EPISODE 8

117 14 4
                                    

D:Ben şimdi napicam yavuz?

Y:Ben sana ne yapacağını söyleyeyim. Ilk önce sakin olacaksın. Sonra babana telefon açıcaksın. Doğru olup olmadığını kendi ağzından duyacaksın.

D:Yavuz görmüyor musun fotografları? Nasıl yalan olabilir ki?

Y:Sanem'in senden pek haz etmediğini biliyoruz. Oyun oynamıştır belki?

D:Öyle olsa neden bu işe annesini katsın yavuz? Ben ilk Sanem ild konuşucam yarın okulda. Ve üzülmeyeceğim çünkü daha ortada hiçbişey yok.

Y:İşte benim sevgilim. Hep böyle güçlü ol tamam mı? Gel buraya.

Derya ile Yavuz birbirlerine sarılıp az da olsa ruhlarını dinlendiriyorlardi. Bu ikisine de çok iyi geliyordu. Sonra içerden bir bağırma sesi gelir ve herkes odaya gelir.

F:Ne bağrıyon be eylem?

E:Ma-matematik sınavları açıklanmış.

F:Kaç almışsın?

E:83!!!!!!!

Der ve fethin boynuna atlar. Sevinç çığlıkları bütün evde yankılanıyordur.

D: Ben herzaman ki gibi 90 almışım.

Y:85 almışım bende.

A:Oğlum nasıl o kadar yüksek alıyosunuz ya 62 almışım ben.

N:Seni çalıştırdım sonucu bu mu? 86 almışım bende.

S:Ooo bende sınırda kalanlardanım 84 almışım.

Fey:Ohaa 75 almışım kına yakıp, adak adamam lazım.

F:Oh be abiniz dersi geçmiş. 50 almışım.

E:Oha fethi o kadar da kopya verdim ya.

F:Yanlış soruları vermişsindir kesin.

E:Olabilir valla. Ama bu çok iyi oldu. Fethi hariç hepimiz yüksek almışız.

D:Aynen önümüzdeki sınav Ateşe değil de Fethiye yoğunlaşmamız lazım.

E:Evet bu piknik için son kararlar ne? Gidiyor muyuz? Gitmiyor muyuz?

Fey:Bence gidelim. Dönem sonu geliyo. Üniversite sınavına giricez. Motive olmuş oluruz hem.

Y:Bencede bisey olmaz. Biz hep beraberiz zaten.

D:Aynen gidiyoruz. O zaman kızlar hemen kombinler hazırlansin.

E:Ve tabi ki poğaça pasta kek çörekler yapılsın.

S:Valla mutfak Derya da ben karışmıyorum.

D:Tamam görev dağılımı yapıyorum. Ateş Nazli siz gidip plastik çatal kaşık vs. aliyosunuz.

N:Tamamdır biz çıktık.

D:Feyzullah Su sizde mutfak da eksik olanlar var liste çıkarıcam onları alip gelirisiniz. Ama siz acele edin.

Fey:Tamamdır yenge biz çıktık.

D:Eylem Fethi size zor bir görev vermicem sizde evi toplayacaksınız. Ve masa oyunları vs. var onları yanımıza alıcaz onları hazirlarsınız.

F:Aman ne kolay görevmiş. Evin haline bak sanki eşekler tepişmiş.

E:Ee hayatım tepişmedi mi?

F:Haklısın valla alası tepişti.

D:Tamam az sohbet çok iş. Başlayın. Hayatım bizde mutfağa giriyoruz. Bu önemli görevi bizim gibi iki becerikli gence verdim. Insallah elimize yüzümüze bulaştırmayız.

Y:Yok aşkım çok güzel şeyler çıkacak inaniyorum ben. Başlayalım hadi.

Herkes görev yerlerine dağılır. Akşama doğru herkes ışını halletmiş salonda dinleniyorlardı.

D:Hersey hazır demi?

S:Bizim işimiz hemen bitmişti zaten. Eylemle Fethiye yardım ettik.

E:Ev resmen cennete dönüştü. Ne kadar büyük ferah bi evimiz varmış aslında.

A:Plastikleri biz hallettik. Paketledik. Çantalara yerleştirdik.

D:Bizde nefis yemekler yaptık. Börek, çörek,poğaça,kek,pasta herşeyi yaptık. Hepsini de çantaya koyduk.

F:Bende babamdan arabayı aldım. Koltukları biraz öne aldım hepimiz sığalım diye.

E:8 kişi bir arabaya nasıl sığıcaz acaba sorarım sana fethi?

F:500L livinge sığmada göreyim.

E:Bana isim söyleme kaç kişilik onu söyle.

Y:Ben biliyorum onu ya. Bi kere Bursaya gitmiştik. 7 kişilik ama baya geniş olduğundan 8 kişi rahat sığıyo.

D:İyi o zaman. Uyuyalım hadi yarın erken kalkıcaz.

Y:Derya beraber uyuyalım mı? Sana çok ihtiyacım var.

D:Uyuyalım aşkım noldu bişeyin mi  var iyi misin?

Y:Her zaman ki konular. Babam aradı bugün. Okulu bırak gel şirkette çalışmaya başla diyo. Anlamiyo ki benim hayallerim var. Subay olucam,komutan olucam ama bunu anlamiyo.

D:Seni çok iyi anlıyorum. Biliyosun benimkilerde savcı olmama karşı. Tehlikeli meslek sen kızsın diyorlar. Ama biz takımıycaz yavuz. Ülkemiz için savaşıcaz. Gerekirse canımızı vericez. Sakın canını sıkma tamam mı?

Y:Seni çok seviyorum biliyosun demi? Iyi ki hayatımdasın, kalbimdesin.

D:Sende sevgilim sende iyi ki varsın.

Herkes upuzun,derin bir uykuya kendilerini teslim etmişlerdi. Yarin hayatlarının en büyük  yükünü alacaklarından haberleri yoktu...
______________________________________
Uzun bir bölümle sizlerleyim. Artık bölümleri daha uzun yazmaya çalışıyorum. Diğer bölümü de daha uzun yazmayı planlıyorum. Uzun bir ara vermiştim. Ama şimdi tam gaz devam ediyorum. Düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum. Ve fikirlerinizi de yazmayı unutmayın sevgiyle kalın...

Bir Grup KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin