EPISODE 6

156 14 14
                                    

Herşey daha karmaşık bir hâl almaya başlamıştı. Yavaş yavaş hissediliyordu o günün yasalastigi. Hayatın sizin karşınıza neler çıkaracağı belli olmaz. Çok klasik bir söz vardır bilirsiniz. "Kul plan yaparken kader gülermiş." diye. Herşey bu sözden ibaret aslında. Bizimkilerin halide farklı değildi. Daha hayatlarının baharında bunlari yaşamayı hak etmiyorlardi. Üstlerinde sınav streside de vardı tabii. Yavas yavas sinav günüde yaklaşıyordu. Çok çalışıyorlardı ama son zamanlarda adapte olamıyorlardı. Cenaze yolundan acil bir virajla dönen bizim grup eve varmışlardı. Herkesin yüzünden düşen bin parçaydı.

D:Saçmalık.

E:Ya o grup biz olamayız abi saçmalamayın.

F:Gormediniz mi videoyu. Baya bize yönlendirmişler okları. Bizmişiz o şanslı grup.

S:Allahim deliricem heralde. Napıcaz peki yani nasıl koruycaz kendimizi.

Y:Birbirimizi koruycaz boncuk.

D:Nasil yanii?

A:Ben anladım sanırım.

N:Ya çatlamayın adami söylesenize.

A:Söylemem.

N:Bak çocuk uğraştırma beni pis ederim seni.

A:Yaa bunlari duydum hiç söylemem artık.

N:Demek öyle ateş açar.( Cimcikler)

F:Tamam yeter didistiginiz. Ciddi bir durum var ortada.

Fey:Ya biz degilsek. Başka biriyse ?

D:Olma ihtimali cok yüksek. Videoda bir grup diyodu sadece biz neden hemen üstümüze alındık ki ?

Y:Evet abi derya haklı. Koskocaman okulda bir tek grup biz mi varız?

F:Ulan ateş allah seni nasıl biliyosa oyle yapsın. Hani bizden bahsediyodu lan. Hani tarif etmişti. Gel lan buraya.

Ateşi evde kovalamaya başlar.

A:Ya tamam telaştan söylemiş olabilirim.

N:Ne telaşı ya telaşla binbir türlü yalan sıkmışsın maşallah.

F:Kiz hakli lan. Napiyim şimdi ben seni tansiyonumuzu çıkardın lan.

E:Oo Fethi bey ne çok korkmuşuz ya su hale bak.

F:Korkmadim ben sizin sey diye...

E:Biz ney diye?

F:Tamam biraz korkmuş olabilirim. Ne var bunda. Hem sende korkmussun su yüzüne bak bembeyaz .

E:Yaanii biiraaz..

F:He gülüm he kessin birazciktir.

D:Off yeter be biz sizin dirdirinizi mi dinliycez. Zaten başımızda bin türlü bela var.

Y:Heyt be sevgilim konuş.

F:Kanka sende ne yalaka çıktın abicim.

E:Ne yakalasi be romantik adam yani senin gibi öküz değil.

F:Ben öküzüm yani bu mu?

E:Öküzsün tabii.

F:Been?

E:Tabii sen baska kim olucak.

S:Hiç öyle deme eylemcim aha bu yanımdaki sığırinda pek romantikligini göremedik valla.

Fey:Aşk olsun boncuğum. Ben romantik değilmiyim şimdi.

S:Değilsin Öküzsün hatta.

N:Aa bak su öküz dedin ateşe seslendin cevap ver ateş bak senden bahsediyo.

A:Benmiyim öküz?

N:Sensin tabii.

A:Ya ben sana her okul çıkışı sana çikolatalı süt alıyorum neden öküz oldum anlamadim bee.

N:Bak ona söz etmem ama diğer konu...

D:Off yeter bee bezdim yavuz gel sevgilim biraz yürüyüş yapalım.

Y:Tamam sevgilim gel.

Derya ve Yavuz sokaklarca elele yürüyorlardı. Bu son zamanlarda yaşadıkları olayların stresini birbilerine zaman ayırarak gideriyorlardı. Evde de bir matematik sorunu vardı.

N:Ateş salak mısın yaa ne 5'i.

A:Ya öyle oluyo kızım bak iste aa.

N:Hayır x ile y nin farkı diyo sen x'i buldun y'yi bul şimdi.

A:Niye hep ben buluyorum ya biraz da sen bul.

N:Ateş ben konuyu anladim zaten sen anlamadin o yüzden sen yapiyosun devam et hadi y'yi bul.

A:Off anam off!

Sonra birden kapı yumruklanmaya başlar. Gelenler derya ve yavuzdur. Resmen korkudan elleri ayakları titriyordur. Gördükleri karşısında şoka uğramışlardır.
______________________________________
Evet yeni bölüm geldi. 2 bölüm üst-üste hızlı geldi. Diğer bölüm biraz gec gelebilir. Oy vermeyi  fikir ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Sevgiyle kalın 🧚‍♀

Bir Grup KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin