O gecenin sabahı herkesi tüyleri diken diken eden bir ses uyandırdı. Tek telefondan gelseydi eğer bu ses pek korkutucu olamadı ama 8 telefondan aynı ses titreşince cok korkutucu olmuştu. Herkesi uyandıracak bir sesti bu ses..Herkes irkildi korkmuşlardı her hallerinden belliydi.
F:Bune şimdi sabah sabah?
E:Ya fethi bi kere de bi durumdan şikayetçi olma be.
F:Allah allah sen kendine bak gözlerin kapali konusuyosun.
E:He fethi he tamam.
Fey:Mesaja bakın .
F:Oku iste oğlum uğraştırma bizi.
D:Aynen.
Fey: "bugun saat 12.00 da yapılacak olan cenaze törenimize oğlumun yakın arkadaşlari olarak sizide görmekten memnuniyet duyarım"
A:Bu neydi şimdi.
N:Dur dur dur noluyo yaa?
Y:Ismail hoca bizim telefon numaralarımızı nerden biliyo?
D:Adlarımızı eklemiş resmen sonuna.Y:Tanıyo bizi ondan eklemis olabilir.
S:Bence gitmeyelim okul var hem nasil olucak o iş.
Su bu cumleyi kurar kurmaz bir tane daha mesaj gelir seslerin titreşimi tüm odayi esrarengiz bir sessizliğe bırakmıştı...D:Sayin öğrencilerimiz okukumizun jeneratör sorunundan dolayı bugün dersler yoktur...bilginize.
Fey:Noluyo abii Noluyo?
Y:Biseyler dönüyo okul yıkılsa bile tatil olmazdi.S:Ya noluyo hersey karışmaya başladı.
D:Bence sakin olalım bizimle bir alakası yok.F:Ya varsa?
D:Ne diyosun fethi sacmalama.
F:Ya bizi hedef aldiysalar?
E:Fethi elimin tersindesin hee.
F:Noldu eylem hanım korktunuz mu ?
E:Ne korkucam sen korkmussun yuze bak bembeyaz.Y:Tamam bırakın didismeyi
arkadaşımız öldü cenazesine gitmek zorundayız.D:Tamam siz inin biz hazırlanıp geliriz.
Y:Tamam hadi beyler.
F:Benim ceketim nerde yaa.
E:Nereye attiysan ordadır evin haline bak.D:Ben en son koltuğun altinalda bi ceket gördüm.
A:Benimdi o ben aldım.
F:Benimki nerde o zman lann.
Y:Ben buldum benimkini valla.
D:Buldum fethii.
F:Oh sonunda nerdeydi?
D:Balkona koymuşsun arattiriyosun fethi.F...Ben hic balkona çıkmadım nasil gitti oraya ya?
N:Gitmiştir biriyle.
Erkekler aşağıya inip kızları beklemeye koyulurlar..
______________________________________
Evet efenim yeni bölüm hazır bundan sonra bölümleri kısa yapmayı planlıyorum sıkılmayın diye begenmeyi unutmayinnn 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Grup Katil
Teen Fictionİnsanın sırlarını paylaşabileceği,mutlu olup mutlu edecegi,kendini iyi anlayan birilerini bulmak ister hep. Imkansız ya böyle dostluklar,aşklar kalmadı bu zamanlarda. Ama bizimkiler bi baska butun bu ön yargılardan kurtulup lisenin en başında sonuna...