSERİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin